Fijn kussen!!

Alles was eigenlijk wel goed verlopen! Alleen de bezorging was slecht. De doos was open gemaakt en er was ook een stuk uit de doos gescheurd. De tas waarin het kussen zat zaten vieze vlekken op. Dus dat is natuurlijk erg slecht.

Duur, maar goed!

Had veel last van mijn nek, maar sinds dit kussen totaal geen last meer. Ik kan het zeker aanraden. Het kussen is wel duur, maar het uiteindelijk wel waard.

Goede nachtrust

Snelle bezorging, goed verpakt

Over het algemeen zeer tevreden over het bestelproces en de klantenservice.

Nog wennen aan het matras.

Levering wijzigingen (vanwege vakantie) was lastig maar uiteindelijk gelukt via de website. Levering duurt vrij lang. Levering door beter bed tot aan de gewenste kamer en oude matrassen tegen betaling retour. Echter zijn de (jonge gasten) bezorgers meer bezig met zichzelf (weekend bespreken) dan dat ze met de klant bezig zijn waardoor je je genegeerd voelt. Ik heb nog last van rugpijn na het slapen maar dit zal misschien komen doordat ik nog aan het matras moet wennen.

Mijn m line kussen you slaapt prima, goede ondersteuning.

Klantenservice reageert niet

Geen factuur gehad, meerdere keren gemaild maar geen antwoord

Afwijkende maat uiteindelijk gevonden bij MLine

Lang zocht ik naar een hoeslaken van 1.30x2.20. Een afwijkende maat, want nergens te vinden. Wel bij MLine gelukkig. Dus besteld, betaald en snel geleverd gekregen. Een fijn laken bovendien. Ik ben dus tevreden.

Fijn zo'n topper van M-line

Ik slaap nu een paar weken de Topper Luxe firm 8 cm en het ligt heerlijk.

Prima kussen

Mijn vorige kussen was versleten dus dezelfde opnieuw besteld. Het is een fijn en stevig maar toch zacht kussen. Meestal gebruik ik de lage zijde maar soms ook de hoge zijde. Sinds ik dit kussen gebruik heb ik geen nekklachten meer.

Er stond alleen dat de volgende dag geleverd zou worden maar dat is niet gelukt maar dat kwam door post nl denk ik

Slechte hoesje!

Nek kussen is wel lekker zacht maar de hoesje is slecht want mijn hele blouse zat onder pluis. Ik was er niet echt blij mee helaas.

Comfortabel

Het kussen is comfortabel zeker als je het wat langer gebruikt. Niet zweterig. Je kan de buitenkant uitwassen. Ook fijn als je bedenkt hoe vies een vliegtuig is. Jammer dat het kussen blauwe pluisjes achterlaat

Levering liep niet als gehoopt.

Ik heb 2, 1 persoons matrassen besteld. Ivm een actie kregen wij daar 2 kussens bij. In eerste instantie zouden deze na 10 dagen worden geleverd. Met nog 7 dagen resterend kreeg ik een mail dat ze er met 7 dagen zouden zijn, maar toen bleef het stil. Op de dag zelf contact opgenomen met de klantenservice. Toen bleek dat de levering met 8 weken was uitgesteld, omdat de kussens niet geleverd konden worden. Ik heb gevraagd of het mogelijk was de kussens apart te leveren, maar dit was helaas niet mogelijk. Er was wel een eerder levermoment beschikbaar. Helaas werden 10 dagen, dus 4 weken. De gekozen matrassen zijn overigens niet naar smaak, dus die gaan wij omruilen voor andere type

Snelle en goede levering van een fijn product

Er wordt precies geleverd wat er op de website staat. De kwaliteit is erg hoog.

Zeer goede nekkussen

Fijne webshop

Ik was op zoek naar een kussen voor mij als buikslaper. Het is prima gelukt omdat deze webshop ruime keuze heeft met hele goede informatie. Prima.

Ik krijg er nekpijn van.

Het kussen duwt achter mijn nek mijn hoofd naar voren waardoor ik nekpijn krijg. Mijn nek kan alleen boven mijn romp staan als ik goed terug duw maar dan kan ik vervolgens niet slapen.

Gemakkelijk

Een fijn kussen maar geeft erg af!

Het is een fijne nek kussen, alleen geeft hij enorm af. Onze kleding zat naderhand helemaal onder de blauwe pluis erg jammer!

Goede service en levering

Goede service en levering Snel en makkelijk Het product is top en kan niet zonder meer

Vanaf bestellen tot huidige ligervaringen, zeer tevreden. Kussen ligt fantastisch!

Bestellen en een dag later is het binnen. Uiteindelijk niet het juiste product aangeschaft. Retourprocedure is net zo snel. Ik ga nu toch eerst naar een winkel om het juiste kussen te proberen.

Waardeloos matras, misleidende tekst op site en zeer slechte service

Het matras coolmotion 5 is zo zacht dat je het gevoel hebt in een kuil te liggen. De 100% omruilgarantie waarmee geadverteerd wordt blijkt bij de kleine lettertjes alleen te gelden voor 1-persoonsmatrassen en niet voor een twijfelaar. De retourgarantie blijkt bij de kleine lettertjes alleen te gelden als het matras onbeslapen is. Bij klacht hierover wordt standaard-mailtje gestuurd en geen enkele handreiking gedaan, dus nu opgezadeld met een slecht matras van 1900 euro. Ook de bezorging was slecht: een zeer chagrijnige bezorger (gecompenseerd door een vriendelijke collega) die bijna weigerde mijn oude matras mee te nemen omdat er geen hoes omheen zat (hoes wel ontvangen maar zonder instructie dat ik dat zelf moest doen). Al met al: heel duur, heel slecht en geen service.

Heerlijk bed

We zijn heel blij met ons bed. Met de levering van het matras ging het helaas niet helemaal goed, omdat een matras niet op voorraad was. Hiervan waren we niet op de hoogte en anders hadden we ervoor gekozen om de levering van het volledige bed naar een later moment te zetten. Nu konden we een week niet naast elkaar liggen, omdat de het 'tijdelijke' matras kwalitatief niet goed was en we dus op een eigen matras en 1 Mline matras naast elkaar moesten liggen. Gelukkig werd dit wel direct door de klantenservice goed op gepakt. Al met al heel erg tevreden met de eerste weken in onze nieuwe boxspring.

Linie 27

5405AR Uden