High priced

Unfortunately, it is sometimes not possible to return incorrectly ordered unused items

Snel , goed , betrouwbaar

Een hele set met pro 1 besteld en ,omdat het best een heel bedrag is bij elkaar, wilde ik toch wat meer informatie. Ik heb de app gebruikt en ben echt zeer te over hoe ik geholpen ben om een goede aankoop te doen. Uiteindelijk en de ochtend voor 10 uur besteld en zoals beloofd had ik mijn bestelling die dag nog binnen. De machine is fluister stil en van zeer goede degelijke kwaliteit en ook de bijgeleverde opzetstukken zijn van een mooie kwaliteit. Hismith bedankt !

Niet zo krachtig, veel lawaai

Zoals de titel beschrijft, stoot niet zo hard en maakt veel lawaai.

Best quality

I' m very satisfied. Very good customer care and what I've received was just great, exeeding my expectations

première commande

j ai fait une commende , pour voie comment se dérouler les différente fasse , tout c es bien passer , mais avec 1 jours de retard , du fait des intempérie (neige sur la Belgique et non voisin de hollande ) donc pour moi les livraison en 24heures (si article de stock) c est tout a fait possible , merci pour tout

Best

Very pleased with the purchase. I have been using the products of this company for a long time. Everything is at the highest level

Everything was perfect

Everything was perfect

Versand und Produkte in Ordnung, zusammen mit Mails geht gar nicht.

Shop, Versand und Produkte sind in Ordnung, aber dass man einfach zugespammt wird mit E-Mails geht für mich gar nicht, noch dazu mitten in der Nacht. Da kriegt man Samstags nachts 03:12 Uhr ne Email man soll doch bitte bewerten und weil man es schon vor Wut nicht macht, kommt Mittwochs 05:37 Uhr die nächste Mail man soll doch endlich bewerten… pünktlich als Wecker.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

flexibele dildos

meer dildo meer maten

Super Service aber falsches Produkt geschickt

Habe zwei Artikel gekauft. Leider wurde ein falscher Artikel verschickt und das ist natürlich auch sehr schade. Kundenservice war aber sehr hilfreich und zuvorkommend und der Artikelpreis wurde mir erstattet!

Guter Service

Schnelle und reibungslose Abwicklung. Die Produkte haben eine sehr gute Qualität und es ist für jeden etwas dabei. ;-)

Geweldig apparaat en doet precies wat van verwacht. (PRO-1)

Duidelijk oog voor detail, zeer snelle levering en discreet. Website met goede informatie en producten makkelijk te vinden.

Good but parts were missing.

I ordered the Hismith min pro. The machine iself works fine even if it makes a weird sqeeking sound. A manual was not included but it is easy to figure it out. It said on the homepage that a silicone dildo was included but it was missing. I’ve emailed the support team and hope they will send one.

Amazing!

Good

Alles naar wens gegaan, ga er zeker meer bestellen

Top bedrijf

Uitstekend!

Uitstekend, goede service.

De beste service. Dank je wel!

Niet alleen heeft de website heel veel en heel verschillende producten in de assortiment en een hele snelle levering, de service is ook uitstekend. Ik had wat moeite met het starten van mijn machine, en de eigenaar kon mij meteen helpen. En als het nodig zou zijn geweest, zou ik meteen een nieuwe machine meekrijgen. Maar gelukkig hoefde het dat niet. Nogmaals bedankt en ik ga zeker meer producten hier kopen.

Alles sehr gut und sehr schnell gelaufen.

Ab Bestellung bis Lieferung hat nur 3 Tage gedauert. Super Service !!

Beste koop ever!!!

Ik ben super tevreden met de pro 1, echt een geweldig product. Zeer netjes verpakt, de opzet stukken zijn ook van goede kwaliteit en kunnen wel tegen een stootje;)

Très mauvais suivi

Très mauvais suivi de colis et quand nous voulons vous joindre ce n est pas mieux ,en attendant ma commande est payée et je ne l ai toujours pas

• Nous recommanderiez-vous? Non

Top machine, Top klantenservice

Machine voldoet aan verwachting. Misschien zelfs beter dan verwacht. Klantenservice heeft me erg goed geholpen met vragen en 'problemen' erg netjes opgelost. Extra opzetstikken zal ik zeker via Hismith bestellen. Snelle en nette levering.

Zeer kwalitatief materiaal

Hoewel er een kleine vergissing gebeurd was bij de verzending kan ik deze shop enkel aanbevelen. Hun klantenservice is uitstekend en daaraan herken je mijn inziens een goede webshop. Ook hun producten zijn duidelijk van uitstekende kwaliteit en we hebben er al veel plezier van gehad.

Lekker

Un service impeccable et rapide. Produit d'une extrême qualité.

Grande facilité de navigation sur le site avec un grand choix de produits. Commande livrée rapidement et dans un emballage discret. Produit d'une très grande qualité et conforme à la description. Plus que ravi de mon achat. Olivier G.

47 Energieweg

Zoeterwoude 2382ND