Perfekt..

Perfekte service

goede service en vlotte levering

de service is top, snelle afhandeling als er iets mis is en een vlotte levering. top

Positief

Afspraak nakomen. Product op tijd geleverd en voldoet aan alle verwachtingen.

Zalig

Service, lever ,kwaliteit en correcte product beschrijving

Goed en snel

Goede service en kwaliteit producten, ook erg snel afgehandeld

goede service

Goede service, correcte prijs en zeer snelle levering

Het werkt goed

Het probleem is als je alleen bent en je licht op je bed en je bent geil. Dan moet je het app eerst goed in stellen voor dat het goed werkt. De hoogte is erg belangrijk en de diepte. En als dat goed is ingesteld dan ben je niet meer geil. Met zijn tweeën is dat anders de ene stelt hem in en de ander wacht. Die kan gewoon blijven liggen en niet steeds uit je bed in je bed. Het is een degelijk app.

Zeer aangenaam en goeie service!

Topservice en zeer deftige machines.

Uiteindlijk toch teleurgesteld

Service is prima, website okay en vragen goed verantwoord in de chat. Maar het product zelf valt vies tegen en stopt met bewegen bij de minste weerstand. Erg jammer als stoten juist het enige is dat het ding moet doen! Ik raad niemand de basic modellen aan. Het lijkt een leuke instapper om kennis te maken en je verwacht natuurlijk ook niet het allerbeste voor dat geld. Maar het verschil met de verwachting en realiteit is te groot om positief te blijven. Mail gestuurd met deze klacht maar nog geen reactie ontvangen.

Top service na verkoop.

Ik heb me via een bevriend koppel een neukmachine gekocht bij Hismith.nl waar ik zeer tevreden mee ben. alles correct en discreet afgehandeld,, Na een 6 tal maanden was de snelheidsregelaar stuk. zonder probleem heb ik Direct een nieuwe gekregen , Geen eindeloze mails en discussie. Het bestelnr en referentie doorgeven en de dag nadien kwam post .nl volledig gratis een nieuwe afleveren op het correcte uur. En volledig discreet aan mijn thuisadres. Top van hismith.nl ook in het pakje zat er geen enkele verwijzing naar een seks artikel ...

Producten zijn goed van kwaliteit, lengte en dikte

Mijn slavin vond het erg geil om de producten in haar gaten te ontvangen.

Snelle reactie

Zeer duidelijke uitleg op mijn antwoord

Great experience!

Great experience!

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Geweldige service en snelle reactie !

Bij een mankement van 1 van de artikelen,zeer goede service en onder garantie een nieuw exemplaar gekregen!

Fantastisch!

Top ervaring! Ronduit fantastisch. Zeer mooie producten, van absolute topkwaliteit, en wat een service!!! Geen vraag is teveel, geen probleem niet op te lossen. Dit vind je bijna nergens meer. Ik kan hen alleen maar AANRADEN!

Nestjes goed

Alles wat ik tot nu toe heb besteld. Is op tijd afgeleverd. En goed verpakt. En het product lokt tot meer bestellingen. Maar ja daar hangt ook een prijskaartje aan.

Uitstekende klantenservice

Product via ander bedrijf gekocht. Deze kon mij niet helpen, maar hismith zelf wel!! Snel en super geholpen!!

Voor het eerste besteld. Snel geleverd en netjes verpakt

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND