Snelle levering, super service bij vragen.

Goede info, snel geleverd

Ik heb dezelfde matrassen besteld als die ik had, de dag erna lagen ze al op mijn bed.

hoeslaken is inderdaad koeler en er slapen er heerlijk door

hoeslaken geeft inderdaad een koeler gevoel en we slapen er nog beter door op ons Mline matras

Top!!Snelle levering

Prima product ik ga zeker nog een keer bestellen..

verpakking smerig bij levering

toen ik de verpakking uit de doos haalde was de tas smerig en zwart, alsof er in het magazijn mee was gevoetbald

Snel geleverd, goed product.

Hoofdkussen besteld dat in de winkel lastig verkrijgbaar is. Gelukkig direct via M-Line te bestellen. Snelle levering.

Prima kussen

Slaapt goed. Soms het kussen weer even 'opschudden'. Goed stevig kussen.

Slaap een stuk rustiger

Op tijd geleverd en dankzij het kussen slaap ik een stuk rustiger. De steun in m’n nek zorgt voor veel minder nek- en hoofdpijn.

M-Line is een matrassenschuiver met lak aan klant

In winkel Beter-Bed werd ik gestuurd richting Team NL-matras. Expliciet aangegeven drukverlagende werking belangrijk criterium te vinden. Op de vraag voor welke categorie van gewicht, kreeg ik antwoord "Allemaal 120 kg". Het was tijdens begin coronatijd. Thuis wat zaken op rij gezet en vervolgens matras besteld. 1-persoons. Gefaseerd werken naar 1x1 persoons. Een week lang klachten gehad, intensiverend met verloop van tijd: schouders en heupen. Veel draaien gedurende nacht en voortijdig opstaan. Beter-Bed/M-Line wil dat ik desondanks 30 dagen proeftijd benut. Vervolgens toch maar eens op internet gezocht. Matras is bedoeld voor personen tot 90 kg (!), onderzijde is harder, bovenzijde is evenwel voorkeurszijde (heeft ook als enige een drukverlagende laag). Slaap nu week op onderzijde matras. Hou het in ieder geval uit in bed. Wel druk op zwevende ribben. Op Marktplaats staat een advertentie "niet goed geld terug". Dat lijkt me gewenst, eerder dan omruilgarantie cq. gedwongen winkelnering binnen M-Line alternatieven. In ieder geval niet dat ik een duurder M-Line matras moet kopen en maar weer moet riskeren wat waar en niet waar is van wat M-Line/Beter-Bed beweren. Het motto moet zijn: wij zijn geen matrassenschuivers maar willen tevreden klanten, die positief zich over ons uiten. Niet een beter bed, maar een goed bed. Beter Bed/M-Line dat niet anoniem zich verschuilt op internet, maar bereikbaar en aanspreekbaar is.

Heerlijk kussen

Geweldig geslapen met mijn nieuwe kussen 👍

Had een beetje mijn bedenkingen, vorig jaar een matras besteld waar ik 2 maanden op heb zitten wachten, maar deze keer ging het goed

Goede en betrouwbare firm zijn afspraken nakomt.

Wel iets beter dan een normale kussen

Ik heb last van reuma en ben al jaren op zoek naar een kussen. Ik ben een zij ligger. Deze kussen ligt wel al een stuk beter dan elk andere kussen die ik heb geprobeerd. Alleen tegen de ochtend aan krijg ik weer laat van mijn nek. Misschien nog wennen aan of we gaan toch weer verder kijken

Website is duidelijk en helder.

Zeer goede service en beloften nakomen

Telefonisch contact gehad en duidelijk uitleg gekregen. Super vriendelijk.

Dchandalige levertijden

Op 9 feb 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij M-Line. Voor twee matrassen. Het bestelproces en de advies mogelijkheden op de site zijn prima. Helaas bleek na het afrekenen dat de levering pas op 18 maart (dacht ik). Zou kunnen, die matrassen moeten misschien nog worden gemaakt... Op 13 maart kreeg ik bericht van M-Line dat de levering werd uitgesteld tot 27 maart. Op 25 maart kreeg ik bericht dat dit 8 april zou worden. Op 2 april kreeg ik bericht van Beterbed dat de levering nu naar 4 mei is verzet. Maw ik heb nog steeds niets. Mijn bed zelf is klaar, de lattenbodems zijn er, maar ik kan het bed niet gebruiken. We zijn inmiddels meer dan 3 maanden na bestelling. In de tussentijd heb ik nog een hoofdkussen en kussen overtrekken besteld. Besteld op 10 maart en geleverd op 7 april! Dat is weliswaar de aangegeven leverdag, maar bijna een maand voor een kussen?

Fijne website en Goede, snelle levering

Makkelijke website om op te bestellen en goede en snelle levering.

Changed my life

This pillow was recommended by my chiropractor. My neck doesn't hurt anymore and my sleep quality increased a lot.

Nooit meer anders

Inmiddels mijn tweede kussen besteld, de athletic pillow. Ik slaap hartstikke goed op dit kussen, ik zou nooit meer een ander kussen willen! Het ondersteund, en geen last meer van mijn nek en rug.

Verzending van het product was niet goed

Bij de bestelling kreeg ik te zien dat het kussen de volgende dag gebracht zou worden, toen ik de week erna contact opgenomen heb, bleek het kussen nog niet eens voor verzending opgegeven te zijn.

Matras 25 januari besteld, maar nog niet mogen ontvangen.

Levertijd zou 2 tot 5 weken zijn. Er zou na 5 weken (2 maart) worden geleverd, is inmiddels uitgesteld tot 30 maart zonder enige verdere tegemoetkoming. Vervelende communicatie. Tot nu toe een grote teleurstelling, nu maar hopen dat het matras straks in elk geval lekker slaapt. En, deze mail service kan waarschijnlijk beter worden afgestemd op levering...

bijzonder

het lijkt heel wat maar uiteindelijk is het product gewoon geen product...alleen maar marketing van Beter Bed...kwaliteit...nul

het product is goed. De levering is slecht georganiseerd

Onduidelijke communicatie en levering pas na rappelleren Toch aan te bevelen vanwege het product maar levering via Beterbed is geen aanrader

Super slechte service

Bestelling zou de dag erna bezorgd worden. Werd een week later, zonder mij daarover te informeren. Ik moest er zelf achteraan mailen. Nu waren we te laat mrt ons kado. Geen compensatie en op de site bleef staan de volgende dag geleverd.

Linie 27

5405AR Uden