De aanvraag van het M-line paspoort ging makkelijk

Zeer teleurstellend na het sluiten van de koop.

Waardeloze service / aftersales na een hoopvol bezoek aan de M line store in Nijhof. Toezeggingen niet nagekomen, vertraging op vertraging, slechte en verwarrende communicatie. Levering 3 maanden na afgesproken datum. Meerdere keren klachten ingediend. Levering zelf was uitstekend. Matrassen tot op heden ook prima.

Fijne matras en bed. Paspoort DokterBed -> matras vies gemaakt & slecht opgelost

December 2019 heb ik 2 Cool motion hybrid 8 matrassen aangeschaft inclusief het bijbehorende bed. Prachtige combinatie en zeker de eerste periode viel me op dat ik veel uitgeruster wakker werd. Echt een aanrader, al vond ik de combi wel veel geld kosten. Ik heb bij de matrassen ook een paspoort aangeschaft. Je matras wordt dan jaarlijks droog gereinigd en na 5 jaar kan je tegen een gereduceerd bedrag nieuwe matrassen kopen. Dat leek me een goed idee omdat de matrassen duur zijn en ik heel zuinig ben op mijn spullen. Na een jaar was ik aan de beurt voor de eerste reiniging. Mijn matrassen zagen er nog helder wit als nieuw uit toen de schoonmaakmensen kwamen. De mensen waren erg vriendelijk. Zij maakten echter een grote vettig uitziende zwarte vlek op mijn matras. Mijn matras zag er niet nieuw meer uit met die vlek erop, heel frustrerend. Toen dit gebeurde deden de medewerkers net of ze het niet zagen. Ik vroeg waar de vlek vandaan kwam. De mijnheer gaf aan, waarschijnlijk vuil van de vorige klant en "ze zouden het wel even weg halen" . Ik vond het smerig want met de apparaten worden heel smerige spullen schoon gemaakt, had toevallig 1 medewerker verteld. De medewerkers hebben getracht het schoon te maken, ook zgn nat, oa met een vies stinkende washand waar geen chemicalie op zou zitten en hun stoomapparaat. Deze gedachte vind ik ook vies. Zo komt de smerigheid ook in het schuim. Ik heb de 2 medewerkers aangegeven dat zij het beste een foto konden maken van de matras omdat ik hun baas zou gaan bellen. De eigenaar in Bergen op Zoom kon niet begrijpen dat ik het smerig vind. Ook begreep hij niet dat het opvallend is als spullen viezer worden door schoonmaken. De eigenaar noemt het gewoon een foutje zoals het breken van een ruit. Ook komt hij de afspraak die ik met mline had om nogmaals schoon te maken niet na. Met veel moeite ben ik tot een oplossing gekomen met Mline. Ik moet zelf 200 euro betalen voor een nieuwe matras en Mline neemt de oude terug.

Prima shop

Fijn kussen

Prima Poduct

Fijne en snelle Levering

Ik slaap weer als een roosje :-)

Het is genieten op mijn nieuwe m line matras .Ik kan ook weer nog een poos lekker blijven liggen na een nacht slapen, dat lukte niet meer met mijn oude matras.

Heerlijk kussen

Prima ligcomfort, zonder hoes geleverd

Het kussen is perfect voor mij, het is jammer dat er geen hoes bij zit, voor die prijs mag je dat toch wel verwachten

Teleurstelling

Best spannend nieuwe matrassen kopen. De levering bracht echter een teleurstelling. In verband met corona werden de oude matrassen niet mee retour genomen. Daar bleven we mooi mee zitten. Zin om een review te schrijven na deze ervaring: nou nee.

Prettig

De rits van het buitenkussen was kapot bij binnenkomst, oplossing hele kussen terugsturen ipv nieuwe

Prima snelle reactie op de klacht maar ben blij met het kussen en heb geen zin om het weer op te sturen en 3 weken te wachten op een nieuwe. Lijkt me efficiënter om een nieuwe buitenhoes op te sturen en dan kan ik de kapotte buitenhoes daarna terugsturen.

Slaap goed zonder klachten

Geen last meer van mijn nek en schouders

Redelijk positief

De informatie en website zijn voornamelijk gericht op verkoop. Dat snap ik wel maar zeker in een tijd met Corona zou het fijn zijn als je iets beter online weet wat je koopt en hoe je het product moet gebruiken. Verkoop en levering zien er prima uit. Hetzelfde geldt voor het product zelf. De nazorg, met bijvoorbeeld een stukje uitleg hoe je met het product moet omgaan en hoe het beste te gebruiken dat vind ik wel ontbreken.

Prima kussen

1 nadeel het kussen zit in een soort opberg hoes ritssluiting. Ik vind dit echt niet nodig. Je gebruikt dit niet meer. Milieu vervuiling! Verder prima kussen

Eenvoudig besteld, afgeleverd volgens afspraak, prima matras.

In het coronatijdperk een ervaring zoals met vele online aankopen. Matrassen bevallen uitstekend tot nu toe.

Zoals verwacht

Bestelling snel doorlopen en de levering is snel uitgevoerd

Super kwaliteit kussen! Ik slaap er heerlijk op! Echter baal ik dat net toen ik mijn kussen besteld had, de actie zag van 2e kussen 50% korting...

Heel fijn bed. Slaapt heerlijk. Wij hebben coolmotion 8. Deze voelt stevig aan maar is toch zacht. Een elektrische bodem is ook echt een aanrader als je het fijn vind om tv te kijken op bed. Wij gaan extra vroeg naar bed om in ons heerlijke nieuwe bed liggen!

levering aantal keren uitgesteld, matrassen wel goed

De levering is een aantal keren uitgesteld dat vond ik niet zo fijn. De matrassen liggen wel erg lekker.

Nog nooit zo lekker gelegen op een kussen.

Super zacht en toch stevig kussen. De eerste in jaren waarvan ik zeg, die gaat vanaf nu altijd met me mee, ook op reis.

Niet best

Weinig communicatie. Levering duurde lang. Antwoord op vragen duurt heel lang

Heerlijk slapen

Ligt heerlijk

Ik slaap rustiger en heb geen rugpijn meer als ik wakker wordt

Had ik eerder moeten kopen!

Ik slaap heerlijk, geen last van mijn rug of nek. Voel me meer ontspannen als ik opsta. Top aankoop!

Geleverd en toch geld terug?

De levering was goed, zoals het hoort. Echter kreeg ik een vraag om mijn iban te mailen om de terug geleverde kussen terug te betalen. Ik had het kussen niet terug gestuurd. Het bevalt me prima.

Linie 27

5405AR Uden