Prima ervaring met de site, levering, communicatie en materiaallevering.

Matig

Persoonlijk voor mij als buikslaper en zijslaper geen prettig kussen helaas.

Zeer slechte ervaring; klantenservice zonder enige grip of controle over het leveringsproces.

1. Levering zou (maar liefst) 3 werkdagen duren; moet op 5e werkdag zelf bellen waar pakket blijft; 2. Klantenservice belooft verzending nog dezelfde dag; 3. Blijkt onzin; krijg nadien vrolijk een automatische ‘uitstel’-mail die meer vragen oproept dan beantwoordt. 4. Na 2e keer bellen wordt toegegeven dat men geen enkel zicht noch controle heeft over het verzenden van pakketjes, en dus ook NIETS concreets kan zeggen over de vraag wanneer mijn pakket dan wél wordt verzonden. 5. Conclusie: zonder zicht op de planning en invloed daarop heeft een “klantenservice” geen zin. Enige boodschap is dan: “Wij weten ook niets; u moet maar gewoon afwachten”...

Prima geregeld en service

Super blij met het matras. Goed geregeld en prima service bij bezorgen!

m line wordt geleverd door beter bed

M line wordt geleverd door beterbed deze leveren altijd later dan ze op de website beloven

Kussen perfect! Levering slordig.

Volgens de site voor 22 uur bestellen volgende dag in huis. Volgens de m line bestelling overzicht zou uiteindelijk ruim dag later komen. Uiteindelijk was het 2 dagen later. Ik verwacht daar toch beter inzicht in, verder slaapt het heerlijk op de kussen. En uiteindelijk gaat het daarom!

Goede communicatie over de vertraagde levering

Snelle levering, perfect volgens afspraak.

Al 15 jaar tevreden klant. Huidige nieuwe matras is exact hetzelfde als vorige Mline matras. Omdat we zo tevreden zijn.

Perfecte ondersteuning voor nek en schouders zonder zelf constant je kussen op te hoeven schudden.

Ik wroet heel erg tijdens m'n slaap. Dat betekent dat de rand van m'n kussen aan de kant van nek en schouders steeds naar achteren schuift. Géén ondersteuning dus. Door de textuur van M line kussens blijft het op z'n plek. Aanrader

erg onduidelijk

Besteld. Geen goedkoop kussen. Volgende dag zou geleverd worden. Na een aantal dagen nog niets. Bellen. Kreeg wel iemand aan de lijn. Kon niets vinden. Zou terugbellen. Niet gedaan. Aantal dagen kwam out of the blue kussen binnen. Ben niet blij met kussen, maar denk dat terugsturen een fiasco wordt. Kussen ligt nu op logeerbed.

Prima matras die snel werd geleverd

Het bestelproces verliep vlot, de keuze van het soort matras via de site mbv vragen en wensen geeft een aantal opties. Hiervan 1 matras geselecteerd. De matras is snel geleverd en het belangrijkste, voldoet uitstekend aan mijn verwachting.

Erg goede ervaring

Zeer fijn kussen en goed op de hoogte gehouden door M-line

Heerlijk kussen maar vage korting

De kussens liggen heerlijk maar, de korting op de kussens werd wel heel vreemd op de web site weer gegeven. Tweede kusswn voor de helft. De korting was al verrekend in het aankoop bedrag per kussen op voorhand. Dus was dit best wel misleidend.

Een droom van een kussen!

Goede site. Duidelijk. Goed product!

Duidelijke site

Duidelijke site, type kussen per persoon helder weergegeven

Vriendelijk en duidelijk.

Aanbevelen heb ik al gedaan.

snel en duidelijk, goede aanbelevingen

goede guide om te bepalen velke kussen past

Veel te hoog en hard, retour gestuurd.

Het kussen is enorm hard en hoog. Je kunt er vulling uithalen waardoor het kussen iete minder hoog wordt, maar de hardheid verandert daardoor zeer weinig.

Geweldige kussen

Kussen was gelijk goed geen klachten na het slapen

Positief

Slechte kwaliteit

Helaas had ik geen goede ervaring. Heb dezelfde kussen en deze is blijkbaar vernieuwd. Voelde gelijk anders toen ik op de kussen lag.Dacht wennen maar kreeg pijn in nek. Volgende dag nog een keer maar hetzelfde. Keek even naar materiaal..zit er geen lus aan de rits..zal nieuw zijn dacht ik effe schuiven.. Wilde ook kijken wat er voor materiaal had ik de rits in mijn hand???Weer dicht gedaan en die ook zonder lus valt alles uiteen dus kon niet meer dicht terug moeten sturen.helaas...ga dan toch maar even naar winkel zelf.

Ik slaap weer erg goed.

Ik ben rug patiënt, het matras ondersteunt precies daar waar het nodig is.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, voor schappelijke prijs

Te groot, dit kussen is klein fantastisch

Per ongeluk een grote maat besteld. Het kleine maatje is fantastisch maar was aan vervanging toe. Ik kan niet wennen aan deze grote (maat van een gewoon kussen).

Alles verliep volgens verwachting

Zowel bestelling als levering verliepen goed. Levering kwam een dag later dan gepland, maar dat risico was keurig vooraf gemeld. Ik vind de prijs hoog, maar ik neem aan dat dit de keuze is om het product zo in de markt te zetten.

Linie 27

5405AR Uden