Een geweldig kussen. nekklachten zijn verdwenen.

Een prima kussen voor een goede prijs.

Simpel en snelle bestelling en levering

Goede en snelle levering . Een heerlijke kussen, moest heel even wennen maar zou niet anders meer willen Het enige wat jammer is, dat ik bij andere winkels die ook M-line verkopen, korting gaven. Uiteraard aan mezelf te wijten, maar heb het wel gevraagd aan M-line via de chat of die mogelijkheid er inzit maar het antwoord was dat die winkels er in vrij zijn omdat te doen en M-line daar niet aan mee doet.

Lang moeten wachten, maar toch heerlijk nekkussen ontvangen!

Super fijn, heerlijk comfortabel nekkussen met handige draagzak voor onderweg. Erg handig! De levering liet wel een tijd op zich wachten (maar de langere levertijd werd wel genoemd in de webshop) en het kussen had echt beter verpakt moeten worden. Is helaas geleverd in flink gehavende en kapotte verpakking… gelukkig was het kussen zelf wel onbeschadigd.

duurde te lang voor pakket afgeleverd werd

Ondanks dat er een datum van 5 april werd genoemd werd het pakket pas veertien dagen later geleverd. Doos was zwaar beschadigd en voor zover ik het kon beoordelen was de doos geopend geweest. De draagtassen waren beschadigd. Waarschijnlijk door stanley mes. geen beschadigingen aangetroffen aan kussens zelf,

Waardeloze service!

Hoe kan het zijn dat je: - in een winkel advies krijgt over een kussen - op de website op hetzelfde kussen uitkomt als je een vragenlijst invult - dit advies volgt er dan wanneer het dan blijkt dat de combinatie met je eigen matras en dit kussen niet werkt en je nog slecht ligt er geen optie is het te retourneren. Er is niet eens over te praten. Waardeloze service! Het is niet dat je hersenloos iets koopt, je verdiept je ergens in, je volgt het advies van zogenaamde experts op en maakt een beslissing over een premiumhoofdkussen van meer dan 100,- dan verwacht je ook permium service.

Goede kwaliteit en prima geleverd.

De site is overzichtelijk. Mocht je problemen hebben met de bestelling , wat mij is overkomen , dan wordt men vriendelijk te woord gestaan en helpt men je op de goede weg.

goed advies gekregen in de winkel

Erg blij met mijn matras! Ligt heel comfortabel en is toch stevig.

een goed Produkt wel duur

Leevering en Het Produkt kan ik aanbeveelen alleen ik find het duur

T kussen is te hard

Het kussen is na 1,5 week nog steeds onwijs hard..

Ligt lekker

Het product is erg goed, de levering duurde lang

Snel en eindelijk goed kussen

Eindelijk slapen zonder hoofdpijn

Prima keuze

Perfect kussen, erg blij mee

Plaatsen en installeren erg goed

Het neerzetten en plaatsen van het bed ging zeer goed. De aankondiging van wanneer het geplaatst zou worden ging niet helemaal goed, telefoontje 5 minuten van te voren. Geen bevestigingsmail ontvangen dat het op betreffende datum ook zou gebeuren (was wel toegezegd).

Prima bed

Een keer proef gelegen in een fysieke winkel. Online bestelling ging soepel. Datum van levering stond online. Maar.. Geen plastic cover gestuurd voor het terugnemen van het oude matras. (Transport hygiëne) En de planning voor de dag wordt pas 1 dag ervoor gemaakt, je kan dus zelf niks plannen voor die dag (dus ook nog 1 voor het ophalen.). Het bed ligt heerlijk, ik word vanzelf en uitgerust wakker.

Snelle levering, producten perfecte kwaliteit

Mooi product en snel geleverd

Ik heb voor de tweede keer een hoofdkussen besteld bij Mline. De eerste keer had ik per ongeluk de verkeerde maat besteld en die werd meteen teruggenomen zonder problemen. Deze keer heb ik gelukkig een hele fijne kussen van het goede maat binnen. Ik ben er heel blij mee.

Sinds ik het kussen van MLine gebruik heb ik geen last meer van mijn schouders en nek.

Het was even zoeken naar de juiste dikte kussen voor mij. Maar het is al het geld waard. Geen last meer van schouders en nek als ik wakker wordt. Heerlijk!

Fijne kussen

Snelle levering, contact met klantenservice verloopt vlot. Goede service. Kussen is kwalitatief hoogwaardig. Ligt erg fijn, heb nu minder last van mijn nek.

Coolmotion matrassen netjes en op tijd geleverd

Via internet 2 matrassen besteld, levering was prima en op tijd

Het beste kussen dat we ooit hebben gehad

Mijn vrouw is een buikslaper en kreeg toenemend hoofdpijn van “slapen” maar met dit kussen is alles opgelost !

Zeer comfortabel slapen

Levering had iets sneller gemogen. Op tijd en keurig afgeleverd. Ligt prima en slaapt comfortabel. Aanbevolen door sportende dochter.

Communicatie

Matrassen liggen heerlijk, hier geen opmerkingen over. Dat heb ik wel over de levering. In de bevestiging stond dat de matrassen via PostNL verstuurd zouden worden. Maar ik had ook een bed gekocht via Beter Bed. Nu bleek dat ze die leveringen gecombineerd hadden, en dat die geleverd werden via Beter Bed. Op zich hardstikke mooi. Maar wel vervelend dat dit niet gecommuniceerd werd. Aangezien ik op bericht zat te wachten mbt de verwachte leverdatum.

Super fijn kussen, snelle en prettige service!

Gebruiksvriendelijke website. Hierdoor heb ik het juiste kussen kunnen uitkiezen. Ik ben erg tevreden over het kussen. Bovendien snelle en prettige levering. Geen verbeterpunten.

Uitgerust wakker worden!

Fijn matras, ondersteunend maar toch ook soepel. Goede koop!

Linie 27

5405AR Uden