Filtre

Very good

Fast shipping, nicely packaged, good product.

Echt een aan rader

Zeer te vreden met het producht

Eenvoudig te bestellen

Prima en duidelijke informatie over de bestelling en levering. Helemaal niets op aan te merken.

Snelle levering, goed materiaal!

Ik heb enkele dildo's bij besteld, ik heb al een hele tijd een Hissmith, voor het eerst ook een vibrator gekocht, en die is erg geliefd bij de dames, ik had zelf verwacht dat deze niet zoveel extra stimulans zou geven. De levering ging erg snel, en de dames zijn blij. Dus ben ik ook blij! :-D

goed maar niet stabiel

hij werkt goed .en een beet je creatief staat die goed maar .zo uit de doos is die niet stabiel .

Verrassend goed!

Hismith was voor ons een nieuwe website. Altijd even spannend met de levering. Dus eerst een kleine bestelling gedaan. Zoals wordt aan gegeven gaat dit zeer vlot. De volgende dag via een postnl punt in huis! Helaas was een produkt niet helemaal naar wens. Dus contact met de klantenservice. En inderdaad binnen 24 uur een reactie. Nog een keer 24 uur later keurig een vervangend artikel in huis! Prima service!! Een tweede, grotere bestelling, volgde daarna snel. Ook hier alles geheel na tevredenheid. Ook de mogelijkheid voor betaling achteraf is erg fijn. Samengevat; alles voor de sexlust bestel je hier gerust!

Heerlijke machine

+ Krachtige machine. Kan zonder moeite mijn zware dildo's aan. De snelheid en kracht zijn heerlijk. En het grootste voordeel is hoe stil die is. - Poten hadden voor mijn lengte iets langer mogen zijn

It's for real a very good store

.....

heb er goede ervaring mee

heb er goede ervaring mee

Top speeltje en top winkel

Zeer goede winkel en servies waar een hoop winkels nog wat van kunnen leren

Goede afhandeling

Bestelling in goede orde snel ontvangen .

Ideale vorm

Qua vorm ideaal. Mocht misschien in een wat zachtere materiaal gemaakt worden zodat het misschien wat echter aanvoelt.

Alles naar wens

Had naar wens mijn product bestel, en snelle services...

doen wat ze beloven

bestelling werd de volgende dag geleverd Stevige en discrete verpakking het materiaal netjes en zorgvuldig ingepakt. Mooi en degelijk sexmachine

Ik koop graag bij Hismith. Nog geen enkel probleem mee voorgehad, en dat is niet zo vanzelfsprekend als het misschien lijkt. De kwaliteit van hun producten is altijd goed naar mijn ervaring. Hun klantendienst is er eentje van wereldklasse. Daar kunnen nog veel bedrijven iets van leren. Het enige dat mijn mening over Hismith nog zou kunnen verbeteren is als ze in de toekomst een discrete recycleerservice zouden aanbieden.

Snelle en goede service

Zeer snelle levering en discreet

Excellent

Toen ik de machine binnen kreeg had ik hem aangesloten alleen ik had alles ingeplugd maar het werkte niet na 5 minuten bellen met de klantenservice kreeg ik direct vervangende onderdelen en daarna werkt het zoals verwacht mijn vriendin vind deze machine helemaal geweldig

zeer goed uitstekend

vlotte levering

Product is goed en netjes verzonden

Top product en service

Prima bedrijf en prima machine.

Hoewel betreft de dildos onze ogen groter waren dan de "maag" bevalt de machine uitstekend. Gaat nog ons veel plezier opleveren.

Zeer snelle en discrete verzending, items zijn topkwaliteit

Gave machine

Mooie sterke machine, zo sterk dat wat extra gewicht plaatsen op het onderstel, zodat hij op zijn plaatst blijft, soms noodzakelijk kan zijn.

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND