Te hard

Helaas moest het product retour gestuurd worden, Mijn moeder vond het kussen te hard. Overigens heb ik zelf goede ervaring met M line producten.

Prima matras.

Het matras bevalt prima tot nu toe. De levering was correct. Heel hartelijk dank.

Prima correcte service

Thumbs up

Snelle levering, prima product

Prima product en snel geleverd.

Super goed

perfect

ik had al maanden last van nek en schouderpijn , nooit gedacht aan het kussen maar nu ik mn nieuwe m line heb word de pijn aanzienlijk minder

Lekker kussen en de keuze is reuze

Slaapt lekker en heeft wat extra opties. Opties zijn wat moeilijker te vinden met een sloop er om.

Mooi matras

Helaas verkeerde maat geleverd en nu wachten tot 23/3 voor de omruiling dus nog geen eindbeoordeling mogelijk

Een investering in je gezondheid

Na heel lang zoeken naar een goed kussen heeft een kennis van mij de kussens va Mline aanbevolen. Ik heb sindsdien mijn aankoop geen last weer van mijn nek en schouder en ben zeer tevreden. Een echte aanrader!

Had weer 2 passende kussenslopen besteld voor onze mline kussens. Volgende dag in huis TOP

Goede service en uitleg, kussen top.

Toch een goed kussen gevonden nadat mijn eerste aankoop te zacht bleek te zijn. De afhandeling van retour is ook prima verzorgd. Nu een goed, passend kussen voor mij.

Even wennen. Maar geeft goede ondersteuning aan hoofd/nek.

Je wordt wel even gedwongen houding gebracht. Merk wel na enkele nachten dat ik nu ook beter in de houding blijf. (Zijlig) kwaliteit van slaap is echt verbeterd.

Topkwaliteit en vlotte levering

6 jaar geleden me laten verleiden om een ander bed-systeem/-merk te kopen. Die leverancier herinnerde ons er aan dat we onze topper moesten vervangen. Die was ook echt aan vervanging toe. Maar dat was wel de trigger om weer terug te keren naar de kwaliteit van M-line. We slaper weer een stuk beter en staan beter uitgerust op! Geen ander merk meer dus!

Teleurgesteld in product

Kussen staat beschreven oa voor zijslaper. Het is echter zo dun dat dit alleen uitgangspunt als je babyschoudertjes hebt.

Ongeēvenaard !

Topprodukt

Heel blij met de kussen ik zou geen andere meer willen.

Kussen is een echte aanrader ik heb bijna geen nekklachten meer.

Klantprofiel niet herkend

Ik was onlangs lid geworden na aanschaf van nieuwe matrassen. Ik werd als klant niet herkend en moest opnieuw een profiel aanmaken in de webwinkel

De eerste nacht heb ik moeten wennen aan het nieuwe matras, maar nu gaat het slapen prima

Nu ik gewend ben is het heerlijk slapen. Het matras is iets te groot voor mijn oude bed, dus ik ben me nu aan het oriënteren op een boxspring.

M line super fijne matrassen

Al sinds 2005 liggen wij op Mline, tegenwoordig op 2e set, echt uitgerust wakker worden , keer op keer. Dus was wel logisch dat we voor de caravan ook op Mline wilden liggen. Mooie aanbieding voor 50% korting voor een mooie matras. TeamNL versie. Gaan in t voorjaar beleven hoe t bevalt. Service van mline was verder prima, bezorging deden ze via beter bed, en dat duurde ca 14 dagen.

Goede voorlichting gehad.

Slaap weer langer door. Lage rugpijn is een stuk minder. Mline 8 gekocht

Ontzettend slechte service!

Een aantal weken geleden een Iconic Star 3 matras besteld in de aanbieding voor €499,- maar aangezien ik elke ochtend wakker wordt met pijn in de heupen en schouders heb ik gebeld naar de klantenservice m.b.t de omruilgarantie. Mijn voorstel was om het matras om te ruilen naar een Slow Motion 3, maar deze staat bij Mline op de website te koop voor €1399,-. Op de website van Sleepfast staat hetzelfde matras met dezelfde afmeting (90x200) te koop voor €936,-!! Een prijsverschil van €463,- maar liefst. Op mijn vraag of Mline deze prijs kon hanteren of evt. een bepaalde korting/coulance kon aanbieden was het antwoord direct; Nee, daar doen wij niet aan. Het matras retourneren na proefslapen kan ook niet. Er wordt niet meegedacht of gekeken naar een andere oplossing of enigszins een poging gedaan om een klant een klein beetje tegemoet te komen zodat beide partijen tevreden de koop kunnen afsluiten. Reacties van de klantenservicemedewerkers zijn behoorlijk kort door de bocht. Had wel iets anders verwacht van een dealer. Mijn advies is; kijk eerst eens bij Sleepfast voor enig merk matras want de prijsverschillen zijn aanzienlijk en de service vele maten beter.

Keurige levering. Vrolijke bezorgers.

Volgens afspraak

Prettige correcte levering.

Kussen goed ontvangen (dacht dezelfde te hebben uitgezocht als mijn huidige m-line kussen) maar dit kussen was niet dezelfde, dus geretouneerd. Netjes afgehandeld door m-line, tevreden over de service.

Slaapcomfort

Heb altijd veel last van nekklachten en hoofdpijn. Na een paar dagen werd de hoofdpijn minder de nekklachten blijken een vastzittende wervel te zijn hopen na een behandeling dat het kussen er toe bij draagt dat de klachten weg blijven

Linie 27

5405AR Uden