Geen mogelijkheid van proefslapen op kussen

Vanwege nekklachten ben ik weer op zoek naar een goed kussen. De meeste kussens die daarvoor in aanmerking komen zijn prijzig, meer dan € 100,=. Niet elk kussen ligt uiteindelijk goed. Een kostbare zaak om bij het juiste kussen uit te komen. Jammer dat er geen mogelijkheid is om korting te krijgen wanneer het kussen niet voldoet. Dit was niet mogelijk volgens M-Line. Nu heb ik een kussen dat niet voldoet én heb er het complete bedrag betaald. En dus minder geld om een ander kussen te proberen. NB Kwaliteit van kussen op zich is goed.

Nooit iets ontvangen

Bijzonder dat ik een reviewformulier krijg. Want mijn bestelling van een kussen op 22 juli 2021 is tot op heden niet verzonden/bezorgd. En vandaag is het al 21 september 2021! Dus… zo ver slechte ervaring.

Overzichtelijk

Duidelijke websites en overzichtelijk. Snelle levering en het kussen bevalt uitstekend

Voldoende

Levertijd vrij lang als je online besteld. En meerdere malen geprobeerd bestelling aan te passen wat betreft adres en datum maar dat is zowel via de site als via de telefoon niet gelukt.

super

perfect

Slechte ervaring.

Webshop voldoet niet aan beloftes die gemaakt worden op de site. Contact met klantenservice voldeed ook niet aan verwachting, onvriendelijk personeel en vragen niet beantwoord. Alles komt door personeelstekort. Ik dacht zelf even dat ik werd opgelicht, dit ook uitgesproken naar personeel, gingen hier niet op in. Uiteindelijk pakket wel geregen. Met het product zelf was niks mis, echter al ergens anders besteld waar dit wel snel geleverd kon worden. Bij het terugsturen geen bevestiging meer gekregen dat pakket retour is gestuurd/is ontvangen. Uiteindelijk stond het geld wel netjes op mijn rekening. Maar niets meer gehoord van webshop, terwijl op de retourbon ook bevindingen waren opgeschreven.

Niet goed

Lang moeten wachten en geen track en tracé gehad

Nog steeds niets ontvangen

Tot mijn grote verbazing wordt nu om mijn reactie gevraagd terwijl ik het bestelde product nog steeds niet heb ontvangen. Bestelling een maand geleden geplaatst.

Beroerd

Artikel wat volgens de site op voorraad heb ik nu weken later nog steeds niet binnen. De leverdatum schuift elke keer verder op. M-Line informeert zelf ook niet hierover. Je moet er elke keer zelf achteraan. Zeer slechte service. Over het product kan ik niks zeggen want dat is er nog niet.

overzichtelijke site

goede ervaring.

Slaap goed

goed kussen

Dit is al mijn derde kussen van Mline. doe er zes a zeven jaar mee. slaapt heerlijk

Matras ligt lekker maarrr

Matras ligt lekker ziet er fraai uit, alleen. Ik zelfverbranding een 7 en de hoogte is dus niet gelijk . Heb er nu noodgedwongen een topper onder . Vond het een beetje volksverlakkerij.

Fijn matras, communicatie kan wel beter

Matras bij Mline zelf besteld, in het kader van “ koop bij degene die het maakt”. Op de verwachte leverdatum kreeg ik een mail van BeterBed (?) dat de levering vertraagd was. Dat verbaasde mij aangezien nergens aangegeven was dat een derde partij de levering verzorgd. Op een mailtje naar de klantenservice van Mline hierover nooit een antwoord gekregen. Jammer. Geen goede score voor de klantenbinding. Op deze manier kan je net zo goed via Bol.com oid bestellen. Net zo onpersoonlijk en wel duidelijke leverdata. Een week later dan verwacht de matras netjes ontvangen. Kind ligt lekker maar de klantenservice zou wel iets meer zijn best kunnen doen en duidelijker communiceren.

Beetje vreemde vorm voor een kussen maar zeer effectief. Heb de afgelopen weken goed geslapen en dat was een tijd geleden .

Prima topmatrassen ... alleen betalen achteraf met Klarna is lastig

2 prima topmatrassen. Gekozen voor betalen achteraf met Klarna .. maar deze gaan al ruim voor de afleverdatum vragen of je alvast wil betalen .. wil je dit niet dan moet je zelf actie ondernemen. Dit zou niet zo moeten zijn. Achteraf is achteraf.

Even wennen aan de vorm, maar wordt zonder hoofd/nek pijn wakker. Ook in slaap komen gaat beter en wordt uitgerust wakker. Kortom ik had dit veel eerder moeten doen.

Zeer tevreden!

Ik ben al jaren tevreden slaper op een Mline kussen. Dus heb ik weer een nieuwe besteld.

Snelle en nette levering

Dit kussen ius een geweldig product, is reeds mijn tweede. Is keurig op tijd geleverd.

Slecht

Op 6 augustus twee kussens besteld, met een levertijd van 1-2 weken. Nu vier weken later nog steeds niet, op mijn berichten om de order te annuleren wordt ook niet gereageerd. Overigens is op 6 augustus wel gelijk gefactureerd aan Klarna, dus daar staat de factuur al die tijd al open, zonder dat er een bestelling is ontvangen..

De eerste dag al goed ..

Ik wist na 1 dag slapen met de MLine kussen al dat dit mij zou bevrijden van mijn nek en spierpijn klachten. Ik had verwacht dat ik de eerste dagen moest wennen aan de kussen. Maar ik had gelijk al geen nek spierpijn meer. Heel blij met mijn aankoop, zeker de moeite waard.

Echt een super kussen en minder last van mijn nek

St

Geen last meer

Had voor de aankoop van dit kussen constant last van mijn nek en rug. Sinds ik het kussen gebruik heb ik geen last meer gehad van zowel mijn nek als rug, dus zeker aanbevolen!

slapt goed

Linie 27