de klantenservice is zeer goed en hulpzaam

ik heb de bestelling nog niet binnen, maar het contact is zeer behulpzaam

heerlijk matras

na twee weken op dit matras geslapen te hebben moet ik concluderen dat het voor mij een hele verbetering is ten opzichte van mijn vorige matras.

Enorme nekpijn na gebruik kussen

Na nu paar weken gebruikt te hebben slaap ik weer op mijn oude kussen omdat mijn nekpijn eerder verergert dan verdwijnt. Helaas mag het kussen niet terug, maar voor mij weggegooide €139

Snel bezorgd, slecht produkt

De onderlakens zijn erg dun, als je je omdraait, draait het laken mee en krijg je allemaal rimpels

Super Quality

One of the best quality and comfortable Company. Thank you Guys.

Duidelijke site, handig online advies. Snelle levering

Vlot en gemakkelijk om te bestellen!

Aan te raden!

Uitstekende voorlichting, kwaliteit en service

Bij aankoop van een boxspring en matras bij MLine te Baarn, werd ik wegens de vele keuzemogelijkheden, door José en Björn zeer goed geholpen. Vooral aan de uitgebreide voorlichting over het matras, werd veel aandacht en tijd besteed, en was o.a. gericht op je “persoonlijke bouw” en voorkeuren. Voor ruime keuze en voorlichting zeer aan te raden!

Levering volgens afspraak

Keurig gebeld voor de tijd. Op de plek afgeleverd en oude matrassen, verpakt mewgenomen.

tevreden

Ik ben zeer tevreden met de hoeslakens. Ze zijn van beste qualiteit en ze zijn wat ik zocht

Fijne kwaliteit.

Aanschaf van matras coolmotion 7 en 8 en twee active pillows met bijpassende kussenslopen. Het is even wennen, maar het ligt erg lekker. Wel merk ik dat het wat warmer is. Heb rug, nek- en schouderklachten: hoop dat dit minder gaat worden, maar dat is na 1 week nog niet te zeggen. Tot nu toe: tevreden.

kussensloop past niet, te klein

kussensloop is te klein.

Prima product dat snel geleverd werd

Makkelijk bestel proces. Prima product en het werd snel geleverd.

klant vriendelijk en gewoon goed geregeld

doordat onze verbouwing uitliep, hebben we de bestelling 3x moeten uitstellen. Ondanks dat dit intern niet altijd goed ging (en de bezorger tweemaal toch aan de deur stond) is er nooit een probleem van gemaakt, netjes excuus gemaakt. Onwijs fijn dat dingen zo simpel kunnen zijn. bij de bezorging zelf is er duidelijk vooraf gecommuniceerd over de tijd, was de bezorging mooi op tijd en is het matras netjes geplaatst, uitleg gegeven en ingewikkelder is het ook niet.

Snelle verzending en levering. Artikel zoals beschreven op de website.

Zeer fijne service en snelle levering

Heerlijk bed

Super keus geweest. Zowel de kussens matrassen en elektrisch verstelbaar bed zijn pure luxe. Lang niet zo goed kunnen slapen. Aanrader voor een ieder

Goede e snelle service

'n bestelling van een kussenwas ditsnel geleverd. Echter bleek het kussenbeschadigd. Een mailtje was voldoende om zonder kosten een nieuw kussen te ontvangen, hetgeen er zeer snel werd geleverd.

zeer goed

alles was zoals het hoort.

Wat een 'stille' ervaring!

Dit had ik veel eerder moeten doen. Ik dacht dat ik een goede matras had, al was deze stilaan aan vervanging toe. Deze nieuwe is geweldig. Je gaat liggen en wéét dat niet! Je mag draaien, je verplaatsen, verschuiven én je omdraaien zonder er wakker van te worden!

Snelle levering, goede kwaliteit matras

Snelle levering, goede kwaliteit matras.

Goede matras slecht leverproces

Vlak voor de levering werd ik gebeld dat het een maand later zou worden, hoezo weten ze dat dan pas? We spraken een nieuwe leverdag af. Vervolgens krijg ik op de nieuwe leverdag (ik ben er weer voor thuis) een bericht dat het aan postnl extra@home is ovegedragen die de dag erop leveren (ik ben dan niet thuis). Dus eerder slecht gecommuniceerd. Ik kon mijn werkschema niet verzetten zo kort dag en ook de leveringdatum niet. Verder is de website van MLine ook niet helder. Als je je bestelling wilt inzien (en de leverdatum) moet op ‘wijzigen bestelling’ klikken. Ik durfde niet meer. Gelukkig heeft postnl servicedesk goed geholpen een andere datum te regelen en netjes geleverd.

bestelling en kwaliteit van het bestelde: beantwoordde aan de verwachting

De levering viel wat tegen omdat de datum die wij hadden gevraagd NIET werd gerespecteerd. Echter dank zij onze buren is alles toch in orde gekomen.

Teleurstellende service

3 maanden levertijd & helaas bij levering bleek een foutief product te zitten. Nu weer 1,5 maand wachten op nalevering zonder compensatie.

Zeer goed hoofdkussen .

Linie 27