Een wiel voor steekwagen daar kan je wel terecht

levering voldoet aan de verwachting en voorgestelde gebruik.

Zie boven

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan?

Na een heerlijk dagje vissen reed ik zowel de buitenband als ook de binnenband kapot van mijn barrow. Bij thuiskomst de bandenmaat opgeschreven en via internet ernaar gezocht. Ik kwam eigenlijk meteen uit bij Lip.nl en vond daar de juiste producten. Na her en der wat prijzen vergeleken te hebben, bleek ik bij hun tegen een zeer gunstige prijs de bandjes te kunnen bestellen. Slechts 2 dagen later kon ik ze ophalen bij het afhaalpunt van mijn keuze. Netjes verpakt en gemakkelijk te monteren en dat tegen een uitstekende prijs

Mooie producten

Goede buiten en binnenband met gebogen ventiel voor mijn kruiwagen wiel

Perfect snel en voordelig geleverd

Binnen twee dagen zat er weer een nieuw wiel onder mijn kruiwagen, tegen een zeer concurrerende prijs en van een prima kwaliteit. Ook de administratieve afwikkeling van de bestelling was dik ik orde.

Nooit meer banden oppompen

Telkens als ik mijn Praxis steekwagen wilde gebruiken (niet vaak) moest ik de banden op spanning brengen. LIP heeft een wiel voor deze steekwagen laten maken met anti lek band. Specifieke aslengte en diameter Dus de wielen vervangen voor deze en nu kan ik hem direct gebruiken wanneer ik wil.

Drie keer is scheepsrecht

De originele wielen hadden luchtbanden , de eerste set anti-lek wielen hadden naaldlagers en dat was potentieel funest voor de as . De set anti-lek wielen van LIP is perfect ! De kruiwagen rijdt fijn ; er zit geen speling tussen (kogel)lagers en as . 25 mm. is 25 mm. en geen 26 of 27 . Gewoon strak , en kwalitatief uitmuntend . Ook optisch complementeren de wielen de kruiwagen : hij lijkt nu zo weggereden van een stoere kinderboekentekening . Hartstikke grappig . Caroline is ook een geweldige dame , en verzenden naar Frankrijk : helemaal geen probleem !

Uitstekende service!

Bestelling ging vlot en soepel, even contact gehad en dat was ook helemaal top en z'n geregeld! Zeker aan te raden

Waardeloos in 1 woord

Bestel hier nooit weer. Geven geen retourlabel. Kunt niet retourneren. Waardeloos bedrijf. Geven verkeerde producten mee en zoeken geen oplossing. Skelterhoes is geen skelterhoes Maat M wordt maat L. 0 sterren. Moet verplicht 1 geven. Review wordt waarsch verwijderd.

Zeer positief

Fijn dat er ter plekke werd meegedacht, doordat ik een foutje had gemaakt tijdens mijn bestelling. Direct aan de telefoon werd de bestelling hersteld geregeld en kwam vlot bij mij thuis. Natuurlijk was het een makkie met de instructievideo om de binnenband van het kruiwagenwiel te vervangen.

Ik mocht een kruiwagen overnemen van iemand, maar de band was lek. Voordat ik antwoord gaf of ik hem wil, wou ik weten of ik hem zelf kan repareren. Bij googelen kwam ik direct de filmpjes van Caroline tegen. Ik was meteen overtuigd: yes, we can! Toen moest ik nog de juiste maat banden vinden, want mijn kruiwagen bleek niet de standaardmaat te hebben. Die heb ik hier ook kunnen vinden en de bestelling was supersnel bezorgd. Dezelfde dag heb ik alles vervangen met behulp van de tutorial filmpjes. Dank je wel, Caroline!

goed geholpen, groot assortiment

had met wat vriendelijke hulp van de verkoper snel gevonden wat ik zocht!

Ontzettend goed geholpen om half 5 besteld en kon het direct ophalen

Heel snel en goed geholpen. Aanrader.

snel goed

snel goed goedkoop

Je wordt snel geholpen, en het is snel geleverd, super blij met mijn antilek band.

Super service en snel handelen! Top!

Korte lijntjes en snel handelen! Top hoor!

Zeer goede ervaring

foutje in de levering keurig hersteld

prima afhandeling.

Topservice.

Ik had wat vragen over een kruiwagenwiel. Ik had zeer vlug antwoord. Juiste wiel besteld en paste inderdaad goed. Zeer vriendelijke service ✌️

Positief

De spullen zijn geleverd volgens bestelling.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Lang geweest voor een antilek kruiwagenwiel en de service was goed!!

prima service

Ondanks de kleine bestelling ben ik vlot geholpen. Alleen was de aflevering als brievenbus pakketje wel erg traag. Postnl en corona werkten moeilijk samen... Overigens een compliment voor de omschrijving op de website. Ik zocht een nippeltje om met een fietspomp een autoventiel van een expansievat op druk te brengen. Andere websites hadden van alles maar omschreven de nippels als passend op franse ventielen of andere merk en modelnamen. Voor mij als niet-fietsenmaker was de omschrijving bij Lip.nl de duidelijkste.

Snelle levering van mooie banden

Voor mijn steekwagentje heb ik nu een paar blitse gele banden die niet meer lek gaan. Snelle levering van een mooi product

goed en snel

Goed en snel

Goede snelle levering

Duidelijke banden maten en snelle service

Moerheimstraat 79

7701CC Dedemsvaart

06-231 241 34

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected]. Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en TikTok @lip.nl