Filtre

degelijk

discreet

Het werkt perfect. Prima.

Prima zeer snelle levering al 1 dag later top!!

Woensdag besteld en al donderdag in huis supersnelle levering!!

Goede snelle service met uitstekende opvolging

Ongelooflijke service, klantendienst uitermate snel en vriendelijk. Zelf de pech gehad een product dat een montage fout had, waarna directe nalevering met nieuw product zonder problemen.

Top zaak

Top zaak

Zinderende kwaliteit

Bestelling zeer snel geleverd discreet en binnen de 24uur zelfs en in het weekend wat erg fijn is en vooral klantvriendelijk. Ook de kwaliteit van bestelde producten is weer zeer hoog en moet zeggen dat het eigenlijk sinds aankoop 1 me supergoed bevalt hoe jullie alles laten verlopen...bestellen ,betalen en dan snel genieten van aankopen zoals het hoort. Doe zo verder

Precies zoals omschreven !!

Voor de opgegeven tijd besteld, en zoals het op de site aangegeven staat de volgende dag discreet aan huis geleverd. Goed verpakt. Voor mij de volle mep ⭐️

Perfect! Hoge kwaliteit!

Zeer vriendelijke klantenservice. Producten van hoge kwaliteit! Prijs kwaliteit het beste wat je kan hebben! Echt verbaasd! De machkne is echt fluisterstil. En de atributen hoogwaardig! Aanrader!

Aantal dingen besteld, ook per ongeluk iets verkeerds besteld, contact hierover opgenomen en keurig afgehandeld door Patricia Ik ga hier zeker meer bestellen:-

Na klacht onmiddellijk voorstel tot terugbetaling

Ik had een klacht over een geleverd product. Het product op zicht was goed maar de beloofde bijgeleverde accessoires stelden teleur. Na mijn negatieve beoordeling ontving ik een mail met een voorstel tot terugbetaling. Dit vind ik top!!

Meteen geholpen, goede service

Meteen gecontacteerd en uitleg gekregen over waarom mijn order mail niet binnen kwam.

Zeer tevreden met aankoop en service.

De kwaliteit van de smart app machine is echt top. Heel degelijk, krachtig en stil. Werkt super met de android app. Ook de service na verkoop is top. Je wordt snel correct en vriendelijk behandeld. Bedankt!

mee denken en service

Geweldige service, Vriendelijk personeel. Online gelijk antwoord op vragen. Was vergeten een onderdeel te bestellen. Werd gelijk aan gedacht tijdens het ophalen.

Juiste en correctie afhandeling

Mijn bestelling snel en correct verzonden. Bin ontvangst bleek het seallabel verbroken wij hebben het pakket direct teruggestuurd. Jammer alleen dat je dan voor de verzend kosten moet opdraaien. Voor de rest prima bedrijf met mooie en spannende spullen.

Er zat geen Nederlandse stroomstekker bij, dat was even een dingetje. Verder geen bijzonderheden top service!

Geweldige service!

Mijn bestelling bij Hismith werd vlot geleverd: besteld en de volgende dag in huis. En een vet compliment voor de klantenservice. Na de bestelling te hebben geplaatst, kreeg ik geen bevestiging per mail. Daarnaar geïnformeerd en ik had binnen een kwartier antwoord: er was mis met hun bestelsysteem maar dat was al weer rechtgezet. En bestelling was ontvangen. Ik kom er wel weer!

Top service en aperatuur

Sexmachine is super en werkt uit de kunst ,kwaliteit is ook top.

Naughty dreams comes true..

in 1 woord waanzinnig! nu de basic machine zo goed bevalt denk ik ook dat het pro model in mijn collectie gaat komen in de toekomst! 1 minpuntje, de stekker die je in de controller box duwt was lam waardoor de stroom er steeds afviel. mailtje gestuurd, en zeer snel een reactie terug gehad en de volgende dag al een nieuw kabeltje in de bus gekregen! top service!

Smakelijk bestellen en snel geleverd anoniem

Ik zou het niet meer kunnen missen

Er is goed contact met klanten service

Als er wat scheelt aan het product wordt je goed geholpen bij de klanten service

Het parket wordt netjes anoniem bezorgd.

Mijn bestelling is netjes afgeleverd en anoniem bezorgd. Ik vindt het minder dat het bedrijf telefoonisch niet zo goed bereikbaar is. Ik al een paar keer gebeld maar er niet beantwoord ook niet op de voicemail. Ik heb ook een keer een email gestuurd ook daar hebt geen antwoord op gekregen. En dat vindt jammer. Dit zou het bedrijf klanten kunnen kosten.

Niet slecht

Wat betreft afhandeling en verzending van het pakket geen enkel probleem, zoals voorzien in de leveringstermijn. Wat betreft het product zelf, minder goed dan ik persoonlijk had verwacht, misschien waren mijn verwachtingen te hoog ingeschat.

perfect

Snelle levering en een top product

Geweldig product, bedankt.

47 Energieweg