Een aantal dagen het matras in bezit, nu vraag ik me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan, ik kom uitgerust en zonder spierpijn uit bed

fijne service zonder problemen geld terug

kussen thuis "getest" en was toch te hard, dus terug gestuurd en zonder problemen geld terug.

Hele goede kwaliteit maar wel aan de prijs

We gebruiken al jaren MLine en we zijn heel tevreden. We hebben laatst een matras hoes gekocht om van 2 enkele matrassen een groot 2 persoons bed te maken. Die is wel erg duur naar mijn mening, 400 euro.

Makkelijk bestellen goede informatie op website en goede bezorging met tijdvak en vooraf nog telefoontje met tijd van aankomst van levering

Goed kunnen kiezen

M line heeft een goeden selectie aan kussens. Voor verschillende slapers en lichaams problemen waar onder hoofd,rug en nek. Door de keuze wijzer krijgen je het juiste kussen voor jou. Het nieuwe kussen slaapt lekker het is zeker aan te raden voor andere om het te proberen.

Had ik veel eerder moeten ontdekken!!

Ik ben aan een nekhernia geopereerd en slapen was altijd een hel. Op aanraden een mline kussen aangeschaft. Wat een ervaring, ik slaap nu nachten door en bij het opstaan ervaar ik minder pijn. Nu sparen voor een mline matras. Ben er heel blij mee. Is een uitgave maar dan heb je zeker een goed product.

Goede eevaring al vond ik het bestellen niet echt heel gemakkelijk gaan via de site. Slaap nu 2 weken op matras ligt goed. Al is het wat koel want ik heb snel koude voeten.

Ondanks dat de 2e matras 2 weken later bezorgd werd (i.v.m. een grondstoffenprobleem?), ben ik tevreden over de service. De bezorgers werkten snel.

keurig op tijd geleverd, vriendelijke mensen

De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd, netjes aangekondigd via email en later telefonisch.

Fantastisch kussen!

Dit kussen is echt fantastisch! Hard, maar ook niet te hard. Voldoende steun, ook in de nek. Beste kussen dat ik ooit heb gehad. Aanrader! Bovendien snelle en prettige levering. Top!

Op tijd geleverd. Goed lig comfort.

Goed lig comfort. Keurig in hoesje geleverd.

Ligt erg fijn. Zodra ik mijn hoofd erop leg ligt het goed.

Erg goed. Het kussen ligt heel fijn. Enige nadeel dat het wat klein is en je niet makkelijk op je buik kan liggen.

Aangenaam kussen. Redelijk snel bezorgd.

langzaam

Bezorging binnen 3 werkdagen op de wesbite (inmiddels vehoogt naar 7 werkdagen) is een loze belofte. Inmiddels 11 werkdagen verder en de bezorging is nog steeds niet zeker... Moest er zelf voor nabellen. Wat bleek? De kussen waren niet eens aangemeld voor bezorging! Als ik zelf niet had gebeld was er niks gebeurt. Zaken niet op orde

Slechte levertijd

Na een week nog geen track en trace, zodoende gebeld. Pakje lag bij het sorteercentrum en kreeg deze wanneer hij werd meegegeven aan de bezorgdienst. Week later nog niks gehad, weer gebeld, zelfde verhaal. Nadat ik recensies van andere las waarbij andere mensen ook weken, soms maanden moesten wachten heb ik meteen mijn bestelling geannuleerd. Ik kan mij zeker niet heugen dat mijn producten niet op voorraad waren. Wat opvallend was is dat op de factuur een leverdatum stond van 'Woensdag 2021'.

Trage levering

Op de site was/is aangegeven vandaag besteld morgen in huis. Ook al is het momenteel druk bij postNL en houd ik rekening met een vertraging van 1a2 dagen. 3 weken later geleverd is wel een beetje heel erg overdreven!

Ja

Duurt 2 weken eer 2 kussens geleverd worden

Na bestelling van 2 kussens bevestiging dat het de volgende dag werd geleverd. Heeft 2 weken geduurd eer de bestelling werd geleverd. Geen communicatie of informatie. Gaven aan dat de fout bij post. Nl ligt en niet bij m line. Dit is toch niet meer van deze tijd....

Slecht

Ik heb nu 2 weken geleden kussen besteld en deze nog steeds niet gekregen, dus met de volgende dag in huis, klopt ook geen zak van

Goede service en topproduct

Overzichtelijke site en goed advies. Bestelling was snel bezorgd. Het kussen is top.

Wacht nog steeds op mijn kussen

Paar weken geleden een kussen besteld. Ik dacht ik bestel hem via eigen site van Mline, omdat ik ze zo kan helpen in deze tijd. Maar mijn kussen is nog steeds niet verzonden en als ik ze bel word ik niet goed geholpen...

Mline heeft uitstekende matrassen

We hadden al een Mline matras en hebben deze na meer dan 10 jaar vervangen door een nieuwe.

Na meer dan 2 weken nog steeds niet verzonden

Na de bestelling niets meer vernomen, dan maar contact gezocht. Het was de schuld van PostNL. Ze hebben het nog niet opgehaald. Onder tussen een PostNL track&trace maar nog steeds is het niet ontvangen door PostNL. Dus een dramatisch slechte ervaring met dit bedrijf. Ik betwijfel namelijk of ze oprecht communiceren.

Slecht

Ik heb een kussen besteld 2 februari nog steeds niks ontvangen. 2x gebeld zeggen ze dat het aan postNL lig terwijl het nog steeds niet is aangemeld. Gebeld om het kussen te annuleren waarop ik als antwoord kreeg dat ze het niet tegen kunnen houden en als het geleverd word ik het retour moet sturen. Tot op heden is het nog steeds niet aangemeld bij postNL dus ontvang ik waarschijnlijk niets. Triest dat ze de schuld geven aan postNL want alle andere dingen die ik besteld komen binnen 1 week binnen. Ik wacht nog 7 dagen voordat mijn geld terug word gestort anders ga ik verdere acties ondernemen. Schakel ik rechtsbijstand in. Misschien een fijn idee voor dhr Vissers op tv want als ik de reviews lees ben ik niet de enigste met klachten.

Duidelijke goede website. Snelle levering

Ik heb besteld via de website omdat mij de Mline kussens aanbevolen werden. En inderdaad. Snelle levering en ik sliep gelijk de eerste dag al superfijn. Had altijd nekklachten en die zijn nu weg. Ik heb de pillow 2. Hardere versie. Super kussen.

Linie 27

5405AR Uden