Ligt heerlijk!

Ondanks de lange levertijd van 11 weken nu erg tevreden over onze topper! Een week moeten wennen maar merken nu al na 4 weken dat we meer ontspannen opstaan als tevoren. Levering volgens afspraak en de bezorgers van Beter Bed waren behulpzaam en vriendelijk.

Met een Mline matras heb ik mijn nachtrust terug.

Sinds een week in het bezit van een Mline matras en kussen. Sta 's ochtends weer fitter op. Slaap tevens de hele nacht weer ongestoord door. Heb spijt dat we niet eerder hebben gekozen voor Mline.

Afgemeld ivm steeds weer uitgestelde levertijd

Slecht

Geen nekpijn meer

Weer heerlijk om de hele nacht door te kunnen slapen

Perfecte klantenservice

Ik kreeg mijn bestelling snel en ontving zelfs achteraf nog de korting waarvan ik de code vergat in te vullen

Dramatische levering

Ruim 2,5 week moeten wachten op twee kussens. Schandalige klantenservice beloven alles doen niets. Nooit meer m-line. Staat nog steeds op website vandaag voor 22.00 uur bestellen, morgen in huis. Gewoon klinkklare leugen.

Eerste 1.5 week bevalt goed

Ik slaap er 1.5week op nu en merk direct verschil. Ik slaap rustiger, m’n schouders worden ondersteund en heb gelijk minder schouder/nek klachten

Te lange lever tijd, zonder proactieve info van Milne en zonder oplossing na klacht

Buitensporige overschrijding van lever tijd. 3 weken in plaats van 3 dagen. Bij navraag klantenservice geen oplossing aangeboden. Bij 2e navraag, na 3 weken, nog steeds geen levering en ook geen uitzicht op wanneer er wel geleverd gaat worden. Uiteindelijk order gecanceld. Zelfde mline product besteld bij Bol. Com en binnen 3 dagen geleverd. Zeer teleurstellende ervaring. Wij hebben een bed van mline in bestelling staan van euro 5500. Hoop dat dat leverproces beter verloopt.

Eindeloos gewacht op bestelling

Op 12 januari jl een bestelling van een kussen en kussensloop geplaatst. Levertijd destijds was 4 dagen. Na 5 dagen wachten via de chat gevraagd naar de svz. Medewerker gaf aan door drukte binnen 7 dagen echt iets te verwachten viel. Vorige week gebeld naar de klantenservice. Een vriendelijke vrouw gaf aan dat het erg druk is bij Mline en bij postnl en daardoor vertraging is ontstaan. Momenteel is het 27 januari en ik wacht nog steeds op mijn bestelling. Inmiddels afgelopen zaterdag bij een ander bedrijf hetzelfde kussen en sloop besteld en gisteren ontvangen. Ook verstuurd met postnl. Net maar weer gebeld om mijn bestelling te annuleren en geld gestorneerd te krijgen. Vriendelijke medewerker gaf aan dat het pakket nu zo ver in het verzendingsproces zit dat het niet meer eruit gehaald kan worden. Ik zal het moeten weigeren aan de deur en terugsturen. Geen reclame wat mij betreft voor Mline. Aangegeven dat er in zo'n dergelijke drukte toch ook meer vermeld moet worden op de website. Zaterdag stond er namelijk nog 3 dagen levertijd. Onmogelijk.

Na twee weken nog steeds niks ontvangen!

Het hoofdkussen zou de volgende dag bezorgd worden volgens website. Nu 2 weken later nog steeds niks, PostNL zou het erg druk hebben. Uit eigen ervaring weet ik dat PostNL meestal 2 dagen later bezorgd via andere shops. Ik krijg geen enkele info over voortgang.

Goed product

Goede producten. Goede levering.

Hele trage levering

Levering kussens duurde twee weken (aangekondigd was één dag). Verder tevreden.

Keurige levering

Kussen slaapt prima

Nog steeds niks ontvangen

Al 3x contact gehad over een bestelling maar helaas nog niks ontvangen. Communicatie is slecht. Dat iets later komt is zeker geen probleem maar geef dit dan wel eerlijk aan.

