high quality

very nice products greatservice

Top product, snelle levering

Product is van uitstekende kwaliteit, levering is eveneens dik in orde

Parfait

J'ai passé 2 commande auprès de Hismith. Colis livré dans le temps imparti. Satisfait de ce que j'ai acheté. Je recommande Hismith.

Hervorragend

Sehr netter und promoter Kontakt via Chat mit passender Antwort auf meine Frage. Zuverlässiger, umgehender Versand. Unkompliziert, auch ins Ausland. Von der Maschine selbst bin ich begeistert. Hervorragende Qualität, massiv, robust. Bei der Benutzung habe ich lediglich eine Kritik, die bei anderen vielleicht nicht zutreffen mag: der mit gelieferte Dildo ist so weich, dass er schwer einzuführen ist und während der Benutzung ständig raus rutscht. Er stößt an, verbiegt sich und findet seinen Weg nicht wegen des weichen Materials. Sicher ist er so weich, um wegen der Stoßkraft der Maschine keine Verletzungen zu riskieren und um ein möglichst authentisches Gefühl zu vermitteln. In der Kombination mit der Maschine jedoch halte ich das eher weiche Material für ungeeignet. Vielleicht kann hier nachgebessert werden, in dem wenigstens innen etwas Härteres verläuft, welches dem Dildo insgesamt Stabilität verleiht. Vielleicht gibt es hier schon eine passende Alternative unter den Produkten auf der Homepage. Wie gesagt - die Maschine selbst ist fantastisch! Besonders positiv überrascht hat mich außer der Qualität das gemeinsame Online spielen über die App und die mit ihr verbundene Community! Das ist kasse! Damit werde ich sicher in Zukunft noch mehr Freude haben! Vielen Dank für solch ein fantastisches Produkt!!!

Teuer aber das beste Gerät was ich bis jetzt hatte

Hat alles super geklappt. Ich kann es weiter empfehlen.

goede en duidelijke webwinkel

makkelijk bestellen, duidelijke product omschrijving, goede communicatie

Goed verpakt..snel geleverd..Werkt prima,blijft goed op zijn plek staan.

Pakket ontvangen zoals word aangegeven

Top service, hoog qualiteit product.

De product werkt prima en de bezorging was snel en op tijd.

Its good

Feel soft, its good for beginners

Mindblowing

And our adventure starts when the delivery came

Perfect pleasure product

Easy buy, good prices, excellent products

Zeer goede service.

Er was een defect aan een toestel en het werd onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar.

Auxfun Ukelele Seksmachine pakket Mahalo

Mijn eerste machine besteld! Na contact met de klantendienst via email. Had eerst intresse in de basic machine . Maar na wat info van de klantendienst en wat zelf op te zoeken online. Heb ik toch Voor de ukulele machine gekozen. Heb deze vandaag ontvangen. Enkel eens gekeken in de doos. Mijn eerste reactie, is Dat het van goede kwaliteit is en ook een zwaar model is.wat positief is! Dus zeker de moeite! Ook zit alles mooie en veilig verpakt in een apparte doos. Ook de verpakingsdoos was mooie dichtgeplakt met Plakband. Je kon zeker niets zien wat er in zat! Levertijd was heel vlot gegaan! Ik bestel hier zeker nog! Groetjes pedra

Perfektes Unternehmen, schnelle Lieferung nach Deutschland

Alles super und Perfekt. Ein Negatives trotzdem, Waren die Ausverkauft sind, dauert viel zu lange bis sie wieder Bestellbar sind. Das muss verbessert werden. Sonst bis jetzt alles gut.

Great produkts, Nice prices and excellent shipping!

Absolutely Great customer service!

Geweldig speeltje dezelfde dag in handen…

Ik was opzoek naar een grotere jongen voor op mijn verwen apparaat. Deze hier gevonden. Geen rommel maar goede kwaliteit en perfecte aansluiting met u click-systeem van hoogwaardig metaal. Ben nu op vakantie, geen relatie, maar als ik thuis kom wacht mijn perfecte minnaar. Kan het een ieder aanbevelen als je verlangt naar eindeloos genot.

Snelle levering, goede service en goede producten! Waarom een vier? Wel bij de pocketpussy die geleverd werd past het dopje er niet goed op waardoor deze niet proper kan worden afgesloten. En ik merkte op dat er een klein scheurtje in het materiaal zat. Elk ander product was super goed!

top quality product, strong engine, fast and deep penetration

very fast delivery, in no brand box. Every part is hygienicaly cover with safety sticker, which guarantees that the product is new. Simple and butiful designe, top quality material and weel done in every detail. Strong engine. simple set up depth of penetration from small to realy deep. Fluent set up of speed from slow to fast. It should be faster, but still ok. Little light and machine bounces in high speed. I am happy that I make decission to buy original hismith product and no some chinese copy for half price.

We zijn onder de indruk

Mn partner en ik hebben een machine en wat speeltjes gekocht waar we vol lof over zijn! We dachten dat 1 product niet werkte, we hebben een mailtje gestuurd en de volgende dag kregen we al een reactie! Super! Alles is van mooi en stevig materialen, en de kwaliteit is super! We zijn er blij mee

Moeilijk maar bevredigend

Ik had het moeilijk met De installatie aangezien ik de machine eerst niet had goed aangsloten na een redelijke tijd onderzoek heb ik kunnen vinden hoe ik mijn probleem kon oplossen ik had in de tussentijd de hulplijn enkele mails gestuurd maar geen antwoord ontvangen maar na al deze problemen heb ik Green klacht over de machine zelf het was zeer aangenaam en gemakkelijk te gebruiken na de installatie

Prima service, top product!

Zeer duidelijke site, alles werd goed geleverd en het product was perfect zoals beloofd en zoals op de foto

Makkelijk, snel en goedkoop

Was makkelijk te vinden product, snel gevonden en goedkoop

Zeer leuk apparaat

Apparaat is zeer makkenlijk en handig in gebruik en is ook een favo speeltje geworden Het enigste wat beter gekunt had zijn de zuignappen die laten snel los verder had ie snellere stoten mogen geven en iets langere stoot bewegingen .de afstand wat het heen en weer gaat had wat meer mogen zijn als ze dit kunnen veranderen dan is het een perfeckt speeltje

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND