Ik heb nog niks ontvangen

Ik vind de levering erg lang op zich wachten, bestelling 15 dagen geleden geplaatst en nog niet inzichtelijk via track and trace.

Onvoldoende

Besteld in Dec 2020 Nog steeds niks ontvangen. 17-02 nu.... Sinds 10 Jan staat het klaar voor verzending. Belachelijk. Ben benieuwd of we hier nog iets over horen....

Ver onder de maat

Feitelijk blijft u in gebreke!!!! Bestelling van 31-1-2021 is nog steeds niet geleverd en perspectief op levering ontbreekt. Zie order nr. 5804050. Betreft een kussen en 2 slopen. Bij navraag Service afdeling word ik op vriendelijke doch inhoudsloze wijze afgescheept. Kortom een ontevreden klant en naar het zich laat aanzien EX klant

Zeer lange levertijd

Meerdere malen contact gehad ivm de levering van mijn bestelling. Vandaag besteld morgen in huis stond er op de site, na 2 weken heb ik nog steeds mij bestelling niet ontvangen en PostNL heeft het pakket ook nog niet gekregen.

Zeer slecht. Twee keer gebeld. Een keer gemaild. Ik heb mijn spullen na bijna twee weken nog niet!

Zeer ondermaats.

Ronduit slecht

Ik heb een kussen besteld bij M-line. Nu 5 weken geleden. Na herhaaldelijk bellen en mailen heb ik hem nog steeds niet binnen. Wel track en trace.... maar die staat al 2 weken op pakket nog niet opgehaald? M-line klantenservice doet er niks aan. Echt zo enorm slecht. Dacht dat M-line een gerenommeerd merk was. Nou dat blijkt totaal niet. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Ze doen er totaal niks aan. Ondertussen nog steeds elke ochtend wakker met nekpijn. Waarvoor ik kussen gekocht had.

Slechte service

Ik heb 31 januari een bestelling gedaan. Zou binnen 2 werkdagen binnen zijn. Alle begrip voor late bezorging door corona en het slechte weer. Maar als ik zelf 4x moet bellen waar mijn bestelling blijft (1x wordt er zelfs opgehangen na 11 minuten in de wacht te hebben gestaan) en ik alleen maar te horen krijg Post.NL heeft het nog niet opgehaald. Verder wordt er niets ondernomen qua service. Ondertussen is het al 16 februari.....

Waardeloos

Geen tot zeer weinig communicatie wacht nu al 2 weken op een kussen, vraag mijn geld terug en hoor weer niets!

Onduidelijkheid omtrent levering

Na navraag over de levering kreeg ik 2 verschillende mail. Een van beter bed en een van Mline

Slecht

“Volgende dag in huis” na 3 weken nog niks ontvangen. En sturen ze geen nieuwe op na 2 keer na vragen waar het blijft, ma moet je gewoon afwachten tot het komt.. wil een ander kussen omdat ik niet lekker slaap en dan is het niet fijn om er zo lang op te moeten wachten.!

Producten meer dan een maand na afgesproken levering nog niet ontvangen.

Zeer slecht, heb meerdere keren de klantenservice gesproken over het feit dat producten niet zijn geleverd, heb gevraagd dat bestelling wordt geannuleerd, dat is geweigerd, heb producten die volgende dag geleverd zou worden nog steeds niet ontvangen!

Nooit weer

Ik koop het een volgende keer gewoon in een winkel. Op de website stond zaterdags besteld dinsdag in huis. Dinsdag had ik nog niet eens een verzend bevestiging. Dus ik bellen. Toen kreeg ik direct een track en tracé code van ze, want 'ja mevrouw ik zie dat die verzonden is' Na meer dan 2 weken wachten heb ik nog steeds niks in huis. Er wordt gezegd dat het kussen nog niet verwerkt is door Postnl, maar niemand kijkt of het kussen bv per ongeluk in hun magazijn is blijven staan. Als compensatie voor het ongemak kon ik kiezen tussen een korting of annulering. Ik koos het het laatste. Oke dat gingen ze verwerken, maar dan wel met het verzoek om het pakket tzt niet aan te nemen zodat die retour gestuurd kon worden. Nu weer een paar dagen verder te zijn is de bestelling er nog niet ( dus kan het ook niet terug sturen), de betaling is ook nog niet geannuleerd. Kortom, nooit weer....

Ik wacht al 2 weken op mijn product

Vreemd dat mij al 2 keer gevraagd wordt om een review te schrijven, terwijl ik mijn product nog niet heb ontvangen. Inmiddels al verschillende keren vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice omdat één en ander niet vlot verloopt. In het aankoop-en verloop proces zijn er een hoop verbeterpunten te behalen, ook in de distribuering. Jammer dat het personeel de dupe wordt van deze verbeterpunten. Zonde M line

