Filtre

Voortreffelijk

In de aanloop naar de definitieve aanschaf werd ik erg goed geadviseerd en geholpen. Hulde!

Goede kwaliteit en snelle levering

Aan te bevelen.

prima product voor prima prijs

Prijs/kwaliteit van het product is goed, op deze manier kun je dit soort producten ook uitproberen voordat je iets extreem duurs koopt en het eigenlijk niet bevalt. Levering was een dag sneller dan verwacht: zondags besteld, ik had verwacht dinsdags mijn product te krijgen maar het kwam maandags al, heel prettig! Voldoende keuze wat betreft het assortiment: er is werkelijk voor ieder wat wils.

Goede kwaliteit

Inmiddels de nodige bestellingen gedaan bij Hismith. Alles van goede kwaliteit.

Zeer snelle levering.

Artikel werd binnen 1 dag geleverd .

Goed product

Met een beetje fantasie is het altijd goed

Met wat ik besteld heb ben ik zeer tevreden

Goede en vriendelijke support

Aankoop bleek bij levering defect. Er is toen direct een vervangstuk opgestuurd.

Discreet verpakt

Mooi en discreet verpakt

Prettige winkel, vriendelijke verkoper

Mijn eerste seksmachine gekocht bij Hismith na het lezen van vele recenties. Mooie degelijke machine en goede uitleg van de verkoper. Ik ben voor de Ukelele gegaan (bundel). Diverse accessoires zaten er dus al bij. De machine is erg stil en krachtig genoeg.

Wazig

Bestelde producten niet zoals vermeld op de site. Stuur een mailtje krijg meteen antwoord met we gaan dit zsm oplossen. Krijg ik geen email meer dus ik schrijf opnieuw mijn klacht 2x geen reactie.!

Snelle levering, goede producten

Snel en goed geleverd

Snelle levering.

Top firma, eentje die zijn beloften nakomt A+++

Some bugs on the website but at the end it is fine

It took some time to arrive but due to the transporter. The website need some tweaks Quite responsive customer care

Goeie producten en snelle service

Service is top product snel ontvangen alleen jammer dat de zuignap niet plakt op de vloer van het laminaat verder is alles in orde

Goede afhandeling service

Kwaliteits artikelen van de hoogste plank

Zeer Goed

Zeer goede kwaliteit.

Netjes discreet bezorgservice binnen 24 uur Product is top hele belevenis

Snelle en discrete levering..helemaal top!!

Mijn sterretje is nu een gapend gat!

Dit ding is echt geweldig! Professioneel, handig in gebruik en veilig. Met de zuignap connector is het helemaal top!! Super krachtig! En nog vriendelijke klantenservice ook.

Levering was op tijd en perfect

Een meerwaarde in onze relatie.

Geweldige service

De service van de mensen was geweldig, van het aanvragen van informatie tot de eigenlijke koop, ik kom zeker terug.

Snelle levering top qualiteit

Eens besteld hadden wij ons product direct dag erna in huis de speeltjes voelen tof en zacht aan net echt

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND