Tot nu toe goed bevallen

Minder pijn in de schouder

Onbetrouwbaar

Ik heb begin september een topper besteld en betaald. Half oktober zou de topper bezorgd worden, werkelijk de dag ervoor wordt ik gemaild dat het helaas niet gelukt is; iets met het productieproces. Ik had vrij genomen ivm de bezorging en wordt dus echt op het allerlaatste moment afgeserveerd, half november uiteindelijk wel bezorgd.

Geweldig matras

Voor de 2e keer gekozen voor een m-line matras, Slow motion 7. Wat een geweldig matras weer. Voor mij niets anders meer dan M-line !!!

Bestel en snel geleverd

Je betaald er toch wat meer voor, maar de kwaliteit is het dubbel en dwars waard. Nog nooit zo'n goede molton gehad die ook nog eens precies om het matras past en niet kreukeld. Toppertje!

Goed geholpen

Goed geholpen, duidelijke uitleg

Goed geholpen helaas is de kussen niet wat we zochten

Ik had een kussen van MLine besteld. Deze heb ik en mijn zoon getest. heelas was die voor mij te hard en mijn zoon vond hem te hoog. Al met al, besloten de kussen terug te sturen. dat ging heel soepel door de in de doos meegeleverde retour stikker. En binnen een paar dagen het geld terug gestort. Ervaring in contact en service postief. Helaas het product niet wat we zochten.

weg klachten!!

Ik ben een zijslaper en had telkens last van mijn schouder als ik wakker werd. Na uitvoerig gezocht en verschillende kussens geprobeerd te hebben kwam ik bij de Mline uit. In een woord heerlijk comfotabel, zowel als ik op mijn rug of op de zijkant slaap. Ik heb wel een weekje moeten wennen, maar wil nu niets anders meer. De eerste paar dagen had ik zelfs spierpijn in mijn rug omdat de boel waarschijnlijk weer in t gareel kwam. Voor mij en mijn partner niets anders meer dan Mline.

Goed matras

Ik moest even wennen, van hard naar zacht maar na 2 weken ben ik helemaal gewend en slaap prima op mijn matras !

Zeer goede aflevering.

Matrassen zijn perfect (hoop dat het zo blijft!)

Verkeerde topper geleverd

Ik heb 2 topppers besteld van dezelfde afmetingen en hardheid, één topper werd geleverd met de juiste afmetingen 90x200 , zoals besteld. De tweede topper werd geheel afwijkend geleverd afm. 80x200 en ool andere hardheid. Direct contact genomen met klantenservice, probleem met foto,s van toppers, typeplaatjes en verpakkingslabels zichtbaar gemaakte per mail. Fout werd direct erkend en zou opgelost worden, er was echter één probleem, de omruiling kan pas plaats vinden op 10 november. eerst maand gewacht op levering en daar komt nu dus nog een maand bij. Niet om echt blij van te zijn.

2x verkeerde levering

De matrassen slapen super lekker en mijn man is ook erg blij met zijn nieuwe kussen maar ik heb al 2x het verkeerde kussen gekregen. Bij de klantenservice snappen ze het verschil tussen de kussens niet dus ben ook lang bezig om de goede te krijgen.

Amazed

Bought the Team NL bed, the best discussion we made. I'm a very light sleeper so tend to wake up in the middle of the night even when I'm turning on my side but since we change our bed it's a whole new game changer, plus the mattress came early and with no problem delivering said package. All in all, would highly recommend the bed and M line.

Keurig geholpen

Pakket niet geleverd via DPD. Na contact met Mline keurig opgelost en kreeg direct een nieuw kussen opgestuurd. Super service!

Een perfect kussen voor mij.

Voelde onmiddelijk de juiste steun van het kussen. Perfecte hoogte plaats voor schouder onderaan . Goede ondersteuning en toch zacht.

Waardeloze klantenservice!!

Product eerst vertraagd daarna niet compleet geleverd. 4 keer contact gehad met de klantenservice maar wordt niet goedgeholpen of terug gebeld. Moet zelf een oplossing aandragen er word niet mee gedacht of maar iets van inleving getoond.Nog nooit zo slecht behandeld. Waardeloos.

Duur en service duurt lang

Duur matras opgerold ontvangen. Na uitrollen blijkt een kuil die niet verdwijnt. Nu vandaag 3 weken later zou het matras omgeruild worden, maar de bezorger belt me op laatste moment op dat ze het nieuwe matras niet kunnen vinden. Wederom een nieuw omruil afspraak gemaakt voor over een maand. Een hoop geduld moet je wel hebben.

Ik word weer uitgerust wakker

Het kussen vormt zich heerlijk naar je lichaam en slaaphouding. Het wordt niet te warm tijdens de slaap en helpt me beter ontspannen.

Alles verliep prima Jongens brachten de matrassen gelukkig boven .

Al jaren mijn kussen

Dit is mijn 3de wave kussen van m-line. Na een aantal jaar moet hij vervangen worden

Het bed/matras bevalt uitstekend maar de levering was ongelooflijk slecht.

Ik was niet op de hoogte van het feit dat ik zelf het oude matras en de schotelbodems moest verwijderen. Het was een bijzonder nare ervaring dat ik, 69 jaar oud, in aanwezigheid van twee grote sterke mannen, die met hun armen gekruist voor de borst stonden te kijken hoe ik mijn eentje dit voor elkaar probeerde te krijgen. Het lukte wel maar vooral de sfeer was bijzonder onaangenaam. Vervolgens werden door de bezorgers de twee nieuwe lattenbodems in het ledikant gelegd en voor ik de matrasbeschermer kon neerleggen lagen ook de nieuwe matrassen al op het bed. Ik heb maar niets meer gezegd, voelde me geïntimideerd, echt heel akelig.

Goede matras

Nog te vroeg voor een eindoordeel maar de matras is nu naar wens. Jammer dat er op de Mline-site geen info staat over het retour nemen van de oude matras. Die is dan ook niet retour genomen door bezorger Beter Bed.

Goede steun maar verbetert niet per se de nachtrust

Ik slaap vooral op mijn rug en zij. Daarvoor is dit kussen prima, zeker omdat het verschillende hoogtes heeft. Kussen wordt inderdaad wat harder als het koud is, maar persoonlijk vind ik dat juist fijn. Ik slaap helaas (nog steeds) niet nachten door. Dit heeft met slaapgedrag te maken en dat lost een goed kussen niet op.

Fijn kussen snelle levering

Bij M-line een kussen besteld. Het is een fijn kussen en was snel in huis.

Linie 27

5405AR Uden