Ik zit al weken te wachten op mijn bestelling

Navraag gedaan over mijn bestelling. Duurt nu al weken. Vorige week opnieuw geïnformeerd naar mijn bestelling. Vervolgens mail met het goede nieuws is dat de track and trace code van mijn zending is aangemaakt. Als ik de code gebruik dan is na een week de bestelling niet bekend bij tnt. Vreemde manier van de klant tevreden te stellen door alleen een track and trace aan te maken en vervolgens duurt het weer een eeuwigheid voor dat ik de bestelling in huis heb.

Komen levering niet op tijd na

Ondanks enkele telefoontjes komt het kussen bijna 2 weken later aan ondanks beloftes van M-line helpdesk

Heerlijk matras

Fijn matras, ligt heerlijk. Bezorging ging goed.

Fantastisch kussen en matras

Sinds een week slaap ik op mijn nieuwe Mline. Ik heb in een beddenwinkel eerst uitgebreid getest welk matras voor mij geschikt is. Naderhand nog de online Mline matrassenwijzer gedaan. Ik kwam uit op de Cool Motion HYBRID 6. In 1 woord fantastisch! Wat een comfort en slaapgenot. Enige nadeel is dat ik nu veel te vaak in mijn bed wil liggen ;-)

Aflevering slecht product en wesite goed

Als je voor €3000 matrassen besteld en bij het afleveren worden ze net over de drempel in de gang gezet is dat gewoon teleurstellend en niet passend

Prima internetsite, met goede uitleg en voldoende keuze.

Ik heb mijn keus voor een matras goed kunnen maken aan de hand van de info op de site. De tool waarmee de matraskeus kon worden bepaald waardeer ik wat minder, omdat het leuk of op voorhand altijd de meest dure variant wordt geselecteerd. Positief vind ik daarentegen wel de ruime proefperiode waarin je het matras kan testen en eventueel kan omwisselen. De bezorging was op zich goed. De matrassen worden tot in de bewuste kamer gebracht. Jammer dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen werd. Maar oké, dan maar in de eigen plastic afvalbak. Verder prima.

Heerlijk

Als je auto kapot is, ga je ook je garage. Als er dan gezegd wordt, dat er iets vervangen moet worden doe je dat meteen. Maar als je een nieuw matras wilt kopen is dat vaak een uitgave. Je lichaam heeft recht op een goed matras. Je doet het wel bij je auto maar niet snel bij je lichaam.

Heerlijke matras !!

Slaapt nog niet

We hebben onze draai nog niet gevonden. We worden helaas gebroken wakker. En voor me man helaas rug pijn Maar is ook een + punt het ademt goed

Te duur

Prijs kwaliteit verhouding vindt ik ver beneden pijl, het enige voordeel dat het passend is voor het kussen

top

levering en M-line matrassen geweldig

Even wennen

Het duurde een paar nachten, voordat ik aan dit kussen gewend was. Maar daarna geen nekpijn meer en ontspannen geslapen. De kussens waren verpakt in een draagtas, waarvan er 1 erg vies was, alsof het over de grond was gesleept. Dat kwam voor nieuwe kussens raar over.

Helemaal prima

Niets op aan te merken

Veel foute communicatie

Matras werd geleverd door Beter Bed. Die had doorgekregen dat er een 1-persoons matras retour moest. Ik had een 2-persoons matras gekocht en dus ook €50 betaald voor een retour van mijn oude 2-persoons matras. Ik had van Beter Bed een plastic zak toegezonden gekregen voor een 1-persoons matras, zonder enige toelichting. Het bleek dat ik daar het oude matras in had moeten verpakken. De oorspronkelijke leverdatum is niet gehaald, door een door Mline toegegeven communicatiefout waar ik overigens voor gecompenseerd werd.

Prima kussenhoes

De kussenhoes is een set van twee. Prima kwaliteit. Het materiaal is dun en flexibel dus het past goed bij het Pillow You kussen.

Met wat strubbelingen toch nog goed geholpen

Helaas heb ik een hele dag voor niks zitten wachten op mijn matrassen. Na zelf contact opgenomen te hebben, bleek dat de matrassen nog niet binnen waren en dat ze helaas vergeten waren mij daarvan op de hoogte te brengen. Heel vervelend, want ik zat in een kaal huis zonder meubelen of internet te wachten voor 5 uur lang. Anyway, dat het anders loopt kan gebeuren, maar dat het niet gecommuniceerd wordt is erg vervelend. Maar het vreemdste was de reactie. Niet even een persoonlijk berichtje. Maar goed, ik ben inmiddels gebeld met excuses en een compensatie, dus dat is wel heel fijn en vriendelijk. Hopelijk komen morgen wel de matrassen ;) Ik zou het toch wel aanbevelen omdat de matrassen zo heerlijk slapen en omdat er gelukkig mensen tussen zitten die wél begrijpen hoe je met een boze klant om moet gaan.

Een snelle levering van een topkussen...

Zeer late levering

Ik heb meer dan een maand moeten wachten op mijn bestelling...

de bezorgers waren vriendelijk. Bij het naar boven brengen van dematrassen is een grote fotolijst (met drie foto’s) die aan de muur langs de trap hing gevallen en gebroken. Wij wachten nog op een vergoeding van jullie.

Goede leveringsafspraak. Matrassen volgens afspraak op bed gelegd. Oude matrassen meegenomen. Tevreden over dit bedrijf.

Hele nare en slechte ervaring

Staat groot op hun website, Gratis verzenden en Gratis retournering, 100 dagen proefslapen maar als het niet bevalt ben je verplicht een ander matras te nemen, je krijgt niet je geld terug!

Erg fijne kussens, maar levering duurde wel heel lang

Jammer dat de levering van de kussens zo lang duurde

Ongelooflijk blij met de nieuwe kussens van M-Line. Bijzonder hoe veel verschil er in kussens kan zitten. Aanrader, ik heb zelf voor het hardere kussen gekozen.

Kiezen en bestellen heel simpel

Ik was op zoek naar een nieuw kussen. Ik kwam uit bij Mline. Het was zeer eenvoudig om het juiste kussen uit te zoeken en het bestellen ging ook zeer eenvoudig.

Linie 27

5405AR Uden