snel

heb 2 keer een kussen teruggestuurd; eerste keer vanwege een verkeerde keuze, tweede keer omdat er een verkeerd kussen in de verpakking zat....uiteindelijk alsnog het goeie kussen ontvangen; ging allemaal snel en adequaat, dus prima ervaring!!

Super alleen soms toch nachten met nek en hoofdpijn klachten?

Misschien toch niet precies de juiste hoogte kussen.

Kussen prima

Kussen besteld stond bij binnen 3 werkdagen. En kussensloop einde juli. Nu werd het in 1 pakket geleverd Als ik dit had geweten, dat ik zolang moest wachten op het kussen. Had ik de kussenslopen niet erbij besteld. Zitten trouwens heel krap

Makkelijk te bestellen en netjes verpakt geleverd.

Goede omschrijvingen van de producten zodat je de juiste keus kunt maken.

Prima service, snel geleverd

Nog binnen de verwachte levertijd werden de producten keurig geleverd.

Fijne hoeslakens, goede kwaliteit.

Prima site, makkelijk bestellen.

top bed

het slaapt heerlijk te gek bed

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima zoals het hoort

Kansloos

Een product heeft meer nodig dan een goed product, van marketing, tot persoonlijke benadering geeft dit een totaalbeeld van een bedrijf. Dit bedrijf geeft voor mijn idee een goed bed uit, maar de marketing geeft twee keer zoveel opties aan als mogelijk terwijl alleen de tijk het verschil maakt, alle matrassen zijn Slow Motion. De klantenservice is een verschrikking, geen enkele vorm van communicatie behalve voor wat er in een boekje staat. geen acht voor consumentenrechten, en een afwijzing in gedrag. De enigste reden dat ik 2 sterren geef is omdat mijn slaap patroon is verbeterd vanaf een IKEA bed van 300 euro.

Het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk en wanneer je hebt besteld krijg je bijna direct een bevestiging terug, wat prettig is.

Nog nooit op zo'n slecht en duur matras geslapen

Sta nog vermoeider op uit mijn bed dan voor dit matras. Veel last van mijn rug. 1 zijde lijkt net of dat je op alle punten van het schuim ligt. Ik heb spijt van deze aankoop!!!

Makkelijk en snel

Bijna uitstekend;-) nog iets te dik voor mijn nek

Aangezien ik smalle schouders heb was het kussen van 7,5 cm (M-line, roze lijn, platste) nog te dik en had ik geen goede doorbloeding in mijn nek, vooral als ik op mijn rug sliep. Gevolg; hoofdpijn in de ochtend. Manlief heeft het kussen door midden geknipt en nu is het kussen 3,25 cm plat. Nu lig ik heerlijk op een M-line kussen en M-line matras!

Snelle levering goed product. Het kussen ligt erg prettig

When we received the M line slow motion pillow the bag was very dirty underneath , which I was rathe

Good customer service

Kan veel beter.

Na bestelling geen bevestigingsmail! Site gaf aan dat volgende dag geleverd zou worden. Na 2 dagen telefonisch contact gehad, werd verteld dat het in behandeling was. Weer 2 dagen later gebeld en was nog in behandeling werd mij verteld. Volgende dag werd het bezorgd. Dus ja er kan wel wat verbeterd worden!

Super!!

Volgende dag had ik al mijn kussen binnen!

replica van orgineel?

het kussen verschilt met die van mijn vriendin? Ze heeft eerder een M line gekocht, zelfde model maar toch niet hetzelfde? Is dit het nieuwe model of een replica. Mijn vriendin heeft er ook meer voor betaald. Op internet staan de originele afgebeeld met geborduurde belijning, die van mij is zonder. daarbij ligt hij anders dan die van mijn vriendin, dus mogelijk ook ander materiaal? ik kan het helaas niet meer ruilen.

Snel, netjes verpakt, op de hoogte gehouden. Kortom, prima!

Snelle bezorging, goede kwaliteit

6 hoeslakens besteld, goede kwaliteit. Leuke actie, 3 halen 1 betalen. Belofte binnen 2 a 3 dagen in huis, het was de volgende dag al in huis. Conclusie, top service.

Lange levertijd

Omdat geleverd wordt via Beter Bed, is de levertijd al langer dan normaal. Maar onze spullen lieten voor een webshop wel erg lang op zich wachten.

Super goede service

Een dikke 10 als je vragen hebt word direct op geantwoord heel prettig

goede matrashoezen

Goede jersey matrashoezen, passen goed. Snelle levering

Mijn ervaring prima uitgevoerd vanaf bestelling en levering.

Het bestelde voldoet aan mijn wensen.

Linie 27

5405AR Uden