Goede kwaliteit en een snelle levering

Prima en snel geregeld.

Ik heb nog nooit zo snel vanuit mijn huis gewinkeld!

Goed!

Bestelling, levering en product zijn naar tevredenheid.

Onbevredigend. Slecht

1. Op 1 mei 2 matrassen besteld. De levertijd bleek niet 3 dagen te zijn zoals op de website stond, maar 6 weken. 2. Op 8/6 2 dagen voor leverdatum 10/6 niets gehoord, bij nabellen zei klantenservice dat track en trace bericht de volgende dag zou komen. 3. Echter volgende dag op 9/6 kregen we mail dat levertijd doorgeschoven werd met 2 weken. Inmiddels dus al 8 weken wachten. Op de dag van de verlate levering 24/6 Krijgen we een mail om 8 uur s morgens dat levering wederom wordt doorgeschoven, nu met 3 weken! Nieuwe datum wordt 13/7. Wordt dus totaal 11 weken wachten. Bij uiteindelijke bezorging stond op de productie sticker van het bedrijf: levertijd week 23/2020. Met andere woorden, de interne communicatie en bedrijfsvoering bij M Line is gatenkaas, zichtbaar niet op orde en de klant is hiervan de dupe.

Goed geregeld.

Zeer goede ervaring.

Ligt heerlijk, en voelen zowaar koeler aan dan ik gewend was

Dikke, zware matrassen. Voelt heel stabiel aan als je erop ligt. Echt hele mooie balans van ondersteuning maar toch zacht en comfortabel. Ondanks de warmte van de afgelopen tijd had ik veel minder last van een te warm rug dan dat ik dat met mijn vorige matras had. Ook lijk ik minder wakker te worden met een stijve onderrug. De prijs mag er wezen, maar ik vind een goede nachtrust belangrijk. Gelukkig gaan we er jaren mee doen. Wel een minpuntje is de levertijd. Op de website staat een netje 8 dagen levertijd, maar als je besteld dan wordt dat opeen ruim anderhalve maand. Niet helemaal netjes

Heb mooie hoeslakens

Hopelijk goed uitrusten na héél lang wachten

Na 1 nacht geslapen kan ik nog geen oordeel geven over de kwaliteit van de nachtrust. Het enige (maar wel héél erg lang ook) was het wachten op de matrassen! Nog net geen 2 1/2 maand levertijd. Voor de rest goed geholpen en te woord gestaan door de medewerkers van beter bed. Ik hoop dat de kwaliteit van het matras en de nachtrust het lange wachten snel doet vergeten...

Goede producten, goed overzicht, snel gevonden wat ik zocht en snel in huis

Ik slaap op een m line matras en een athletic kussen, ik heb nekklachten na een auto ongeluk en ervaar door de m line producten serieus verlichting in mn nek en rug..meer dan tevreden!

Prima sevice

Na foutje bestelling,zonder problemen prima opgelost ,kwaliteit mline altijd perfect

Overzichtelijke website, 'mijn account' omgeving is matig.

De website is overzichtelijk, navigeren door de diverse pagina's en producten gaat eenvoudig. Ook het bestelproces wijst zich vanzelf. Alleen bevat de 'mijn account' omgeving bijzonder weinig informatie. Zaken als levertijd en de bestelde producten zijn niet terug te vinden. , Die worden alleen in de orderbevestiging per mail vermeld. Ook op de dag zelf nog moeten bellen of aflevering werkelijk ging plaatsvinden. Uiteindelijk wel conform afspraak geleverd. Er is in de 'mijn account' informatie niets terug te vinden over je geregistreerde producten. Voor verbetering vatbaar.

Duurde langer dan verwacht

Als eerste werd er belooft dat het matras de volgende dag in huis was. Dit bleek biet het geval met een afwijkende maat. dit merk je zelf pas als de volgende dag niks binnekomt. (Idee om vooraf aan te geven dat het bij afwijkende maten een paar weken kan duren.?) Uiteindelijk na heel wat weken wordt het matras bezorgt, nu ineens door postnl. Niet door beter bed zoals beloofd, zij zouden namelijk ons oude matras weer mee terug nemen. Nu heb ik lang moeten wachten en zit ik met een oud matras in me maag. Voor de prijs van aangeschafte matras had ik meer service verwacht.

Levering duurde erg lang

Nog geen ervaring met het matras zelf

goed geregeld

ondanks dat het niet het gewenste product was allesgoed afgehandeld

Ervaring is goed

Jammer was dat op de website een andere leveringstermijn werd genoemd dan op de mail die ik kreeg. Echter werd de matras wel perfect geleverd op die dag. En sindsdien goed geslapen.

Eigenlijk niet wat ik had verwacht

Bij levering zouden wij twee laken- sets krijgen . Na een aantal telefoontjes is dit gebeurd . Alleen nu twee verschillende maten laken sets , hoe kan zoiets??

Alweer heerlijk slapen

We hadden al Mline kussens maar die waren al 13 jaar oud (toen we het gingen na kijken) dus het werd wel tijd voor nieuwe dus het bevalt weer dus we kunnen alweer heerlijk slapen

Helemaal tevreden

Helemaal top

Heerlijke matrassen

Matrassen liggen heel goed. Minpunt was dat de oude matrassen niet mee terug genomen konden worden.

prima matras

Dit is mijn 2e Mline, en ik ben daar zeer tevreden over

Tevreden klant

Goed verpakt ondanks corona redelijk snel geleverd

Goede producten, lange levertijd

De levering van de bestelling duurde bijna 2 weken. Toen de rits van het kussen kapot was kregen we gratis een nieuw kussen toegestuurd. Dit kussen was binnen een paar dagen binnen.

Niet tevreden over de kussenslopen

Kussenslopen prijs/kwaliteit erg duur. Ben niet tevreden over de kwaliteit maar hemb geen andere keuze helaas.

Netjes en correct.

Niet gedacht dat in deze tijd (corona)toch de andere dag al thuis bezorgd kwam.

Linie 27

5405AR Uden