Filtre

Alles is prima geregeld

Ik heb de Pro 4 Premium Smart APP Seksmachine Quattro penetratie gekocht met een aantal opzet stukken en het is echt een geweldig ding maakt weinig geluid en zowel ik al mijn vriendin vinden het een leuke toevoeging in de slaapkamer Helaas ontbrak het instructie boekje, hebben daar een mail van gestuurd en binnen een dag had ik het boekje op de mail staan. Echt top geregeld zeker een aanrader voor mensen die ook net iets meer willen dan alleen standaard seks

mijn ervaring is goed sexksmachinen

mijn vriendin vond het geweldig

Kocht in het begin een seks machine met wat speeltjes erbij. Na een paar dagen oefenen ging het eigenlijk heel makkelijk en voelde goed en relax, maar de andere waren natuurlijk te klein dus 2 bestellingen gedaan met grotere en mooiere dildo’s besteld. De kwaliteit is top, levering is snel en discreet, prijs ook goed, seks machine kwaliteit TOP! En wil als laatste zeggen ga lekker trainen om hem of haar k**tgat groter te maken ;)

Uitstekend, alles wat je verwacht en meer

Zaken doen met Hismith gaat altijd perfect! Perfecte service en producten!

Goede website, snelle levering

Duidelijke overzichtelijke website. Besteld en heel snel geleverd. Duidelijke communicatie! Zoals het moet.

Snelle service and uitstekende klantenservice!

Bestelling was super snel geleverd. Ik had nog een vraagje over mijn factuur en de klantenservice was super vriendelijk en kon me meteen helpen. Machine zelf is van geweldige kwaliteit, doet precies zoals vermeld en ben er super tevreden mee! ♥

Snelle service en netjes bezorgd.

Tevreden met het produkt

Klantenservice is direct en heel persoonlijk.

Makkelijk bereikbare klantenservice met iemand die mij prima kon helpen met mijn vragen. Ik raakte een onderdeeltje kwijt en werd bij mijn volgende bestelling toegevoegd. Ik heb heel veel plezier van mijn bestellingen (Pro 1 Premium Seksmachine 2.0 Smart App met dildo en afstandsbediening). Het loont echt de moeite een kwalitatief hoogstaand product aan te schaffen. Dit maakt het verschil in plezier of “had ik maar iets meer uitgegeven”.. Oplossingsgericht en fijn contact. Zeer discreet.

Mooi product

Erg mooi product, alleen in mijn verbeelding dacht ik dat de Nessie wat dunner was, dan in het echt van tussen 5-6 cm. Dus nog maar even extra voorzichtig oefenen. Zou leuk zijn als ie dan helemaal in een keer anaal past

Snel retour & geld terug.

Een snelle/correcte afhandeling na annulering van product. Een eerlijk bedrijf.

Webshop zoals het hoort

Amazing experience

Amazing experience, it’s so nice to just lie back and get fucked. Does everything you’d hope it would. Solid construction and materials, feels very sturdy. You can go from really sensual and slow up to so fast I can’t handle it.

Horrible quality

Horrible quality Machine arrived but Is not working no matter what I tried it just won’t turn on I demanded a refund but they said they would send me a replacement part (as if that will help) I stated that I want a refund cuz I don’t trust this at all after reading other reviews with the same issue They are telling me they can’t cuz the hygiene seal has been broken which is bullsh*t cuz you can’t even test your machine with the seal on??? When I told them about the other reviews I’ve read they told me they don’t believe it cuz they have such a high rating (which isn’t even true) so basically accused me of lying Horrible customer service!!!

Stormi Seksmachine

Leuke sexmachine, enkel de pocket pussy is te klein.

Lang over getwijfeld, heel blij met de aankoop

Super hulpvaardige support en top levering.

10/10

Excellent

Good team, quick response, discreet and fast delivery to Europe, no comments. I recommend!

snel en discreet geleverd

hoge kwaliteit apparatuur ze hadden ook door dat de bestelling via bol.com, die me inspireerde om op de site te kijken voor beter overzicht van alle producten, ook voor mij was en ze hebben de zending gecombineerd. Enige minpuntje is dat de vraag die ik bij het commentaarveld gezet heb niet beantwoord is, vandaar een 9

Uitstekende producten en service

Goede service, en snelle levering

Sehr gutes preis leistungs verhältniss für Toys

Ich besitze schon einige zeit eine Auxfun Sexmaschine und wollte endlich mal neue aufsätze, deswegen bin ich über eine suche nach dem hersteller direkt auf diese seite gestoßen. Und was soll ich sagen, hätte ich diese website von anfang an gekannt hätte ich gleich alles hier gekauft. im vergleich zu anderen shops bekommt man hier die gleiche toys für teilweise den halben preis. qualität der toys ist sehr gut und es macht spaß sie zu nutzen. Mein einziger kritikpunkt, weswegen ich keine 5von5 sterne gebe, ist das man mit dem bezahloptionen etwas eingeschränkt ist. Ich besitze keine kreditkarte und bevorzuge paypal, was hier leider nicht angeboten wird. Aber trotz der längeren bearbeitungszeit wegen der überweise kam das packet recht schnell an.

Excellent service. Fast delivery.

Highly recommended!

Degelijke machine

Doet wat het belooft, en is gemaakt om lang mee te gaan. Overal is over na gedacht. Opzet stukken zijn ook van hoge kwaliteit. Icm de krachtige motor maakt het een top product. Wij gaan hier nog lang plezier van hebben!

Schnelle Lieferung und gutes Material

Gute Abwicklung von Anfang bis Ende.

Super mooi ding. Degelijk materiaal. Geluid valt reuze mee. Mijn vrouw vind hem geweldig.

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND