Heerlijk bed.

Een fijn hoofdkussen, de klachten zijn nog niet helemaal weg maar alle beetjes baten

zonder dit kussen slaap ik bijna niet

zonder dit kussen hoor ik de hartslag in mijn oor als ik op mijn zij lig .

Ik slaap als een roos, helemaal fit in de ochtend.

Te stevig voor mij

Matras naar mijn smaak te stevig maar kon ingeruild dus geen probleem

Fout in website

Door een fout in het bestelsysteem waarbij je aangeeft dat je 2x een 1-persoonsmatras wil van hetzelfde soort, geeft de pakbon of factuur aan dat er 1 matras geleverd moet worden. Dat is dus gebeurd. Je besteld en betaald voor 2 matrassen en er wordt er 1 geleverd. Kan je er weer achteraan en duurt het weer een paar weken voordat het nageleverd wordt zonder enig excuses voor het ongemak. Niet bestellen via de website dus, maar in de winkels die dit merk leveren

Goed en snel afgeleverd

Op de aangegeven tijd afgeleverd

Slaap lekker

Slaap lekker en het is lekker liggen op de rug en zij.

Alles goed verlopen met de goede inf

Alles zeer snel en op tijd bezorgd

Netjes goed overgekomen slaapt lekker

Heerlijk kussen wel duur masr goed

Fijne topper

Na bezorging even laten rusten de topper zodat deze groot kan worden. Na 6/7 uur heerlijk slapen

Goede levering, matras is even wennen

Ik kwam van een 9 jaar oud, erg zacht Emma matras af en ging naar de Mline Star 4 Firm. De eerste week lag ik echt als een plank. Las achteraf ook op de site dat Firm bedoeld is voor zwaardere of bredere mensen. Toen even terug naar de beddenwinkel geweest om toch de zachtere versie nog eens te proberen, maar de verkoper vertelde dat ik echt nog even 6 weken moest proberen omdat de zachte waarschijnlijk te zacht werd na langer liggen. Inmiddels slaap ik er bijna 3 weken op, en vind ik hem fijn. Ik moet toegeven dat ik er wel zo'n slaaprol bij gebruik voor tussen mijn knieen en armen. Maar het harde, overstrekte gevoel is wel weg nu. Dus, als je niet groot en zwaar bent moet je van een stevig matras houden om hem fijn te vinden. Maar anders zou ik voor de zachtere versie gaan.

Prima na een tijd van wennen prima

Prima product, snel en goed geleverd

De slopen zijn speciaal op maat gemaakt voor het Mline kussen dat ik op Black Friday bij BeterBed heb gekocht, of liever heb gekregen van die geweldige verkoopster in Nijmegen, omdat ze wist dat ik veel last had van migraine. Nu heeft mijn kussen een goed 'basissloop' waar het 'gewone' sloop omheen kan. Blij mee :-)

Helemaal top

2 mline wave matrassen besteld met flinke korting en werden de volgende dag al bezorgd. De matrassen zelf heb ik op de zachtste configuratie en zijn nog best stevig. Voor mij is dit prima, ik denk dat het niet geschikt als je echt een zacht matras prefereert.

Ben zeer tevreden met de Slow Motion 7 matrassen

Ik heb nu een paar weken de matrassen in huis en ik kan eindelijk weer lekker slapen voorheen sliep ik telkens maar een uur en overal kreeg pijn met mijn oude matrassen en nu heb ik deze geen last van mijn benen en mijn schouders meer, ik kan weer heerlijk slapen

In begin was het wel wennen

Het was even wachten, maar dat was het het waard

Bestelling via de website verliep soepel. Vervolgens moesten we wel even wachten, geen toppers op voorraad dus helaas voor ons. Goed op de hoogte gehouden toen de bezorgdag dichterbij kwam. De bezorgers waren er alleen flink eerder dan van te voren aangegeven. Maar gelukkig was ik thuis aan het werk. Gelijk de topper op ons bed gelegd om hem vervolgens over de volgende uren steeds meer zijn vorm te zien aannemen. Sindsdien slaap ik zonder pijn in mijn heupen/bekken. Opstaan zonder pijn is er helaas nog niet bij, maar kan ook geen wonderen verwachten.

Product voldoet geheel aan de verwachtingen

Goede service, vlotte levering conform afspraken. Helemaal top

Goed product, lange levertijd

Fijn kussen, ligt prima. Was echter al bijna vergeten dat ik een nieuw kussen had besteld toen deze kwam.

Kussen zonder steun

Kussen voor mij te zacht, gaf totaal geen steun waardoor hij daardoor te fijn was! Ik had dan wel de dunste kussen, omdat ik geen brede schouders heb, ben zij- en buikslaper. Maar nu toch ander (viscose schuim met nekrol) die geeft wel wat meer steun en is toch zacht. Deze is alleen maar zacht! Wel erg erg duur voor matige kwaliteit schuim (134 euro) Niet op geslapen, kon via Mline wel terug sturen , slechte bereikbaarheid maar wel direct geld terug. Moet je niet via andere partij doen (bijv beterbed! ) want dan kun je niet retourneren! Voor mij geen aanrader.

Uitstekend en goede kwaliteit

Was al een hele tijd op zoek naar de juiste maten. Mline's product voldoet volledig aan de verwachtingen en maten en kwaliteit. Alles past precies en is van een fijn en mooi materiaal

Snelle verzending en fantastisch fijne kussens!

Het beste hoofdkussen ooit

Ik heb dit kussen gekocht vanwege pijnlijke plekken op mijn oorrand . Het gat verlicht de pijn.

Klanten service niet flexibel en denken niet mee

Na een uitgebreid meet proces waar ik verschillende keren de maten heb gemeten van mijn lichaam om bij het juiste kussen uit te komen, is mij dit kussen aanbevolen via de website tool. Dus toen heb ik een bestelling geplaatst van het kussen. Helaas was dit niet een correct kussen. Dus ik kreeg toenemende mate last van m'n nek en schouders omdat dit kussen te hoog is. Na enkele uitwisselingen met de klanten service bleef er geen overleg mogelijk om in te wisselen, iets te kunnen betekenen. Dus helaas zit ik nu met een 140 euro kussen waar ik nog meer nek en rug pijn van krijg. Dus mijn advies aan anderen is eigenlijk om deze tool niet te gebruiken aangezien retouneren dus niet mogelijk is. Advies aan Mline, haal de tool eruit. Mvg

Linie 27

5405AR Uden