matras wordt door de beschermer wel harder dan gewenst

twee matras beschermers gekocht. De matrassen van M-line hadden we zorgvuldig uitgezocht op m.n. hardheid. Door de beschermers worden de matrassen wel harder/stugger. Reden voor mijn vrouw om de beschermer er weer af te halen en bij de HEMA een molton beschermer te halen

Zeer slechte communicatie

Beweren matras volgende dag te leveren op de website. Geven dat ook aan bij de orderstatus, en sturen mail dat de matras verzonden is. Dus vrij genomen en maar wachten. Geen track and trace code, dus klantenservice gemaild: GEEN REACTIE. gechat met mdw: order was NIET verstuurd. Voor niks vrije dag genomen. Mdw kan niet verklaren waarom dan wel mail verstuurd dat matras onder weg was. En de orderstatus dan op de website? Die zet M line er op omdat het meestal wel lukt. Ik zou die avond nog gebeld worden, wat dus ook weer een leugen bleek. Matras zou via post.nl komen, was ineens dpd, waarvan ik een track and tracé kreeg zonder afzender. Die wilden niet op zaterdag bezorgen, dus heeft 5 dagen geduurd voor ik matras had, en heeft me 2 vrije dagen gekost. Ongelooflijk slecht, bah!!!

Het hoofdkussen Mline verloste me van nekpijnen tijdens de nachtrust

Ik zie er niet meer tegen op om te gaan slapen. Het hoofdkussen bezorgt me alle comfort. De informatie die wij kregen vooraleer we het kussen kochten was zeer goed. Vooral het filmpje is er duidelijk en veelbelovend. En die beloften komen ook uit. Een aanrader.

Wij zijn al sinds 2006 bekend met MLine produkten

Wij zijn heel tevreden met de kwaliteit en het slaapcomfort van de matrassen en hoofdkussens.

Het is voor nu oke

een tijd geleden waren er nog 3 mogelijk heden om te kiezen ivm wave pillow. Ik begrijp als geen ander dat je ook als bedrijf keuzes moet maken. Maar in mijn geval mis ik de kracht van de wave pillow. Ik slaap nu weer op een nieuwe wave pillow. Ik koop regelmatig nieuwe. En niet altijd via deze weg ivm uitproberen. Mij valt nu alop dat de stevig heid al verdwenen is welke ik voorheen bij de mline wave pillow wel had. Ik gebruik hem nu nl pas 2 weken.

Veel te laat bezorg. 4 dagen ipv 1 dag zoals vermeld

Te laat bezorgd

Matige aflevering

Bij aflevering bleek dat betaling met bankpas niet mogelijk was omdat het betaalapparaat niet was opgeladen. Met behulp van Nijhof kreeg ik het juiste bankrekening nummer om het bedrag over te maken. Mline matrassen zijn prima alleen de bezorging/betaling is omslachtig.

Niet goed.

Ik had via de kieswijzer een kussen uitgezocht dat niet aan mijn verwachtingen voldeed; het was namelijk veel te zacht.

Uitstekende aflevering qua communicatie

Klantgerichte en vriendelijke bezorgers

Goede service en uitstekend product

Ik slaap er goed op

Hallo Mijn eerste ervaring , ik slaap er goed op, en mijn onderrug pijn is verbeterd

Prima kussenhoezen

Ik heb nieuwe kussenhoezen besteld voor onze athletic pillows want de oude waren versleten. Ik had ecru hoezen gekozen maar heb witte gekregen. Zag dat er op de orderbon ook witte stonden, weet echter zeker dat ik ecru had aangeklikt. Omwille van het milieu heb ik ze toch gehouden en niet teruggestuurd.

Prima kussenhoezen

Prima geholpen bij Bos bedden in Nieuwleusen.

Heerlijke matrassen.

Prima geholpen bij Bos bedden in Nieuwleusen.

Heerlijke matrassen.

Heerlijk hoofdkussen

Ik was echt aan een nieuw kussen toe. Werd regelmatig wakker in de nacht. Nieuwe active van mLine in gebruik genomen en de wekker maakt me nu iedere dag pas wakker. 2 a 3 weken het hoofdkussen in gebruik.

Geweldige matras en hoofdkussen!

Heb eindelijk een matras gevonden waar ik 's morgens fit en uitgeslapen op wakker word. Heb veel minder last van rug- en nekpijn.

Ik slaap stukken beter

Heerlijk matras

Lekker slapen

Product voldoet aan de verwachtingen. Snel verzonden.

Fijn kussen

2 nachtjes wennen, maar is echt fantastisch

Nette afhandeling

Snelle levering en nette afhandeling toen bleek dat het product toch niet passend was

Is ons 2 de kussen op dit adres

Is goed