Snelle levering, belofte waar gemaakt

Dure machines, maar goedkoop is duurkoop. Verzending was inderdaad snel, ik bestelde na 16:00 en kreeg hem twee werkdagen later binnen.

Sterk en krachtig apparaat en heel stil

Goed apparaat wordt niet moe en blijft doorgaan een aanrader.

klasse

super! kunstvagina en kont besteld, voelt levensecht aan,ik hoopt dat ie lang meegaat, want ik ben verslaafd geraakt aan deze speelgoed,

Uitstekende webshop!

Mooie producten van goede kwaliteit, snelle en discrete verzending. Zeker aan te bevelen!

Perfect materiaal van hoogwaardig kwaliteit

Goede kwaliteit van stevige machines en toevbehoren

Dit is serieus een super aankoop

Dit apparaat is geweldig! Ik gebruik hem heel vaak en ik wordt er enorm gelukkig van. De verschillende standen, de snelheid en kracht is super. Het geluid is aanwezig maar zeer zacht. Ik vond het ook fijn toen ik het apparaat uit de doos haalde, het niet als goedkoop aanvoelde. De stangen, kabels en de motor voelen zwaar en degelijk aan. Het is niet moeilijk hem in elkaar de zetten. Na een kleine twintig minuten van ontvangst kun je al aan de gang. Belangrijk om te weten is dat de mogelijkheid er zeker is om hem uit elkaar te halen. Maar om dit iedere keer na gebruik te moeten doen raad ik zelf af. Er zijn genoeg accessoires groot en klein voor elke person is er wel een geschikt speeltje. En de service is geweldig. Ik raad dit apparaat iedereen aan!

Heftige emoties

Goed werkend apparaat. Geen klachten. Kabel met knopje is wel een beetje te kort. Goed ontvangen door de vrouw. Geweldige ervaringen.

Simpelweg uitstekend

Een zeer fijne ervaring. Een snelle en discrete levering, simpelweg top.

Vlotte bestelling en levering

Je kunt vlot bestellen en levering was heel vlot en discreet verpakt. Een item in de verpakking voldeed minder aan de verwachtingen.

Snel geleverd en top kwalitieit

Aanrader!

Had ik veel eerder moeten doen.

Snel en discreet verzonden,fijn apparaat

Goed geholpen door de klantenservice een echte aanrader om hier te bestellen.

Top site en service

Goede overzichtelijke site snel geleverd

Huuuum

Heel goed , mijn vrouw kom veel veel keer... stille machine.. goed ankoop..

TOPMACHINE

Nu, na een week de machine te hebben en te gebruiken , kan ik er alleen maar lof over spreken ! Zalig die neukmachine. Gemakkelijk is vooral de draadloze afstandbediening met verschillende stootopties, maar vooral de machine bedienen met de app(via Blue Tooth), is nog veel leuker en aangenaam, zovele mogelijkheden had ik nooit kunnen dromen. Ook hebben we de machine samen gebruikt met mijn vrouw aan de andere kant, ook zij is verschoten van de vele mogelijkheden. Kwaliteitsmachine, aan iedereen aan te raden die graag verwend wordt. Bedankt. Gewoon TOP !

Perfecte service

Ik beveel het iedereen aan.

snel en discreet

Snel en discreet geleverd, echter kon ik geen aflever punt kiezen bij het bestellen. Degelijk verpakt en product naar wens!

Super ervaring !! Snelle levering dus snel genieten hihi We hebben gelijk de zelfde avond afzonderlijk gespeeld vrouw boven man bene en andersom, 1 woord geweldig!!!

voelt prettig

Wat voelt het lekker aan als die begint aan zijn taak. Er zit alleen een tas bij, maar ik zie mezelf niet elke keer het apparaat in en uit elkaar halen na gebruik, dat bederft toch wel de pret. Moet alleen nog wel een goed plekje bedenken waar ik het wel kwijt kan.

Customer service zoals het hoort, met uitstekende levering en productkwaliteit

Via de live chat support ben ik uitvoerig en gedetailleerd te woord gestaan en netjes geholpen met al mijn vragen, zowel over het product als over de prijs en mogelijke aanbiedingen waar ik gebruik van kon maken. De levering en kwaliteit van het product zijn uitstekend! De prijs is wat aan de hoge kant geweest, maar lijkt het waard te zijn, zeker aangezien ik verwacht dat het product lang mee kan. Ik zou een 10 gegeven hebben, ware het niet dat ik vind dat veel van de accesoires die bij het product horen (veel) te duur zijn. Het is gewoon vreemd om (bij wijze van spreken) 40 euro neer te leggen voor een plaatje en een schroefje... Ik weet natuurlijk dat er meer bij komt kijken, maar het voelt een beetje alsof je op die manier toch sterk 'gestimuleerd' wordt om (nog een hoop) extra geld uit te geven, waar dat naar mijn idee goedkoper en daarmee een stuk toegankelijker zou kunnen. In ieder geval bedankt voor alle support, ik zou de winkel en producten aan anderen aanbevelen.

Kwaliteit en zeer snelle levertijd

Kwaliteitsmateriaal en de levering is zeer snel verlopen

geweldig

kortingscode werkte telefonisch nieuwe code gekregen prima opgelost,snel verstuurd en discreet

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND