+ goede service + goede kwaliteit + vriendelijke, nette en kundige monteurs aan huis - te lange levertijd (7wkn) is niet meer van deze tijd.

Goed product; makkelijk via internet te bestellen

Goed , en geleverd op de dag waarop het beloofd werd .

Veel snelle geleverd als in een winkel werd gezegd , daar had men het over 8 weken , hier was het 8 dagen . Keurig verpakt en de bezorgers hielden netjes afstand en belden een half uurtje vooraf netjes op . allemaal prima dus .

Teleurstellend

Totaal niet wat ik ervan verwacht had gezien de productomschrijving. Het kussen is ook te klein dus je ligt vaak naast het kussen.

Top matras

Heel fijn matras die goed ondersteunt

Beste aanschaf in tijden!

Ik was wat huiverig om zo’n duur kussen aan te schaffen, maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Meestal slaap ik op mijn buik, maar soms ook op mijn zij. Dit kussen is geschikt voor beide slaaphoudingen (mits je niet al te brede schouders hebt) en ligt ook zeker niet oncomfortabel als je eens op je rug ligt. Door de jaren heen heb ik heel wat verschillende kussens geprobeerd, maar deze ligt veruit het lekkerst. Ik kan het alle buikslapers van harte aanbevelen! Eén klein aandachtspuntje: het kussen is een stuk kleiner dan een doorsnee kussen en zal daarom ‘zwemmen’ in de standaard kussenslopen. In de webshop kan je een goed passende sloop (mee)bestellen of je moet zelf even je kussenslopen op maat maken met de hand of met een naaimachine.

Helemaal niet wat ik had verwacht.!

3 onderlakens besteld. In één ervan zitten heel veel gaatjes. Heb ik foto’s van moeten maken en tenslotte opsturen. Pas als dat was ontvangen zouden ze een nieuwe sturen. Dat moet ik nog krijgen. Een hoop extra werk en dat terwijl het hun fout is. Ben er totaal niet tevreden over en bestel nooit nog iets daar.

Toch een kussen

Helaas ging de hoes van het met geleverde kussen kapot. Prettig geholpen door de klantenservice, kussen retour gestuurd met het idee dat ik een ander kussen zou krijgen. Dit ook op het retourformulier aangeven. Helaas geen kussen, maar het geld werd geretourneerd. Ik dacht dan bestel ik het kussen wel weer. Nu ineens een tientje duurder, dus dat maar niet gedaan. Mline heeft bovenstaande opgepikt en een kortingscode geregeld waarop ik toch nog een kussen krijg.

Geweldige service

Een kussen uitgekozen via de configuratie mogelijkheid op de site en vervolgens besteld. Bij de bestelling zat ook een kussen hoes welke door en voorraad verschil pas laat geleverd zou kunnen worden. Hierdoor heb ik dezelfde week nog een alternatief product geleverd gekregen. Echt een geweldige service!!!

Waarom niet eerder?

De matras voelt heerlijk aan. Lig beter (minder draaien in de nacht) en slaap beter!!

Fijne, ondersteunende kussen

Het kussen biedt de ondersteuning die ik voor mijn nek nodig heb, maar is niet te hard. Mijn nekklachten zijn na een week al een stuk verminderd. Zowel op mijn rug als zij ervaar ik het als een comfortabel kussen.

Prima geholpen!!

Had nog wat vragen over aankoop nieuwe matrassen en hoezen. Heel fijn geholpen en ontvangen wat ik wilde..

Prima en duidelijke webshop

Duidelijke site en duidelijke beschrijving van de producten. Makkelijk bestelproces.

Eindelijk een sloop die past

Eindelijk een sloop die past om het M-line kussen. Altijd geprobeerd met eigen slopen maar toch niet fijn. Het enige dat jammer is aan de sloop is dat hij redelijk dun is en je de striping van het kussen erdoor heen ziet. Een molton kussensloop die erom zou passen zou wel een mooie toevoeging zijn. Om het kussen extra te beschermen en de striping weg te werken.

Prima, maar wel veel te laat geleverd

Eigenlijk was alles prima, tot we 2 dagen voor levering te horen kregen dat het nog een maand zou duren...

Vlotte en correcte levering.

Vlotte en correcte levering

Matrassen liggen heerlijk, website is goed, lange levertijd

Website is overzichtelijk, productinfo wordt duidelijk weergegeven en het navigeren en bestellen werkt prima. Echter mag de klant (proces nadat de bestelling is geplaatst tot aan de levering) wel beter op de hoogte worden gehouden wanneer een product exact wordt geleverd. Dat wordt nu niet duidelijk aangegeven..

In een vd slopen zat een klein gaatje

Dus ik kan niet geheel tevreden zijn. Ik heb dit zelf gerepareerd omdat terugzenden teveel gedoe is.

Heerlijk kussen

Heerlijk geslapen en zonder nek pijn wakker geworden !

Snelle levering!

Sneller geleverd dan op de site aangegeven stond. Blij!

Erg tevreden

Erg tevreden over het vinden van een kussen Door de vragen goed in te vullen, krijg je een goed kussen Ik moest er wel even aan wennen, maar nu slaap ik heerlijk

Correcte levering

Na de internetbestelling kregen we een levertijd door van ca 4 weken. Gelukkig bleek deze slechts na een week geleverd te worden. Een half uur vóór levering kregen we een telefoontje en de matrassen werden keurig op onze slaapkamer afgeleverd.

Na plaatsen en betalen bestelling was service zeer onduidelijk en slecht

Na bestellen van matrassen en betalen via M-line website, op 23 mei, hebben wij een emailbevestiging van de bestelling ontvangen. Daarin werd 1 juli als verwachte bezorg datum genoemd. Bij het uitblijven van verdere informatie, het naderen van 1 juli, hebben wij zelf maar telefonisch contact opgenomen, Daarin werd de verwachte bezorg datum van begin juli bevestigd. Bij het verstrijken van 1 juli en (nog steeds) geen informatie, hebben wij voor de tweede keer gebeld. Toen werd eind juli als verwachte bezorg datum genoemd. Afgelopen dinsdag 28/07 werd ik gebeld door een chauffeur die mij meldde dat hij over 2 minuten voor de deur zou staan. Wij waren hierover niet geïnformeerd, niet thuis en aan het werk. De chauffeur wilde vervolgens doorrijden. Ik kreeg het advies een nieuwe bezorg afspraak te maken. Afgeven bij de buren volgens de chauffeur geen mogelijkheid. Ik heb vervolgens afgedwongen dat zij de matrassen bij onze buurvrouw hebben achter gelaten. Dat is gebeurd.

Fijne producten

Levertijd is lang.