Goed produkt

Prima geregeld. Beetje lang gewacht op de levering.

On line de opvolger van mijn nieuwe M line aangeschaft. Beviel niet zo goed. Teruggestuurd en in de winkel de juiste Mline geprobeerd en gekocht. Het kussen wat ik online heb teruggestuurd daarvan het geld retour ontvangen. Goede service.

Bestelproces makkelijk bestelling geplaatst en en binnen enkele dagen bestelling binnen , die helemaal voldoet aan de vraag

Perfecte en snelle levering

Bestelling makkelijk en snel geregeld

Het was erg gemakkelijk om te bestellen, en alle communicatie verliep soepel en snel. Het moeilijkste gedeelte was nog het bepalen welke matrassen ik precies nodig had. Maar ik heb direct de juiste gekozen (1 x Cool Motion 5 matras, 1 x Cool Motion 7 matras), omruilen is niet nodig gebleken.

Artikel werd op tijd geleverd en product bevalt goed

Tot nu toe niks op aan te merken

Prima snelle levering

Uitstekend kusse. Maakt waar wat het zegt.

Stuurde een kussen terug snel geld retour. Nieuw kussen bevalt heel goed

goed producten (matras en kussen); heerlijk comfortabel slapen

Voldoet aan de verwachtingen!

Snelle levering en voldoet aan de verwachtingen.

Perfect kussen voor rugslapers

Goede nekondersteuning, ideaal voor rugslapers.

Geweldig kussen

Prima kussen. Ik had er al een van m-line. Was aan het verslijten. Wou nu een nieuwe.Bevalt prima. Voor mij geen andere meer.

even wennen maar slaapt heerlijk

Goeie houding, maar dat de vorm goed blijft, blijft mijn nek goed ondersteund

service is voor verbetering vatbaar, gratis oude matras weer meenemen Dit doen anderen ook!!

Gelijk prima geslapen met goede steun.

Door mijn nekklachten had ik de softere versie van dit kussen. Die was al goed maar deze is veel beter.

De kussen wat ik gekocht heb kwa vorm is ie goed alleen mocht ie wel wat zachter kwa ondersteuning

Kwa vorm is ie goed maar de kussen mocht wel wat zachter kwa ondersteuning

Netjes verpakt en mooi op tijd geleverd Bestelling voldoet aan verwachting.

tevreden goede levering goede bedden

tevreden goede levering goede beddden

Ik heb een kussen gekocht bij Mline de Fuchsia. Serieus na maanden nekpijn door Corona er nu vanaf!!!

Prima ervaring

Bestelling ging prima. Leveringsdatum en aflevertijd niet doorgegeven maar uiteindelijk kwam het toch goed. Reactie op mijn e-mail was correct en snel.

Nieuwe kussen

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe kussen in begin is het wennen maar de kussen ligt heerlijk ik slaap in een keer

Bestelling niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen (besteld op 22mei), maar mag al wel een beoordeling plaatsen! Ik heb op 2 juni contact gehad met jullie klantenservice en die vertelde mij dat er problemen waren met Postnl en dat ik binnen 5 werkdagen een T&T zou krijgen van mijn pakket... Nou, het is nu 10 juni en nog niks ontvangen. Er werd al direct bij vermeld dat ik mijn bestelling niet kon annuleren, want deze zat al in het verzendproces... niet dat ik gevraagd heb om mijn order te annuleren, of jullie moeten de volgende vraag zo interpreteren: Als ik het goed begrijp is mijn pakket dus nog niet verzonden en ligt deze nog bij jullie op voorraad? Ik zal vandaag weer contact opnemen met de klantenservice en ga weer kijken wat er gezegd gaat worden.

Verkeerde kleur geleverd

Gebeld met Mline zeiden geen punt als u het retour stuurt sturen wij u de goede kleur naar u toe ik zet het in de melding Kijk ik op mijn bankrekening is het geld terug gestort Dus ga nu maar even langs beter bed om het maar in de winkel te kopen

Goede informatie gehad en slaapt perfect

Linie 27

5405AR Uden