Filtre

Veel plezier van de aankoop, zeker geen spijt van

Bestelling geplaatst volgende dag al in huis, mooie opbergtas en makkelijk in elkaar te zetten. Zeer tevreden met werking van machine en ook een leuke app die erbij komt.

Supe neukmachine! Gaat maar door :)

Lang getwijfeld, keer op keer gekeken ook op Ali en toch heel blij dat we de keuze hebben laten vallen op een pro bundel!

Volgens de voorwaarden binnen geleverd. Voor 23 uur besteld volgende namiddag in huid.

Zoals de norm

Product voldoet aan alle verwachtingen. Daarnaast voelt het product als hoogwaardige kwaliteit en klopt de maatgeving die op de site gehanteerd wordt. Verzending is volledig discreet en vlot verlopen.

tevreden

Het liep eerst een beetje verkeerd maar we zijn samen tot een goede oplossing en overeenkomst gekomen , van het product zelf dat is tip top in orde , dus ik heb 5 sterren gegeven omdat ik tevreden ben .

top klantenservice

snel en onproblematisch opgelost

Heel goede ervaring. Service en verzending is top

Goede en duidelijke website. Bestellingen en verzendingen zijn goed te volgen en betrouwbaar door het keurmerk.

En de dildos zijn in mooie dozen verpakverpakt.en de dildos komen overeen met te omschrijving van de site

Profesioneel

...

Duidelijk en snel

Duidelijke website met veel uitleg. De belofte van snelle en discrete levering werd volledig waargemaakt.

Goede ervaring

Fijn apparaat ( Auxfun® Bundel R-J Basic) aangeschaft, met niet van die harde onnatuurlijke hulpstukken, voelt heel prettig aan .. enige minpunt is de stroomvoorziening. Deze is van de hele korte kant... had een heel stuk langer gemogen

Uitstekende producten en keurige levering!

Snelle levering, product overtrof de verwachting! Aanrader! Chatten via de site werkt prima: snel antwoord en erg meedenkend. Kwalitatief goede producten voor redelijke prijzen.

Tot nu toe top!

Werkt goed. Doet wat die moet doen.

Prima service!

Goede levering. Product voldoet aan verwachting.

In de ochtend besteld en in de avond al kunnen uitproberen. Het is even wennen om de machine te gebruiken, maar wat een fantastische ervaring!

Bestel proces makkelijk en snel.

Duidelijke en mooie pagina. Bestelproces makkelijk en snelle levering.

even leren kennen, maar super!

Het is even wennen om het goed te gebruiken, maar het is een leuke machine. Doet wat hij moet doen, en een fantastische ervaring. we gebruiken hem veel!

Veel beter als verwacht een dikke aanrader

Leuke aanvulling !

Partner stond er nogal waar raar tegenover . Maar nu vind ze het zelf ook wel leuk . En kan ze er ook echt van genieten

Bestelling was niet compleet en leek niet nieuw ondanks de verpakking!

Hoe kan ik iets beoordelen als ik het niet mag terug sturen als de verpakking geopend is? Hoe kan ik door een te kleine kartonnen doos zien of alles aanwezig is? Met röntgenogen?

Snelle en discrete levering

Gewoon de service die je mag verwachten!

Mooi ding

Het is mooi apparaat, alleen blijft niet staan op een harde ondergrond, wat zo opgelost is. De dildos zijn van goede kwaliteit alleen, de fleshlight is wat klein

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND