Goed ondersteunend kussen.

Goed kussen met vele mogelijkheden om er in de juiste stand op te gaan liggen. Mijn nekklachten zijn aanzienlijk minder. Verleg al automatisch het kussen bij het draaien in de nacht. Niet te hard niet te zacht. Heb het kussen geen 5 sterren gegeven omdat, het iets groter van formaat had mogen zijn ervaar het nu als iets te klein.

Klantenservice had kunnen reageren…

Het bestelde kussen slaapt heerlijk, deze teview gaat over de communicatie vanuit leverancier. Onze bestelling werd via PostNL aangekondigd en als bezorgd afgemeld. Wij hadden alleen niets ontvangen… PostNL is totaal niet klantgericht, onbereikbaar en alleen informatief op haar site. De koper dient zich te melden bij leverancier die dan vervolgens met PostNL stappen kan zetten ?! Vervolgens dus een e-mail naar M-Line. Hierop nimmer enige reactie. Uiteindelijk is ons pakket op een ander adres afgeleverd (ander dorp, naam adres). Die heeft het pakket uiteindelijk opengemaakt en mijn mobiele nummer gevonden. Hiervan hebben we M-Line op de hoogte gesteld, waarvan ook toh geen reactie. Mijn advies aan M-Line is; - als je niet met je klanten wil communiceren, biedt dan niet een ‘fake’ klantenservice email - zet op de verpakking een route in geval van foutieve bezorging - overweeg te stoppen met PostNL en kijk naar een bezorger die aansluit bij het merk imago, niet een die er afbreuk aan doet

Het ondersteuningsverschil tussen rug en zij slapen mag nog groter zijn..

ik vind het een fijn kussen. persoonlijk hou ik ervan om een dun kussen te hebben voor als ik op mijn rug lig en een dikker kussen voor als ik op mijn zij lig. zijn er kussens die deze verschillen nog meer hebben dan het kussen wat ik besteld hab?

TeamNL matrassen liggen uitstekend.

'S-morgens worden we heerlijk uitgerust wakker. Fit voor een nieuwe dag.

Goed product, zoals verwacht

Wilde een ander kussen en mbv de keuzehulp op de site tot een uiteindelijke keuze gekomen. Het nieuwe kussen bevalt tot dusver goed. Enige punt van kritiek is dat ik geen updates kreeg over de bezorging en dat deze niet zoals beloofd een dag later geleverd werd. Dat werd een aantal dagen later paa

Perfect geholpen

In de winkel beterbed goed geadviseerd en online bestellen bij M line is prima gelopen. Ivm met mijn gebroken rug is de levering zelfs enkele weken versneld. Echt top geregeld.

Super ervaring met Mline, snelle levering en goede prijs.

Duidelijke en overzichtelijke site, en zeer snelle levering.

Wij gebruiken al ongeveer 15 jaar een Mline kussen om op te slapen en kunnen niet meer anders

Superfijn met mijn nekhernia

Deze kussen zorgt ervoor dat ik super goed op mijn rug kan slapen. Sinds mijn nekhernia is t zoeken naar een goede kussen een ding geweest. Deze is echt top!

Matrassen heerlijk, levertijd iets langer en volgens website

M line TeamNL matrassen besteld via website. Ze liggen heerlijk. Op website stond 1 dag levertijd, dat waren er uiteindelijk 5.

heerlijk uitgerust wakker!

eindelijk weer een goede nachtrust! ligt heerlijk!

Er is zoveel mis gegaan, hetgeen niet in één zin past.

Op 30-7 heb ik een athletic pillow met bijbehorende kussenslopen besteld. In het ontvangen pakket zat het juiste kussen maar de verkeerde kussenslopen. Omdat de mogelijkheid tot terugsturen niet op het bijgeleverde formulier stond, heb ik met mline gebeld. Hier werd me gezegd om zelf naar Beter Bed in Geleen te gaan om de kussenslopen om te ruilen. Ze waren in Geleen niet op voorraad en daarom verwezen ze me naar Beter Bed in Maastricht. Na diverse telefoontjes naar Beter Bed in Maastricht en vervolgens Heerlen, omdat ze ze in Maastricht ook niet hadden, kwam ik tot het besef dat het niet mijn taak is deze door mline gemaakte fout op te lossen. Nadat er weer een paar dagen overheen gingen omdat het weekend was, heb ik wéér naar mline gebeld waar me dít keer verteld werd dat ik de kussenslopen kon terugsturen en dat de juiste geleverd zouden worden. Dit is nu ruim 1,5 week geleden en ik wacht nog steeds op de juiste kussenslopen......

De levering van het bestelde vond snel en correct plaats.

Ligt goed, zowel op mijn zij als op mijn rug

Heb het kussen ook gekocht in verband met schouderklachten. Daar merk ik nog geen positief resultaat van.

Goed kussen

Sinds dat we de kussens hebben worden we snachts niet meer wakker om goed te gaan liggen. De kussens ademen, dus je krijgt het ook niet te warm. Al met al zijn wij zeer tevreden!

Ligt lekker

Fijn kussen ligt lekker was iets te hoog voor mij dus heb er wat uitgehaald en bewaard om bij te kunnen vullen als het nodig is . Had veel last van pijn in mijn nek en nu niet meer dus ideaal kussen .

Al jaren mline in gebruik. Nu weer een hoofdkussen speciaal voor zij slapers gekocht. Ligt heerlijk

Korte ervaring ivm defect

Vlot geleverd, echter na één nacht geretourneerd ivm defecte naad! Correct gereageerd, krijg binnenkort een nieuwe!

Heerlijk

Hele fijne kussen, goeie ondersteuning voor mijn nek.

Effe wennen om op te liggen.

Aan het linkeroor geen pijn meer, rechts wel nog pijn aan de oorlel, de naad in het midden doet pijn. Middenstuk naad los gemaakt. Hopelijk is het nu goed.

Perfect, snelle service en een heerlijk kussen

Ik slaap al jaren op een M-line kussen, deze was nu wel echt aan vervanging toe Duidelijke omschrijving op de website, snelle service en een top product. kan het van harte aanbevelen.

matras prima, levering via de website slecht

leverantie duurde vanwege drukte al lang. Op dag dat Post NL matras zou leveren, gebeurde er niets. Daags nadien zou men alsnog komen maar ging het weer mis omdat men het matras blijkbaar niet kon traceren. Uiteindelijk hebben ze het matras gelokaliseerd en werd het geleverd een of 2 dagen later. .

Slechte start, redelijk hersteld

Bewust voor matrassen met korte(3 dgn) levertijd gekozen. Echter na bestelling was bevestiging van levermoment 5 weken later. Na 2 keer telefonisch contact met Mline werd er wat gesleuteld aan de levering en was het uiteindelijk 2 weken na bestelling.

Top aankoop

Lang opzoek geweest naar een lekker kussen en eindelijk gevonden! Ik twijfelde om een duurder kussen te kopen maar de gok genomen. Dit zal bij veel reviews staan, maar het is écht je geld waard. Je zakt niet weg in het kussen waardoor de nek goed ondersteund wordt. Ook als zij/buikslaper.

Linie 27

5405AR Uden