Matras is goed, service wat minder.

Ik heb het TeamNL matras tijdens een kortingsactie in begin december gekocht, en heb hem pas eind januari mogen ontvangen. Pas nadat ik zelf contact had opgenomen met de klantenservice hadden ze mijn bestelling in behandeling genomen. Heel vervelend om zelf steeds te moeten bellen op te vragen wat de status was. Als ik dat niet had gedaan, dan was er waarschijnlijk niks gebeurd.

n.v.t. er is nog steeds niet geleverd!

Ik kan geen score geven omdat ik het product nog niet heb ontvangen. Vreemd dat er dan wel een enquete wordt toegezonden. Wat ik wel heel vervelend vind, is dat er wordt aangegeven dat er de volgende dag wordt geleverd en dat ik nu bijna 14 dagen wacht op de levering. Later leveren vind ik geen probleem, maar dat hierover niet wordt gecommuniceerd wel. Afgelopen maandag heb ik hiervoor de klantenservice gebeld. De wachttijd was enorm en het antwoord was dat er misschien deze week wordt geleverd. Ook dat vind ik onvoldoende communicatie. Met de wachttijd erbij en het spreken van 3 medewerkers, duurde het bij elkaar een half uur.

ik heb op 2 januari 2 kusssens besteld die nog steeds niet zijn geleverd.

Al 4x zelf gebeld en iedere keer excuses dat het zo lang duurt. Vorige week werk verteld dat bestelling magazijn had verlaten, gisteren weer gebeld en toen werd verteld dat dit niet klopt. vervolgens gevraagd of bestelling geannuleerd kan worden. Er werd mij beloofd dat ik een mail gisterenmiddag zou ontvangen, deze niet gehad en nu krijg ik als 1e contact vanuit jullie een mail of ik een beoordeling wil schrijven. Ik heb nog niet eerder zo'n slechte service ervaren. Totaal € 200 uitgegeven en al 3 weken niet duidelijk wat de status van mijn bestelling is.

Zeer slecht

Ik heb een klacht ingediend en zelfs daar geen reactie op gekregen.

Goed kussen uitgezocht m.b.v. keuzetest

De keuzetest helpt met het uitzoeken van het juiste kussen. Net een week in huis en het bevalt goed.

Super service!

Hele goede ervaring. De bestelling is nog een keer veranderd maar geen probleem werd allemaal super goed geregeld!

Goede kwaliteit en goede service .

Vreselijke klantenservice,helemaal niet tevreden met mline.

Vreselijke klantenservice, dure matras, maar nutteloos product. Je geld is het helemaal niet waard. Je hebt last van rugpijn van de matras, en je vraagt hulp van het bedrijf. Raad eens ? “Sorry dat we je niet kunnen helpen, anders moet je je matras weggooien? " Met de houding "ik geef niets om jou" Hello dat is 2000euro ! Ik ben sprakeloos…

Goedkoop bleek duurkoop

Al langer heb ik last van mijn nek en schouders als ik 's ochtends wakker wordt. Toen M-Line laatst een aanbieding had, leek me dat een mooi moment om een nieuw kussen te kopen. De tool op de website raadde mij aan om een M-Line Green kussen te kopen. Dat heb ik ook gedaan. Na een week op het kussen geslapen te hebben, bleek dat dit kussen ook niet deed wat ik hoopte en waar op de site mee geadverteerd werd. Ik sliep nog steeds slecht en had nog last van mijn schouders en rug. Contact met de klantenservice verliep stroef. Ik vertelde dat ik op het kussen geslapen had maar dat het niet beviel. Ik was vooral benieuwd of er nog iets mogelijk was, omruilen voor een ander product bijvoorbeeld. De klantenservice bleef helaas continue reageren met algemeenheden: "Indien het kussen niet meer zonder gebruikssporen in de originele verpakking geretourneerd kan worden kunnen wij het helaas niet meer retour accepteren." Hoe verwachten ze dat ik een kussen kan proberen zonder er op z'n minst 1x op te slapen? Voor dat geld helaas een grote miskoop...

Top kussen!

Heerlijk stevig kussen. Slaap beter en nekklachten verdwenen!

Top snel duidelijk

Prima service en uitstekend product

Kussen aangepast aan mijn wensen...hoofd en schouders liggen nu ontspannen..echte aanrader.