Ik heb 3,5 week geleden mijn bestelling maar nog niets ontvangen of gehoord

Klantenservice zegt komt eraan ligt aan postnl maar er komt niets

ik heb besteld en niets meer gehoord

Zoals hiervoor omschreven heb ik online een kussen besteld dat via een automatisch antwoord werd bevestigd, na enige tijd gevraagd wanneer het kussen zou komen wat werd beantwoord met het volgende: "Bedankt voor u bericht. Op dit moment is het extreem druk bij Post NL en is er nog geen track en trace code bekend. Zodra het pakket in handen is van post NL dan ontvangt u de code en kunt u precies zien wanneer u pakket geleverd gaat worden. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd." Tot nu toe alleen een enquete over mijn ervaring met Mline Dit was op 12 januari 2021

Slecht

Ondanks “vandaag bestellen, morgen in huis” garantie tijdens bestelling, nu, bijna 3 weken later, nog steeds niets ontvangen. Na een week wachten mijn beklag gedaan maar Mline melde dat zij en PostNL het druk hebben dus dat het iets langer kan duren. Mijn andere bestellingen via PostNL komen gewoon de volgende dag binnen. Bovendien heeft Mline het nog niet eens aangeboden aan PostNL! Heb het echt nodig dus ga de bestelling annuleren en een ander merk kopen. Geen Mline voor mij meer.

Bestelling 2 weken geleden besteld, nog niets omyvangen

1 hoofdkussen besteld, na 2 weken echter nog steeds niets ontvangen. Ook geen bericht dat het langer duurt. Ik heb zelf de klantenservice gebeld waarbij ik het bericht kreeg dat het druk is bij Post NL. Ik heb alle begrip voor de huidige situatie (Corona) en de daarbij horende langere duur, maar het ontbreken van enige communicatie en 2 weken voor 1 kussen vind ik belachelijk.

Een goed stevig kussen.

Slaapt prima, ben zeer tevreden.

Niet op website adverteren met morgen in huis en na 2 maanden nog geen matrassen

Niet netjes dat er op de website staat dat je de matrassen snel in huis hebt en dan niet laat weten hoelang het duurt. Heb gemaild en gebeld en heb na bijna 2 maanden nog geen matrassen. Niet zo tevreden dus.

Door een achterstand moest ik erg lang wachten op mijn hoofdkussen. Na een telefoontje kreeg ik direct het aanbod om mijn geld terug te laten storten en binnen twee dagen op mijn rekening. Keurig opgelost dus!

Slecht op alle vlakken!

Het reiskussen wat we besteld hadden heeft er bijna 2 maanden over gedaan voor we het bezorgd kregen, zonder op de hoogte stelling of enige opgave van reden. Toen we het uitpakten bleek het zo klein als mijn hand en ongeveer 2 cm dik. Als ik een handkussen nodig had gehad was deze perfect geweest, maar verder kun je er niets mee! Gelijk zelfde dag nog terug gestuurd en ook daar nog geen bericht van ontvangst over gehad. Ik verwacht dus ook waarschijnlijk lang te gaan moeten wachten op de restitutie.

Trage levering

De levertijd van de bestelling van een duo cover was ontzettend lang (8 weken). Het pakket werd bovendien niet op de afgesproken leverdatum bezorgd. De informatievoorziening was zo slecht dat ik geen idee had wanneer het dan wel bezorgd zou worden. Mjjn verzoek om teruggebeld te worden is evenmin nagekomen. De cover zelf is waarschijnlijk voor nog geen 10% van de verkoopprijs geproduceerd. De prijs staat niet in verhouding tot wat je krijgt.

Pak nooit aangekomen

Levertijd duurde erg lang, meer dan een week. Daarna blijkt het een brievenbus pakje te zijn wat ook nog wordt verzonden door Beter Bed? Dit pakje komt nooit aan. Op mijn email geen reactie terug. Uiteindelijk gebeld, dame van de klantenservice was wel behulpzaam.

tevreden

Goede telefonische service. De levering was wel twee weken later dan aanvankelijk aangegeven. Ik ben tevreden met het product.

Linie 27

5405AR Uden