Betrouwbare winkel

Het duurde langer dan verwacht dat mijn bestelling naar het buitenland is aangekomen en ze hebben er constant achteraan gezeten om dit voor me op te lossen

Top kwaliteit, top service!!

Top kwaliteit, top service!!

Toppertje deze winkel

Oorspronkelijke product was niet meer voorradig, maar toen kreeg ik in de middag alsnog een mail van klantenservice dat het product beschikbaar was. Andere order annuleren was geen probleem en geld binnen een dag terug. Op zowel mail als chat zijn ze zeer goed bereikbaar. Ik raad deze winkel echt aan. Order was overigens ondanks de kerst drukte binnen een twee dagen geleverd. Netjes!

Briljant

Mijn vriend is 3 weken geleden bij mij weg gegaan Mijn eerste ervaring met deze sex machine is ronduit fantastisch Eerste avond na aankoop heerlijke sex gehad. En gewoon 2 uur geile sex gehad Daar kon mijn ex-vriend niet aan voldoen Voor mij geen man meer,maar deze sex machine is het.

Super service!

Nooit een probleem gehad en altijd netjes geholpen.

Brilliant customer service

I had some issues with an item we ordered from them, but they have arranged for a replacement to be sent asap. Brilliant help all round!

Ben zeer goed geholpen door de klantendienst bij men keuze. Ook de levering ging zonder enig probleem en zeer snel! Super tevreden!

Is beter dan verwacht.

snelle verzending,keurig verzorgd.

perfect

Vorige week de nieuwe app besteld en zo als het altijd gaat wat nieuw is deed de app het niet naar behoren. even een berichtje gestuurd goed uitgelegd wat er aan de hand was en kreeg meteen een mail terug dat ze het na gingen kijken. zo gezegd zo gedaan voor 17 uur een mail terug gekregen dat ik een nieuwe controller mag ontvangen.

goeie naverkoop dienst

goede service

Prima product

Voor 1e machine een prima product. Voor meer kracht zou ik toch doorsparen voor de sterkere versie.

Geweldige kwaliteit

Compleet verrast door de kwaliteit. Zelfs duurdere apparaten verbleken hierbij. Zware kwaliteit, zeer goede constructie, perfect afgewerkt. Zeer snel maar ook tergend langzaam en verstelbare diepte zijn hele grote pluspunten.

Prachtige producten en snelle levering

De machine die wij bestelden is van uitzonderlijke kwaliteit. Vrijwel volledig van metaal en zeer degelijk. De levering was precies zoals beloofd. Wij zijn heel tevreden!

Prima levering, open voor feedback.

Prima klantenservice en levering. Had feedback op hun automatisch email systeem wat openlijk ontvangen werd voor toekomstige verbeteringen.

Ik had een super lange dildo van 32 cm besteld En gelijk klaar gemaakt voor mijn neukmachine Nou het werkt fantastisch

I'happy thank you

the machine came very quickly. everything works. I'm still waiting for a test, but I checked it and it is quiet, soft music is enough and no one will notice anything dildos are pleasant to the touch. but the cleaning spray that I ordered was not tightly curled, so it spilled ... for this it gives 4 stars, and everything is perfect, I recommend trgo to the seller.

Slecht

De zegel die op het pakketje geplakt wordt voor de waarborg voor de hygiëne was al verbroken vóór het uitpakken. Echt goor

Snelle correcte levering.

De gevraagde artikel is positief.

Op de goede weg

Machine verzending was goed, discreet, karton doos met simpel etiket. Geen verwijzing naar inhoud. Machine zelf is naar prijs goed. De zuignappen zijn niet heel goed, dit kan beter. Mogelijk een extra optie, ander soort voetjes? De kracht is goed maar kan ook net iets beter. Naar foto's etc is de machine lichter/kleiner dan verwacht. Al met al tevreden met de machine en meegeleverde extra's. Mooi "beginners" model voor degene die niet direct de hoofdprijs wil betalen maar toch eens kennis willen maken met een dergelijke machine.

Alleen tijdens het verzenden het huisnummer vergeten waardoor het pakket 2x werd verstuurd

Bestel volgt snel en correct

Super service!

Had een klacht, die werd prima en snel opgelost!

Duidelijk en overzichtelijk.

Gekeken, besteld, ontvangen en genietend. Gewoon zoals het hoort te zijn.

Goed product, werkt snel

47 Energieweg