Ik heb nog steeds niets ontvangen

Bij het bestellen de bezorgdatum 22 december 2021aangegeven. Op 4 januari 2022 nog niets ontvangen. Bezorgdatum staat nu steeds 1 januari 1901. Nu net staat er is onderweg vanaf mline depot.

Fijne kussen voor je nek

Fijne kussen voor je nek, helaas na weken luchten, zoals aanbevolen komt er nog steeds een chemische stank vanaf. Ik heb wel in dubio gestaan om de kussen terug te sturen, maar omdat ik veel last van mijn nek en dus hoofdpijn heb, is deze wel minder geworden en neem ik de stank voor lief. Ik vind het jammer, ook al staat er dat de kussen gewassen kan worden, weet ik niet of het om de gehele kussen gaat of alleen over de tijk. Advies aan M-line duidelijkere aanwijzingen geven met betrekking tot wassen van de kussen!

Top product

Het is een heel fijn kussen ik slaap heel goed erop

Snelle levering, kwaliteit zoals verwacht goed.

Goed Snel Behulpzaam

Heb de iconic.hero 6 besteld met blackfriday. Personeel zeer vriendelijk te woord gestaan via telefoon, en erg goed geholpen en bovenal niet afgescheept met verkoop praatjes. Duidelijke info gekregen over het materiaal zelf en meerdere opties ook voor lager budget voorgesteld gekregen. Het matras is echt een wereld van verschil en merk nu al dat ik mijn klachten verminderen en ik meer uitgerust ben. Kortom zeer tevreden klant

Gebruiksvriendelijk bestellen, kwaliteitsvol product

Prima kwaliteit, correcte planning en levering. Niet geheel tevreden waren wij over de service van het in retour nemen van twee gebruikte matrassen. Daarvoor hebben we € 50,- extra betaald, maar de bezorgers waren bijna niet geneigd ze mee te nemen omdat ze niet in het plastic zaten... - een randvoorwaarde waarvan wij ons niet bewust waren en ook een, die nogal merkwaardig overkomt als je daar als klant een flink bedrag voor neertelt. Ook enigszins vreemd was het feit dat de bezorgers de nieuwe matrassen in het plastic in onze slaapkamer achterlieten en niet de moeite namen ze uit te pakken en op het bed neer te leggen. Verbeterpunt, de uitvoering van deze service.

Zeer slecht

Product nog steeds niet geleverd, en de zogenaamde klantenservice reageert niet op mails….

Makkelijk te bestellen

Kreeg via mijn zorgverzekering de mogelijkheid om kussens te bestellen, wat ik dus heb gedaan. Dit ging vrij makkelijk en dus was het zo geregeld. De kussens kwamen mooi op tijd aan, ondanks dat het nu erg druk is bij de bezorgdiensten. Het is een heel fijn kussen, we hebben deze al eerder gehad, dus het is een bekend product

Slecht

Niet te bereiken instantie

Te lange levertijd en slecht telefonisch advies van klantenservice.

Ik heb dit kussen op een vrijdag gekocht en toen werd er via een mail bevestigd dat ik deze de dag erna kreeg geleverd. Echter was dit niet het geval en heeft het meer dan een week gekost om het pakket in huis te krijgen. Bij contact met de telefonische klantenservice werd er verteld dat ik maar moest afwachten en elke dag op een track en tracé link moest klikken. Zij hadden ook geen idee wanneer de leverdatum was en gaven aan dat er een storing zou zijn geweest. Wat wel raar was want bij eerder telefonisch contact is dit niet eerder benoemd. Verder ben ik met het product zelf wel zeer tevreden.

onjuiste communicatie; goed matras

op de website worden potentiele klanten misleid, ook als ik daar melding van maak. de matras en het kussen zijn prima

I'd love to leave a review but I'm still waiting for my order 1 month later

I ordered a pillow from M-line 5 weeks ago, and still have not received it. I contacted several times by email with no response, and then finally I got to speak to someone and they claimed a week ago they would send it. I'm still waiting. It makes me laugh that I've been asked to review my purchase!!

Top product met een top service

Het kussen is van top kwaliteit en zelfs in de drukkere dagen na een dag geleverd

Linie 27

5405AR Uden