Pakket is netjes afgeleverd en was zorgvuldig verpakt. Machine is een toppertje Goede service

Snelle correcte levering van een lekker werkende neukmachine.

De levering was snel en perfect. Alles was zeer goed en stevig verpakt voor transport zonder schade. Natuurlijk zo snel als kon alles uitgepakt, gecheckt en geinstaleerd. Alles is duidelijk uitgelegd in de gebruiksaanwijzing en simpel aan te sluiten. Klaar voor een eerste ervaring hebben we de maschine ook getest qua werking met de bijgevoegde snelheidsregelaar en draadloze afstandsbediening. Geweldig toestel, zoveel mogelijkheden en standjes, dat we nog maanden plezier gaan beleven voor we alles hebben ontdekt. De app moeten we nog testen, maar ziet er ook leuk uit Wij zijn bijde zeer tevreden met de aanschaf en kunnen enkel zeggen, aanschaffen voor ultieme momenten te beleven.

Perfect Machinery For Long Session

No Problem at all,express delivery

Topkwaliteit

Geweldig apparaat, echt boven verwachting… veel plezier ervan.

Top producten, duidelijke site en een Superservice!!

Ik heb al een paar maal diverse dingen besteld, waaronder een pro neukmachine. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten die ik op de site goed kon uitzoeken omdat er veel informatie te vinden is. Alles klopte ook toen in de producten binnen kreeg. Als er iets mis mee was werd er snel en adequaat regeageerd en snelm opgelost. Een bedrijf naar mijn hart!

Snelle levering. En ook goede kwaliteit.

Was snel binnen. En goeie kwaliteit

Top product.

Goede kwaliteit!

Bij levering bleek een en ander te ontbreken maar men heeft dit opgelost en gecompenseerd met de levering van een extra accessoire. Wij zijn tevreden over de kwaliteit.

Snelle bestelling

Goede kwaliteit

Fast delivery, no issues

No issues with the delivery

Der Eingang zur Vagina wie zum Poloch ist viel zu schmal um den Penis. reinzustecken

Die Bestellung kam wie angegeben schnell an.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goeie service

Ik twijfelde over mijn bestelling omdat ik alleen de volgende dag tijd zou hebben voor de bezorging. Via de email heb ik gevraagd of ik het af kon halen. Daar werd al snel op gereageerd en ik kon inderdaad de volgende dag al terrecht. Heel tevreden met de service en ook een hele goeie prijs kwaliteit verhouding

Lekker ding

Mooie penetratie

Fast delivery, good quality, variety

Really like site - it's possible to find everything Like variety of devices

Fijne service bij het ophalen en de machine voldoet zeker aan de verwachtingen. Superkwaliteit!

Slecht

Na 5 min was afstandsbediening stuk wel netjes nieuwe ontvangen heel netjes maar na 2 keer was de machine al stuk krijg ook geen gehoor meer van hun dus waardeloos product en zonde van het geld

Slechte service

Mijn bestelling kon niet de volgende dag geleverd worden doordat de bezorger niet op mijn adres kon komen en geen contact met mij had gezocht. Na een chat met een medewerker werd mij verteld dat mijn bestelling de volgende avond bezorgd zou worden, aangezien ze alleen in de avond bezorgen, mijn bestelling werd de volgende ochtend bezorgd. Na het installeren van de machine schoot een onderdeel los en zag ik een beschadiging. Na hierover gemaild te hebben wacht ik al meer dan 4 dagen op antwoord terwijl er in een mail staat dat er binnen 24 uur contact wordt opgenomen.

Duur maar goed

Prijs van artikelen is wel hoog

Zalig

Super geile neukmachine, eindelijk is mijn anus blij

Super blij met mijn Hismith neukmachine. Zeer degelijk apparaat. Hij presteert ook geweldig, met krachtige slagen geeft hij veel genot. Zeer verslavend. Kom snel terug voor extra dildo’s.

Goede kwaliteit, krachtig maar niet bruut, zeer fijn in te stellen

zeer fijn in te stellen Snelheid. Krachtig apparaat maar niet bruut in die zin dat het meteen verwondingen zou veroorzaken. De vooringestelde sequences in de app zijn absoluut een meerwaarde en de software werkt goed zonder ergernissen. Super kwaliteit ascessoires ook, zacht en goed verdraagbaar materiaal

Maar liefst 5 mails of ik tevreden ben

Teveel spam nadat bestelling voltooid is. 1 mail was prima geweest maar in totaal 5 mails of ik tevreden ben is mij toch echt te gek. Product is verder prima.

Kapot

Mijn product is kapot Ik zoek contact Ik zou er graag even willen na laten kijken Want het is niet goedkoop en een keer gebruikt met me vriendin

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snel en discreet verzonden mn.

Geweldige neukmachine

47 Energieweg