Filtre

Toppie

Top matriaal hier zullen de nodige uurtjes plezier op worden beleeft

ik wacht het vervolg nog even af

Ik vind het een degelijk solide apparaat ! Maar ik heb een versie/combinatie besteld met 3 dildo's inclusief, maar er zaten er maar 2 in de doos. Dus hopelijk kunnen jullie er nog eentje nasturen !??

Goede service! Verpakking was discreet. Producten zijn van echte kwaliteit!

Goede service en een snelle levering.

Goede producten en een snelle levering.

Kwaliteit en service, op en top

Bestellen loopt vlot, net als de levering. Discretie is hier geen woord, maar werkelijkheid. Dank zij de bestelling elke dag fun. Bedankt mannen!

Kleine mirakel

Mijn vrouw is er zot van

De Hismith speeltjes laten me toe de slet te zijn die ik wil zijn.

Snel en goede kwaliteit

Ze hebben een zeer goede en snelle service. De prijzen van de producten zijn top, en de prijzen zijn vlijmscherp

Uitsteken

Door een erg lang weekend hier kreeg ik mijn bestelling pas gisteren binnen en kan ik dus hierover niets vertellen. Wat ik wel wil uitdrukken is de hoge graad van dienstbetoon, die ik van jullie gekregen heb. Met dank!

Super service!

Er was een foutje gemaakt bij het leveren van mijn bestelling en die werd direct zonder gedoe opgelost. De reacties van de klantenservice waren snel, vriendelijke en behulpzaam. Meer kan je niet wensen.

Top service snelle levering

Snelle levering Veel keus Top service

Correct

Één vraag gesteld Invb werking of breuk en correct antwoord en gehandeld

Gewoon goed

Het is wat er beschreven word had ik gewoon eerder moeten kopen bij hun

Fijne webshob met goede spullen

Ik heb hier een Pro 1 besteld. Fijn en degelijk apparaat. Lokale fun maar evengoed remote en te integreren via diverse websites. Ook de opzetstukken zijn kwalitatief goed en fijn in gebruik. Multi-inzetbaar :).

Goede en snelle levering.Kwaliteit en prijs uitstekend.Goede klantenservice.

Een genot!

Een genot!!

Uitstekende service!

Ik heb de aankoop op de verzending van PostNL na als zeer prettig ervaren. Ik kreeg goede hulp via de chat functie.

Mooie producten van bijzonder goede kwaliteit

Had wat problemen met een bestelling plaatsen en hier bijzonder goed bij geholpen door een medewerker. In eerste instantie vond ik de accessoires wat aan de prijzige kant maar eenmaal binnen zag ik waar men voor betaald. Het is ontzettend goede kwaliteit en ook zeer veel keuze, dus ook genoeg mogelijkheden om iets samen te stellen met alles wat er in de shop te krijgen is. Top shop en tot de volgende keer!

Ziet er goed uit!

Nog niet gebruikt maar alvast tevreden over de snelle service en het ziet er goed uit!

Toptoko, topproducten en topservice!

Ik had een mooi bestellijstje gemaakt, maar de betalingsactie ging de mist in. Dat kan door de website komen, maar net zo goed door mijn ietwat meer beveiligde browser. Mailtje gestuurd naar de helpdesk en binnen 15 minuten kon ik wel netjes betalen en was de verzending (jammer genoeg via PostNL) al de deur uit. Gewoon top!

Netjes en discreet bezorgd!

Bezorgd in een goed gevuld pakket met piepschuim. Hierdoor geen mogelijkheid tot schuiven en krassen

Snelle discrete levering

Product is zoals beschreven

Erg goed en correct

Snelle levering en goed verpakt En het product is erg fijn in het gebruik Ik kan niet meer zonder

zeer snelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag in huis. De kwaliteit is zeer goed.

TOP

Mijn derde bestelling ,alles zoals beloofd op de website

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND