top

ik heb ook een m- line matras wil graag ook voor mijn gehandicapte dochter een M- Line matras ik weet alleen niet of dit onder medische valt bij de verzekering ik heb nu een matras daar kan ik een boek over schrijven

late levering

De levering duurde eerst 6 weken. Daarna werd het 7 weken en een paar dagen voor de levering werd mij medegedeeld dat het een week langer ging duren. Heel jammer dat het zo lang moest duren

Rommelig

Het volgende viel mij op: Prijsstelling. Bij Mline zelf betaal ik veel meer dan bij een andere aanbieder Telefonische bereikbaarheid; onvoldoende Klantcontact, vriendelijke medewerkers Track en trace, niet gehad Opvolging retourzending, onvoldoende

Overzichtelijk en helder in gebruik

Cool motion 8

Top matras!

niet zo best

kussen met bijpassend sloop besteld. helaas verkeerde sloop geleverd (ik had het juiste besteld). Teruggestuurd en gemaild of ik de juiste sloop alsnog kon krijgen. geen antwoord op mijn mail. nog herinnering gestuurd, geen reactie. na bellen bleek dat mijn geld was teruggestort. op zich prima, maar ik wil graag de juiste sloop. en vreemd dat er geen enkele reactie op mijn emails is gekomen. bij telefoongesprek toegezegd dat er een bestelling zou worden aangemaakt met de juiste slopen en dat ik dan een rekening zou krijgen. ook dit is niet gebeurd. jammer, want het kussen bevalt heel goed.

Prima kussen

Het kussen wat ik gekocht heb is perfect, levering was snel en het kussen zat netjes ingepakt.

Goede kwaliteit met snelle service

De kussens die ik besteld heb liggen heerlijk en waren binnen no time binnen!

Handige kussenwijzer

Handige kussenwijzer, zodat je een kussen kunt vinden die voor jou geschikt is. Duidelijke website. Verschillende betaalmogelijkheden. Levering was niet op de aangegeven datum.

Niet helemaal wat ik er van verwacht.

Schreven zo dat het een fijne kussen was met comfort. Ik vind het te hard, lig nu weer op mijn oude kussen. Ik kreeg ook last van maagzuur. Dat ik er bijna in stikte. Helaas niet mijn ding.

Snelle levering Duidelijke omschrijving. Kom zeker terug voor me volgende bestelling.

Ik kwam niet tegemoed

Verkeerde bestelling geplaatst.De kussens bleken te klein te zijn.ik wilde het retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen .Maar wegens een fout in de site bleek dat ik meer korting had gekregen dan bedoeld was.Eerst een flop verhaal aan gehoord van dat er toen een actie was later werd er na aandringen gezegd dat ik geluk heb gehad.De manier van handelen en uitleg vond ik niet zo netjes en on professioneel.Uit woede heb ik mijn bestelling maar gehouden.

In een zin, alleen maar positief.

Alles is perfect gegaan. Van bestelling tot levering. Ligcomfort is heerlijk.

Super fijn m line athletic pillow

Binnen een week van mijn nek klachten af. Perfect kussen voor de rug en zij slaper

Gewoon goed zoals gewenst

Ik ben al jaren blij met de producten van m line een tevreden klant goed en snel dat wil ik wel

Goed kussen

Ik heb deze kussen al jaren, alleen lijkt dit model toch anders dan de vorige. Zachter.

Teleurgesteld in service en matras

Het matras dat ik heb besteld is heel hard. Veel harder dan ik hoopte. Hard is volgens mij ook iets anders dan ‘stevig’. De zones in het bed voor schouders en heupen zitten niet op logische plekken (mijn schouders en heupen zitten overigens wel op logische plekken) en m’n arm en schouder knellen dus af, tenzij ik heel gek in mijn bed lig. Dit in tegenstelling tot het ‘gevoel dat je op een wolk ligt’ dat wordt beloofd op de website. Het matras heb ik gekozen op basis van de matraswijzer op de site die dit matras adviseert op basis van gewicht, postuur en slaaphouding. Het heeft bijna vier maanden geduurd eer ik het matras kreeg. In deze periode hoorde ik na een ontvangstbevestiging waarin stond dat het matras ‘op vrijdag in 2021’ bezorgd helemaal niets meer van M-Line. Een week van te voren krijg je dan ineens een berichtje dat het wordt bezorgd met de mededeling dat als het niet uitkomt je het kunt uitstellen, naar dat dat mogelijk betekent dat het weken later komt.. Een matras digitaal in lockdown kopen is geen aanrader. Ik durfde dit aan omdat in het hotel in Papendal matrassen heeft van dit merk en ik daar heerlijk heb geslapen en dit blijkbaar bij mij en mijn slaaphouding past. Bye bye slapende armen en rugpijn dacht ik. Dom besluit geweest.

Tevreden met het product

Wij hebben al eerdere ervaring met een m-line. Dat was zeer goed bevallen en vandaar nieuwe aankoop. De leveringstermijn duurde nu erg lang. Vandaar niet 5 sterren.

Fijn kussen

Goed degelijk kussen

Eindelijk uitgeslapen wakker worden

Heerlijke matrassen! Wij hebben de iconic legend 8 en 7 gekocht. Ze liggen heerlijk comfortabel, niet te warm, niet te koud. Wij worden 's morgens heerlijk uitgeslapen wakker zonder klachten!

Gemakkelijk en goede site om de juiste matras te bestellen.

Ben blij met mijn nieuwe matras, De nachtrust is er met sprongen op verbeterd.

Verpakking was vies en hiervoor onverzorgd

Ik heb een Milne kussen gekocht als kado. Ik heb de doos vrij kort voor de verjaardag open gemaakt om het in te pakken. Bij opening zag ik dat de Mline tas on de kussen erg vies was met zwarte vegen. Ik was hierdoor teleurgesteld omdat het er natuurlijk niet fris uitziet en ik het toch kado wil geven. Met de kussen zelf ben ik wel tevreden.

Heerlijk product.

Goede ervaring, maar met ruimte voor verbetering.

Uitleg en proefliggen ging snel en duidelijk. Echter toen het bed eenmaal besteld was en de levering en installatie was overgedragen aan Beter Bed was de informatie onduidelijk. Beter Bed was slecht bereikbaar en kon ons ook niet duidelijk antwoorden. Ze deden eerder een berg aannamen ipv dat ze de order er bij zochten. Uiteindelijk is alles goedgekomen en slapen we heerlijk!

Heerlijke nachtrust

Een verademing Wat liggen de matrassen heerlijk We hadden al M line matrassen . Daarom viel de keuze alleen op M line Toppie

Linie 27

5405AR Uden