Prima service, uitstekende producten

Heel fijn en adequaat geholpen toen de verzending door de transporteur te wensen overliet. Geweldige producten, prachtig afgewerkt.

Alles verliep goed

Producten zoals omschreven

Prima contact

Super snelle levering

Discreet en supersnel geleverd.

ok

many posibillities

Beter bestellen via Hismith dan via bol.com

Direkt bestellen is beter. Get rid of the middle man !

Helaas is het artikel wat ik heb gekocht van slechte kwaliteit

Ik kocht een pensispomp eigenlijk alleen voor de pomp maar helaas deze is heel slecht. Het rubber in de pomp is veel te stug waardoor deze niet werkt. Jammer maar een waardeloos product.

Quick delivery

Quality materials, anonyme delivery. Just as they say

Erg snel geholpen en gekozen voor zelf ophalen. Het pand was wel even zoeken want ze zitten midden in een verhuizing. Maar telefonisch helemaal naar binnen geloosd en alles stond al klaar voor me. Prima service en vriendelijk geholpen. Dank jullie wel.

moeizaam

goederen worden erg traag geleverd, pas na 5 dagen. Kwaliteit is maar matig. Een veer is te slap, een koppelstuk werkt gewoon niet. Op retourverzoek via bestelling wordt niet (snel?) gereageerd

goede, snelle levering

goede, snelle levering

Alles was goed alleen jammer...

Van a tot z heel soepel verlopen, levering zelfde dag binnen doormiddel van trunks! Alleen jammer dat er constant gespamt word met emails vandaar 4 sterren

Zoals het hoort

Hmmm

Verkeerd besteld moest nog wat dikker zijn

Alles is prima geregeld

Ik heb de Pro 4 Premium Smart APP Seksmachine Quattro penetratie gekocht met een aantal opzet stukken en het is echt een geweldig ding maakt weinig geluid en zowel ik al mijn vriendin vinden het een leuke toevoeging in de slaapkamer Helaas ontbrak het instructie boekje, hebben daar een mail van gestuurd en binnen een dag had ik het boekje op de mail staan. Echt top geregeld zeker een aanrader voor mensen die ook net iets meer willen dan alleen standaard seks

mijn ervaring is goed sexksmachinen

mijn vriendin vond het geweldig

Kocht in het begin een seks machine met wat speeltjes erbij. Na een paar dagen oefenen ging het eigenlijk heel makkelijk en voelde goed en relax, maar de andere waren natuurlijk te klein dus 2 bestellingen gedaan met grotere en mooiere dildo’s besteld. De kwaliteit is top, levering is snel en discreet, prijs ook goed, seks machine kwaliteit TOP! En wil als laatste zeggen ga lekker trainen om hem of haar k**tgat groter te maken ;)

Uitstekend, alles wat je verwacht en meer

Zaken doen met Hismith gaat altijd perfect! Perfecte service en producten!

Goede website, snelle levering

Duidelijke overzichtelijke website. Besteld en heel snel geleverd. Duidelijke communicatie! Zoals het moet.

Snelle service and uitstekende klantenservice!

Bestelling was super snel geleverd. Ik had nog een vraagje over mijn factuur en de klantenservice was super vriendelijk en kon me meteen helpen. Machine zelf is van geweldige kwaliteit, doet precies zoals vermeld en ben er super tevreden mee! ♥

Snelle service en netjes bezorgd.

Tevreden met het produkt

Klantenservice is direct en heel persoonlijk.

Makkelijk bereikbare klantenservice met iemand die mij prima kon helpen met mijn vragen. Ik raakte een onderdeeltje kwijt en werd bij mijn volgende bestelling toegevoegd. Ik heb heel veel plezier van mijn bestellingen (Pro 1 Premium Seksmachine 2.0 Smart App met dildo en afstandsbediening). Het loont echt de moeite een kwalitatief hoogstaand product aan te schaffen. Dit maakt het verschil in plezier of “had ik maar iets meer uitgegeven”.. Oplossingsgericht en fijn contact. Zeer discreet.

Mooi product

Erg mooi product, alleen in mijn verbeelding dacht ik dat de Nessie wat dunner was, dan in het echt van tussen 5-6 cm. Dus nog maar even extra voorzichtig oefenen. Zou leuk zijn als ie dan helemaal in een keer anaal past

Snel retour & geld terug.

Een snelle/correcte afhandeling na annulering van product. Een eerlijk bedrijf.

Energieweg 47

2382ND Zoeterwoude

Over Hismith.nl

Hismith jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!