Travel pillow

Such a comfortable memory foam for travel! Thansk for the prompt service.

Veel te laat geleverd.

Besteld in 2021 en wist van lange levertijd Maar 9 februari was het dan toch echt zo ver. Vrij genomen en zitten wachten Niemand geweest die dag. Kreeg wel een mail van Beter Bed dat ze het te druk hadden. Raar daar had ik het niet besteld. Mline gebeld om te vragen wanneer dan wel, maar moest bij beter bed zijn volgens hun. Kon het via Mline laten bezorgen dan werd alles terug getrokken en kwam ik na extra betaling op hun lijst met ook weer wachttijd te staan. Vervolgens bleven ze aan de telefoon van Beter Bed maar beloven dan hij iedere week kon komen. En na gebeld te hebben met weer Mline en met rader gedreigd te hebben en internet zijn ze 22 februari eindelijk geleverd.

Niet erg attent!!

Ik heb tot twee keer toe een mail naar jullie gestuurd, ik had namelijk dikte 13 mm gewild I.p.v 10 helaas, dan gaan we de matrassen maar bij iemand anders bestellen!!! Het beste.

OP TIJD EN KEURIG VERZORGT

KORT VOOR DE TEVERWACHTEN LEVERING GEBELD. KEURIG NAAR BOVEN GEBRACHT EN OUDE MATRASEN WEER INGEPAKT IN PLASTIEK MEEGENOMEN

Ik heb een MLine firm topper van 14cm dik aangeschaft. Ik slaap weer als een roos en bedacht dat ik dit matras veel eerder had moeten aanschaffen. 's Nachts is de topper overigens heerlijk koel om op te slapen. Prima service ook en redelijk snel geleverd.

Best genóg

Goed hoor!

Fijn kussen, goede klantenservice

Ik heb aan de hand van de duidelijke omschrijving online een kussen uitgekozen. Toen het eenmaal geleverd was, vond ik het stinken. Ik heb daarover gebeld. Kreeg een goed antwoord, dat dat meestal na een tijdje minder werd en over zou gaan. Ik mocht al die tijd nog beslissen om het eventueel terug te sturen. Maar dat heb ik niet hoeven doen want inderdaad, na ca. 3 weken was de stand eruit getrokken. Was iets van de verpakking of iets dergelijks. Maar fijn dat ik de tijd kreeg om het af te wachten. En het kussen slaapt heerlijk.

Super slecht, nooit mijn reeds betaalde bestelling ontvangen!!!

Voor onze vakantie nog gauw even twee Mline kussens besteld voor in het vliegtuig. Deze zouden volgens de website met 3 werkdagen bezorgd worden. Perfect dachten we! Niets is minder waar inmiddels zijn we terug van onze 10 daagse vakantie en het enige wat we ontvangen hebben is een mailtje met de vraag Mline.nl te beoordelen. Onze beoordelingen: Bovenstaande zegt voldoende!!! (Beoordeling wordt alleen verwerkt als er 1 of meerdere sterren aanvinkt zijn. Dus omdat het niet anders kan 1 aangevinkt)

prima ervaring en van alles ook goed geinformeerd

Aankoop ervaring in het filiaal Nijhoff te Baarn, was prima, duidelijke informatie. Omdat wij gebruik maakte van een aanbieding, was het opstellen van de order bonnen wel erg ondoorzichtig, maar ik denk dat alles wel klopt.

Een heerlijk matras gekocht

Een lange levertijd, maar zeker het wachten waard!

3 weken geleden bestelling, nog steeds niets ontvangen.

Helaas kan ik geen review geven als ik nog niets heb ontvangen. Gelukkig hoef je ook niet direct te betalen.

Fijn kussen

Fijn kussen bijna geen nekklachten meer.

Matrashoes ondanks de hoge prijs van 185 euro [180*200cm] is niet comfortabel

Je voelt de hoes door het laken heen, bovendien knispert het alsof het plastic is. Slow motion matras 7 gekocht , de hoes doet afbreuk

Matrassen correct en vlot geleverd

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Goede uitleg en zeer snel geleverd. Levering keurig volgens afspraken

Kussens zijn fijn

Het versturen duurde wel een beetje langer dan beloofd. Echter, geen belachelijk lang tijd. Het zal de corona wel weer zijn.... Kussens slapen erg lekker. Beter dan verwacht. Tot zo ver mijn favoriete kussen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen

2 weken geleden een kussen besteld. 1 mail gekregen dat het iets langer kon duren. Sindsdien niks meer gehoord! Schrijf dan op de site dat het 2 tot 4 weken kan duren voordat je het product in huis hebt. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Zo is t erg frustrerend.

Mijn nekklachten en hoofdpijn veel minder!

Wegens wakker worden met nekklachten en hoofdpijn de pillow athletic aangeschaft. Nu drie weken in gebruik en een stuk minder nekpijn en geen hoofdpijn meer! Ontzettend blij!

Bagger

Ik heb na 15 dagen nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en er wordt weinig met de klant gecommuniceerd

Waardeloos

Op de site op voorraad, vervolgens geen levering gepland. Gebeld; problemen met levering, maar geen perspectief. Ik heb mijn bestelling geanuleerd. Vervolgems krijg ik een mail of ik een revieuw wil schrijven, dan heb je het toch echt niet begrepen!

Over de aankoop zijn we heel tevreden, het aangegeven tijdstip van afleveren is niet aangehouden.

We kochten het bed bij Nijhof, heel fijn geholpen door José en Björn. Gisteren was de aflevering vertraagd zonder bericht, tussen 10-12 uur Ook toen ik om 13 uur contact opnam met de klantenservice kon men niet zeggen hoe laat wel. Dit was erg jammer vanwege andere afspraken die ik nu moest afzeggen. De bezorgers waren overigens erg vriendelijk. Maar goed, vannacht lekker geslapen in het nieuwe bed en dat maakt veel goed.

Snelle service!

Goede service, goede producten..

Besteld op 12 januari, maar order nog niet ontvangen.

Op 12 jan een kussen besteld. Na meerdere keren mailen en bellen is mijn order nog steeds niet verstuurd! Levertijd wijkt behoorlijk af met wat er wordt vermeld tijdens het bestel proces. Heb niet het idee dat iemand echt zijn best ervoor doet om mijn order te versturen… Hoop spoedig het kussen te kunnen beoordelen…

Slecht

Tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Bij navraag is er geen enkele oplossing geboden of duidelijkheid gegeven wanneer dan wel. Op de website staat levertijd 3 dagen, daar zijn we ver over heen. Slechte communicatie en geen enkel begrip getoond of oplossing geboden.

Product na weken nog steeds niet geleverd.

Een review vragen terwijl het product na weken geleden te zijn besteld er nog steeds niet is lijkt me op zijn minst opvallend. Bellen, mailen en steeds beloftes en excuses maar nog niet ontvangen. Heel slechte ervaring al met al.

Linie 27

5405AR Uden