Goede correcte levering

Snelle levering en prima service

Matras werd snel geleverd na bestelling en de service na aankoop was ook prima

4 maanden tussen bestelling en refund

Het was erg lang wachten op de matras, helaas was er nergens een fysieke winkel waar ik deze matras kon uitproberen. Ik heb een de online matraswijzer gebruikt om te bepalen welke matras bij mij zou passen. Ik zal niet snel meer een matras online kopen gezien de tijd tussen bestelling en retour (en refund), Dit gaat bijna 4 maanden duren. Snellere afhandeling van de order zou prettig zijn.

Prima keuze mogelijkheden

Op de website zijn zaken makkelijk te vinden,

Topkwaliteit

Ik had recwnt 2 nieuwe matrassen van Mline gekocht. Ondanks de matrassen prima naast elkaar blijven liggen, wilde ik er uiteindelijk toch een hoes overheen zodat het net iets meer één geheel zou zijn. Als levertijd stond er 5a6 weken bij. Maar binnen 1 week is de bestelling al geleverd.

Na contact over garantie werd een goede oplossing gevonden om nieuwe matrassen te krijgen.

Matras is top

Wij zijn erg blij met coolmotion 6 en athelatic pillows. Helaas is het inplannen van een bezorgafspraak wel erg star en dramatisch om te verzetten. Ook het meenemen van oude matrassen is bijzonder want je betaald al verwijderingsbijdrage en wij hadden al Mline matrassen en dus ook daarvoor zo’n verwijderingsbijdrage betaald. Voelt beetje apart. Dit doet niets af van de kwaliteit van ons slaapgenot op ons nieuwe bed.

Voor het eerst in tijden geen hoofd/nekpijn met het opstaan.Een heerlijk hoofdkussen

Verkoop top, levering ruk

Topsegment matrassen. Meteen een leverdatum via de mail Twee dagen voor levering nieuwe leverdatum 6 weken later Levering door beter bed tussen 10 en 12 werd half 2, reden auto moest banden wissel. Als je commentaar levert pleuren de heren de matrassen naar binnen met een chacherijnige kop. 5 minuten in en out …..

Super snelle revering.

Zie hierboven.

Een prima kussen

Ik ben er super blij mee en het hoofdkussen ligt heerlijk voor mijn hoofd en nek.

ontvangst en terugsturen zonder problemen

Slechte klantenservice. Bestelling bleef liggen.

Bij navraag werd ik met een kluitje in het riet gestuurd en verbrak de medewerkster de verbinding. Na aanhoudend bellen werd ik door iemand geholpen die het wel ging uitzoeken. Wat bleek, onze bestelling op uitleveren 2 maanden later gezet. Uiteindelijk werd het opgelost, maar bedrijven die medewerkers in dienst hebben die de klant niet willen helpen en de verbinding verbreken, hebben nog heel veel werk te doen als het om klanttevredenheid gaat. Excuses van desbetreffende medewerker zou al een stap in de goede richting kunnen zijn.

Matige klantenservice

1jan.2023 MLine kussen besteld. Die werd op tijd geleverd. Helaas was het kussen voor mij te stevig dus gelijk geretourneerd. Maar tot op heden nog geen geld terug ontvangen. Al een keer gebeld maar nog niets. Een teleurgestelde klant. M.van Westrienen.

Verkoper Björn van Mline brandstore is fantastisch

Waanzinnig goed geholpen door Björn van de Mline brandstore in Baarn. Eindelijk iemand die je echt helpt met het perfecte matras te vinden. Denkt mee, maar geeft ook zijn eerlijke mening als hij vindt dat een matras niet bij ons past. Omdat hij zelf ook kritisch was Ipv makkelijk mee te praten kregen we meteen het vertrouwen het juiste matras te hebben gevonden. Bedankt Björn!

Slapen op een wolk

Voorheen werd ik bijna elke dag wakker met nek en hoofdpijn. De eerste ochtend na het slapen op de Athletic Pillow, werd ik zonder klachten wakker. Ik dacht natuurlijk toeval. Nu een week verder en nog steeds klachtenvrij. Door de kuil in het midden lig je heel comfortabel. Omdat ik binnenkort een oorpiercing krijg tegen migraine en niet op dat oor mag liggen, heb ik speciaal dit kussen besteld. Wel jammer dat de kussensloop geen gat in het midden heeft. Heb er dus niks aan. Hopelijk komt er ooit nog een sloop met een gat erin.

Het was weer even wennen aan het nieuwe matras, maar het ligt uitstekend.

Goede service, snel geleverd, makkelijk uit te pakken zonder schaar, ligt heerlijk ❤️

Super snelle en correcte levering

Goed omschreven artikelen maken de keuze gemakkelijk. Volgende dag al in huis!

Ligt prima

Minder van kwaliteit

Koos echt voor MLine omdat ik zulke hoeslakens al had. Bovenste beste kwaliteit. Lekker stevig en niet te elastisch. Geen kreuken. Die bestel ik weer. Wist de prijs niet meer maar vond ze eigenlijk te goedkoop voor zo’n goed product. En dat klopte al bij het uitpakken merkte ik de dunnere versie van die ik al heb. Maar je toch maar gehouden.Beetje jammer dat wel.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit. Hoes past goed.

Prima ervaring zal het zeker aanbevelen

Matras slaapt heerlijk en snelle levering

Heerlijk kussen ontvangen (active pillow). Ik had de 15 cm en de 17 cm versie besteld. De 15 cm versie vond ik heel fijn, de 17 cm versie iets te hoog. Ik heb die laatste daarom geretourneerd. Het aankoopbedrag is vervolgens keurig terugbetaald.

Prima ervaring. Uitstekend bed!

Zowel bij de aankoop van het bed, de uitstekende levering, maar ook het telkens prima op de hoogte houden heb ik alleen positieve ervaringen.

Linie 27

5405AR Uden