Super ervaring

Heel fijn kussen, mooi verpakt in een prachtige hoes waarin het kussen overal mee naartoe kan. Snelle levering. Top!

Niet voldoende voor het geld.

Cool motion geen aanrader. Te weinig ondersteuning.

Kussen hebben sterke chemische geur

2x kussen besteld. De bezorging liet al te wensen over. Daarnaast waren de kussens erg sterk van een chemische geur voorzien. Proef liggen kan nergens en dat voor een bedrag van 149 per kussen. Rondom belachelijk.

Goed produkt

Supersnel en goed

Prima en snelle levering

Slaapt prima

Nog niet erg lang ervaring op kunnen doen, maar om van de " deel uw ervaring "spam af te zijn. Het voldoet aan mijn verwachting.

Solid mattress

Love the mattress

Very positive

Matrass is perfect, delivery was in time and efficient.

Ik heb dagelijks last van mijn nek ivm het hypermobiliteitssyndroom. Als ik s avonds op de bank zit, doe ik de nekkusen om en kan ik pijnvrij tv kijken. Maar ook met het slapen geeft deze nekkusen (voor mij) genoeg ondersteuning om beter te kunnen slapen. En dat alles door de vulling die zich aanpast ipv bolletjes. Ik ben er super blij mee

Heerlijk

Ik slaap weer lekker

Heerlijk op bed boek lezen

en geen pijnlijke, stramme nek meet

Zeer goede verkoper in Baarn, mevrouw José.

Goede en duidelijke service

Valt tegen

Mijn product rook niet fris en ik wacht nog op terugbetaling

Ik had er al eens 1 dus ik wist wat ik nodig had.

Ligt goed, goede ondersteuning en mijn oor wordt niet geplet.

De bezorging was een drama en de service slecht

De bezorger was er niet binnen de afsproken tijd. Hij belde ons op en gaf aan er binnen een uur te zijn. Ik dacht ok dat is prima. Maar na anderhalf uur was hij er nog niet. Ik probeerde hem te bellen, maar hij nam niet op. Zeer vervelend want wij hadden andere afspraken. Mijn partner is noodgedwongen thuis gebleven. Na 2 uur kwam de bezorger eindelijk. Ons was verteld dat wij voor 49 euro onze oude matras konden meegeven. Telefonisch was aangegeven dat de bezorger het matras boven zou brengen en het oude matras ook weer zelf naar beneden zou brengen en zou meenemen. Mijn partner die last heeft van zijn rug moest zelf het matras naar beneden dragen. Want de 2 bezorgers weigerde. Jullie van Mline weten zelf ook wel hoe zwaar jullie matrassen zijn. Het nieuwe matras werd beneden achtergelaten en moest ook nog zelf naar bovengetild worden en inelkaar gezet worden. Voor een matras van 2800 euro mag je toch wel service verwachten!!! En die 49 euro hadden wij ook niet hoeven betalen achteraf gezien als we het zelf naar beneden moesten tillen. Dan hadden we het ook gewoon gratis voor de deur bij het grofvuil kunnen zetten. Met betrekking tot het ligconfort dat moeten wij nog even aankijken. Het ligt toch anders dan verwacht.

Geen nek klachten meer

Geweldig slaap lekker met deze variant

Levering en product prima

Nadeel: het zakje waar het reiskussrm inzit ging gelijk kapot, de sluiting, toen ik hem open maakte.

Gewoon goed,

Alles naar wens en op tijd geleverd.

Snelle levering en snelle afhandeling toen bleek dat het kussen voor mij niet geschikt was.

Terrible

I haven’t received my order yet + any feedback when I queried this fact

Kreeg binnen een paar dagen geld terug.

Ik had per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Het retourneren ging supermakkelijk en was gratis. En binnen een paar dagen stond het geld terug op mijn rekening.

Zeer slecht

Matras bevalt me niet. Cool motion werkt niet. Kan de matras alleen weer omruilen als je een bedrag van € 75,- betaald .

Wennen maar geen last meer van mijn schouder

Kussen is erg wennen. Ik draai veel en verplaats mijn kussen dus regelmatig 's-nachts. Dit is onrustig maar ik word wel wakker zonder pijn in mijn schouder.

Beste matras & kussen ooit

Ik had nooit zo door dat ik een veel beter matras en kussen nodig had dan dat ik had. Tot ik in de winkel eens op een M line ging liggen. Het verschil werd mij meteen duidelijk. Nu slaap ik al een tijd op M line en ik zou niet meer anders willen! Laatst was ik een paar dagen er tussen uit, hotelletje geboekt. Maar mijn eigen M line kussen vergeten. Dan kom je er pas achter hoe goed je thuis ligt! Ik ben heel tevreden met M line, een dikke tien wat mij betreft.

Prettig goede service en klantgericht

Goed bezig

Linie 27