Super slecht

Heel slecht! Kussen besteld 29 januari. Order nummer 5804024 Zouden geleverde worden 2 februari. Ik had geen track en tracé code dus even gebeld, zouden voor de 5 februari geleverd worden. 5 februari niets, gebeld en heel veel onzin aangehoord wel track en tracé code ontvangen. 8 februari niets ontvangen weer bellen nog meer onzin aan moeten horen.. 9 februari email gestuurd jullie in gebreken gesteld en wil niet meer geleverd worden door jullie! Nu wachten op m'n geld... Vervolgens krijg ik een paar beperkte emails van jullie.... Iemand die er echt niets van snapt. In de tussen tijd bij mijn vaste bedden leverancier binnen een halve dag mijn kussens geregeld (vrolijk, klantvriendelijk echt top) Maar goed, mijn advies stop lekker met je website en gun je dealers gewoon meer handel! En zei weten gelukkig wel wat service is. Weet u wat mij eigenlijk echt steekt, Ik heb voor een klein vermogen aan M-line spullen gekocht (bed, matrassen, kussens en beden goed). Nu wil ik iets kopen bij jullie, wat ik vooruit betaald heb... Wat een ontzettend slechte sevice.. Maar wat, als er straks iets niet goed is aan mijn spullen die ik al gebruikt heb (garantie?) ik hou werkelijk m'n hart vastvast... Echt heel triest, van een merk wat mij gelijmt heeft met top kwaliteit en service Het hele verhaal is nog niet klaar, maar ik ben zo benieuwd hoe een A merk in het top sigment dit op gaat pakken? Telefoonnr 0612140000

Goede test op de site. Even wennen aan het kussen, maar gaat goed. Levering goed en gelukkig niet via Beter Bed gezien de ervaringen die ik daarover lees en hoor.

dit had ik eerder willen weten

Vanwege ernstige nek- en schouderklachten na lang overwegen tot aanschaf van het kussen athletic pillow overgegaan. Al de eerste nacht sliep ik beter, en stond met minder pijn op. Nu, na zo'n drie weken, zijn mijn klachten nog niet over, dat kan denk ik een kussen alleen niet bereiken, maar ze zijn wel een stuk minder. Ik hoop op verdere verbetering. Al met al ben ik erg blij met dit kussen.

Levertijd niet volgens verwachting

Ik heb twee weken geleden een kussen besteld. Op de website werd een levertijd van 2-3 werkdagen aangegeven, met mogelijk enige vertraging wegens drukte bij PostNL, begrijpelijk. Echter heb ik na 10 (!) werkdagen nog steeds niets mogen ontvangen. Bij de track & trace krijg ik de melding dat het pakket nog niet ontvangen/verwerkt is door PostNL, dit is al ruim een week het geval. Bij de klantenservice (waarvan ik overigens wel snel reactie heb gekregen) geven ze aan dat ze afhankelijk zijn van PostNL die de pakketten bij hen ophalen. Het verbaast me dat het werkelijk ieder ander bedrijf wel lukt om producten (enigszins) op tijd te leveren, maar niet bij MLine. Ik zou bestellen via hun website daarom niet aanbevelen.

Voldoende

Bezorg tijd was iets langer, met de weersomstandigheden begrijpelijk.

fijn kussen

Aanvankelijk was het kussen voor mij wat te dik. Je kunt er makkelijk wat vulling uithalen en dat heb ik gedaan. Nu is het kussen precies op maat en slaapt heerlijk. Tip is om het zelf kunnen aanpassen van de vulling op de hoes of een instructie te vermelden. ik kwam hierachter door een review

Zeer teleurstellend

Ik heb last van rug- en nekpijn dus besloten een nieuw hoofdkussen aan te schaffen. Op de website. van M-line staat aangegeven 'morgen in huis', dus zondag 31 januari een kussen besteld met de gedachte dat het kussen er de volgende woensdag wel zal zijn. We zijn nu bijna 2 weken later en het kussen is nog niet eens verwerkt door postnl. Ik krijg ook geen update of iets dergelijks. Aan de telefoon werd verteld dat ze zouden doorgeven dat het 'morgen in huis' aangepast zou worden, echter staat dit nog steeds op de website. Inmiddels mijn order geannuleerd en ik ga het kussen elders bestellen.

Na 4 weken nog niet geleverd

In de webshop staat: levering binnen 24 uur. Snap dat PostNL vertraging heeft maar 4 weken is echt te lang.

Matige ervaring

Besteld en na 2 wkn niets ontvangen en geen verder bericht gehad, terwijl er was aangegeven dat de artikelen waren verzonden.Afgelopen maandag gemaild en toen weer een email gehad dat het nu was verzonden.Ik denk dat het bij de eerste keer gewoon vergeten is om de artikelen klaar te maken voor verzending. Nu is Donderdag, ik hoop dat de artikelen uiterlijk Zaterdag a.s gebracht worden en anders bestel ik gewoon niets meer bij jullie.

Slechte after sales

Omdat onze Auping matrassen aan vervanging toe waren zijn wij dit keer overstag gegaan en hebben gekozen voor Mline. Bestelling i.v.m. covid online gedaan en deze werden vlot geleverd. Over de geleverde matrassen tot nu toe niets dan lof. Maar . . . de desbetreffende chauffeur had helaas de factuur van de matrassen niet bij zich ( kan gebeuren ) Toch maar het restant betaald en de factuur zou netjes worden nagestuurd, prima. Een factuur is natuurlijk altijd een vereiste i.v.m. garantie e.d. Maar . . . inmiddels zijn we bijna een maand verder !!! 2 mailtjes + een telefoontje, maar tot op heden schijnt Mline het niet voor elkaar te krijgen om deze factuur even te mailen/opsturen ??? Helaas heeft dit A merk schijnbaar een betreurenswaardige after sales en doet dit hele gebeuren voor mij als consument zwaar afbreuk aan het stukje merkbeleving. Of de reeds betaalde factuur ooit nog gaat komen ? Ik heb er een hard hoofd in. Wat ik wel weet is dat er op onze volgende matrassen in ieder geval GEEN Mline zal staan.

Handige zoekhulp voor juiste kussen

De vragen om een kussen uit te kiezen vond ik erg duidelijk.

Zeer tevreden !

Bevalt uitstekend