Filtre

very cute

Very cute dildo. :-*

Veel beter ga je niet vinden .

Er wordt veel rommel verkocht maar dit is kwaliteit .SUPER goed.

Makkelijk bestellen en snel veel plezier;-)

Na een aantal dagen voorwerk en voorplezier de knoop doorgehakt en de Ukelele besteld. Bestelproces gaat perfect, alleen jammer dat PostNL de levertermijn niet gehaald heeft. Uiteindelijk op een PostNL punt gehaald en binnen een paar uur al plezier van gehad.. Ik ben blij dat ik er direct een kliclok connector en een andere dildo bij besteld heb, de standaard bijgeleverde lag binnen enkele minuten al ik de kliko. Al met al zeer tevreden! Binnenkort de collectie maar uitbreiden;-)

een goed aankoop

super goe dank je wel

Heerlijk alleen genoten.

Als je op zoek bent naar iets om alleen te genieten dan zou ik zeker een dildo machine halen. Je eigen tempo en dildo bepalen maakt het af.

Bied perspectief voor nieuwe ervaringen en is goed in gebruik

Teleurgesteld

Wow, denk je eindelijk je ideale speelgoed gevonden te hebben, zeker als je de bijsluiter leest. De standaard dildo voelt anaal zeer aangenaam aan maar de motor is niet echt krachtig genoeg. Het toestel zelf laad niet op, het contactpunt lijkt me daar te veel speling te hebben.

worth every penny

Very hard to find anything wrong here. Nicely done machine, easy to assemble and adjust. Foolproof kicklock mechanism, stable and silent. The transport bag also fits everywhere without any issues. Delivered to my home this morning, 3 days from ordering. Had to ask the Support team to help with a shipping issue, all solved and sorted out in 2 days. All and all, 5/5 stars, worth every penny.

De adapter was stuk gegaan na twee dagen. Een mailtje gestuurd. En zeer goed geholpen en het probleem op gelost! Echt top service.

Dit hadden we veel eerder moeten doen ;-)

Om te experimenteren kochten we de Auxfun Ukelele. Wat een geweldige machine! Makkelijk bedienbaar en verstelbaar, stabiel en stil. We hebben behalve de meegeleverde dildo's inmiddels meer bijbesteld. En omdat we het allebei zo lekker vinden, bestellen we nog een sexmachine. Uiteraard weer bij Hismith!

Slechtste aankoop ooit

Toen ik het aan kreeg dacht ik echt van amai chique, netjes in kokers en dan nog in een koffertje van stof. Het ziet er heel duur uit maar in gebruik is het echt niet goed. Er staat bij de omschrijving dat het een krachtige motor heeft maar alles behalve waar. Zolang je alleen het eikeltje erin laat en u omhoog houd dan gaat het op en neer maar zodra je dieper wil gaan stopt het gewoon. Echt waar veel geld voor slecht materiaal.

Een heerlijke Seksmachine

De Pro 1 Premium Seksmachine 2.0, was iets later beschikbaar als voorspeld via Hismith. Machine is goed verpakt aangekomen. Het is zeker van hoge kwaliteit, heel degelijk. Een ding waar rekening mee gehouden moet worden, ondanks het gewicht. Is dat de machine niet op zijn plaats blijft op een gladde ondergrond. Een rubber mat o.i.d. kan hier bij helpen.

Bij Hismith.nl kun je met een gerust hart kopen.

Ik ben nog niet zolang klant,maar wat ik wel al heb vernomen is,dat je bij een probleem,van alle kanten prima wordt geholpen

Fantastische machine, ik gebruik hem praktisch elke dag

In het begin was ik wat huiverig, de Pro1 is immers een grote uitgave. Maar na een paar maanden intensief gebruik kan ik als tevreden klant dit product van harte aanbevelen! Ben nog nooit zo hard klaargekomen als wanneer deze machine op vol vermogen op me in aan het beuken is. De dildo die standaard met de machine komt is redelijke kwaliteit, maar het lijkt geen siliconen te zijn en hij is wat aan de harde kant wat enigzins begint te schrapen na een lange sessie. Ik raad je dus aan om een zuignap adapter erbij te doen zodat je er je eigen keuze aan dildo aan kan hangen.

Vult mijn behoeftes perfect aan en schenkt me de mogelijkheid om op eigen houtje mijn libido te kunnen verzadigen. Top!

I love it

Goede service pakket is netjes aangekomen, prijs was goed, ukelele geweldig!!!kinky Dreams nights garantie! Love it

Verrukkelijk

Wat een fantastische machine, die in combinatie met de programma's op de bijbehorende App, je naar ongekende hoogtes voert. Zeker een aanrader om seksleven een boost te geven, samen of alleen.

Ervaring is good. Bestelling gedaan en deze keurig ontvangen

Geweldig!!!

Goed advies via whatsapp, daarna een premium machine gekocht. Degelijk en sterk, zeer krachtige motor. Alleen werkt de Bluetooth verbinding met de app slecht, connecten duurt lang, en als je verbinding hebt dan disconnect hij binnen enkele minuten. Dit is heel vervelend als je lekker aan de gang wil. Voor de rest een schitterende machine, mooi verpakt, hoge kwaliteit materialen, ik zou bijna zeggen... duitse degelijkheid!

Ben heel tevreden, kwaliteit van de toys is heel goed. Live chat is gewoon super. Ik kom zeker nog terug in de shop.

Nu weet ik wat ik al die jaren gemist heb. Top apparaat. Jammer dat deze bij een beetje weerstand niet doorgaat. Maar daarom maar een versie groter gekocht.

voldoet aan alle verwachtingen

bezorging, kwaliteit en communicatie voldoet allemaal aan verwachtingen

Top service en ervaring!

De krachtige Hismith Pro 5 gekocht met diverse opzetstukken. Helaas voldeed een vd opzetstukken niet aan de verwachtingen en kon in goed overleg netjes worden omgeruild. Heel vriendelijke en behulpzame klantenservice, Top! Dan de machine, was even wennen, spannend, krachtig en tegelijk ook stil. Hier gaan we nog heel lang veel fijne uurtjes mee beleven. Top!

Waanzinnig

Waanzinnig

De bestelling is snel uit gevoerd .

⁵raar het inloggen moet makkelijk worden .ik bedoel wachtwoord en mail ..simpel maken. Maar verder geen klachten ga zo veder.

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND