Makkelijk online te bestellen

Duidelijk overzicht op de site welke matrassen beschikbaar zijn. Het bestelling is simpel en de levering was in ons geval snel en zorgvuldig.

Ik ben erg tevreden over de bestelling en levering

Snelle levering. Bestelling was compleet.

Het beste kussen dat er is!

Dit is mijn derde Mline kussen in 20 jaar. Daarvoor heel veel andere gekocht en weggegeven of gewoon weggedaan. Athletic M line kussen is zijn prijs helemaal waar gebleken voor mij. Geen hoofdpijn en geen stijven nek in de ochtend.

Super slecht!

bij zending miste er een doos (3 van 3) PostNL heeft dit keurig meteen gemeld, nu weken verder en al 7 keer gevraagd om support, zit ik nog steeds op de (betaalde) paspoorten te wachten!

Fijn hoofdkussen

Ik had heel veel pijn in mijn nek. Dit hoofdkussen gekocht en al mijn nekproblemen is weg. Super blij mee.

Goed en snel geleverd.

Vlotte levering

Goede afhandeling van de bestelling

Top kussens

Fijne kussens, ergonomisch aangepast aan elke gebruiker

Geen slapeloze nachten en nek-en schouderpijn meer

Na 10 jaren op mijn vorige mline kussen geslapen te hebben, moest er nu toch een nieuwe komen. Het vorige kussen vergezelde mij op diverse vakanties door in de koffer mee te gaan en ging zelfs mee naar het ziekenhuis. Op een ander kussen kan ik niet meer zo lekker slapen, heerlijk die ondersteuning in mijn nek. Nu er een nieuwe moest komen, was het nauwelijks wennen. De ondersteuning is weer perfect maar het ‘ oudje’ ligt als reserve nog in de kast. Inmiddels heb ik meerdere familieleden al enthousiast gemaakt en daarom heb ik niet 1 kussen, maar 4 kussens kort geleden bij jullie afgenomen.

Heel tevreden

Fijn kussen, goede informatie, snelle bezorging

Product is snel geleverd.

Product werd snel geleverd en de op dat moment geldende korting werd verrekend.

Snelle levering maar ophalen duurt erg lang

Ik heb een mline matras besteld die helaas niet goed bevalt. De matras werd binnen 3 dagen geleverd. Het duurt echter ruim 6 weken voordat de matras weer kan worden opgehaald.

Helaas te laat geleverd, kussen is anders dan eerdere kussens

Ze moeten de tekst op de website aanpassen, als je zelf pas de volgende dag de bestelling klaar zet is deze natuurlijk nooit de volgende dag bezorgd. Toch maak je op basis hiervan een keuze voor een website. Jammer. Het kussen voldoet wel aan de verwachting gelukkig. Eerste nacht even wennen, maar nu al een paar nachten met minder nekpijn als buikslaper.

geweldig

heel fijne matras mooi materiaal mooi gemaakt ligt heerlijk in een woord geweldig wij gaan van deze matrassen genieten zeker weten keurig afgeleverd hartelijk dank voor de goede service met vriendelijke groet m woeltjes

Valt tegen

Levertijd van de M-Line 6 was lang. Na levering bleken de matrassen voor ons toch niet de juiste waarop ik 1 week na levering belde om de matrassen terug op te halen, communicatie verliep stroef. Uiteindelijk worden de matrassen nu over 6 weken opgehaald en krijg ik daarna pas mijn geld retour. Echt vreemd en geen goede service.

goed.

geen

Snelle, nette levering en goed product

M-line athletic pillow goed kussen ivm nekklachten.

De vorige matrascover veviel goed, maar deze is van polyester en niet van katoen.

Ik heb bij voorkeur beddengoed met zoveel mogelijk katoen, vanwege de ademende kwaliteit. De vorige matrascover was ook voor een groot deel van katoen(molton). De nieuwe is van polyester. Daarbij het ik twijfels. Vooral in de zomer zullen we zien hoe het bevalt. Verder vind ik de prijs buitensporig. Je kunt niet 2 sets kopen, zodat er steeds 1 in de was kan.

Bbb

Echt geweldig

Super goed kussen. Wil nooit meer anders. Hele goede ondersteuning voor de nek. Echt geweldig. Heb geen hoofdpijn meer gehad zins ik dit kussen heb.

Goed kussen

Ik heb veel nek en hoofdklachten en dit kussen licht heel goed,mijn klachten nemen echt af,geen drukpunten

Snelle service lekker kussen

Snelle service en verzending

Duidelijke webshop waar direct de CZ klantenkorting verwerkt werd. De verzending was erg snel en netjes

geweldig kussen

M line is prijzig maar wel kwalitatief beter als andere kussens en matrassen.

Linie 27

5405AR Uden