Snel geleverd top kussen

duidelijk en snel

Ja

Wel duur maar bevalt goed

Matrassen en kussens bevallen prima.

Prima service!

Ik had mijn kussen snel en netjes geleverd gekregen.

Gewoon goed

Goeie matras voor een mooie prijs. Snel geleverd

Goed product

Pefect

De eerste nacht was wennen maar ben nu gewend aan het kussen. Ik heb geen pijn meer aan mijn nek of schouder van het liggen. Wonderbaarlijke blijf je ook de hele nacht met je hoofd in het kuiltje van het kussen liggen ook al verander je van positie.

Uitstekend, snelle levering en top producten!

Zoals altijd zeer goede ervaring met M line. De producten zijn super en de levering is snel.

uitstekend, ieder ander woord is ontoereikend

Perfect reiskussen

Tijdens mijn vlucht Amsterdam - Bogotá en omgekeerd gebruikt. Lekker ontspannen tijdens het vliegen en uitgerust aangekomen.

Kinderen slapen prima

Fijne matrassen

Goede afhandeling , netjes bezorgd . Tevreden

Het kussen waar ik m'n hele leven naar op zoek was!

Zoveel kussen uitgeprobeerd en telkens slecht slapen, veel draaien, nekpijn. Eerder door de prijs niet voor dit M-Line kussen gekozen maar als ik eerder had geweten hoe fantastisch dit kussen slaapt was ik uiteindelijk goedkoper uitgeweest! Dit kussen is fantastisch. Ja het is wennen omdat het zo klein is maar vanaf dag 1 heerlijk geslapen, geen nekpijn meer en uitgeruster wakker worden. Twijfel niet over de hoge prijs want dit is het meer dan waard!

Eindelijk een goed kussen

Ik dacht altijd een goed kussen te hebben gehad........wat zat ik fout zeg! Na een paar dagen te hebben geslapen op mijn nieuwe Mline wave kussen (hoog) géén pijn in mijn nek meer. Hoe is het mogelijk! Samen met mijn Mline matras dé perfecte combinatie. Erg blij, dat ik deze keus heb gemaakt.

superieure kwaliteit

Cool motion matras ligt geweldig goed. Geen lage rug en heup klachten meer. Althetic pilow ondersteund mijn Hoofd goed en de uitsparing voor het oor is heel prettig. De levertijd was zoals opgegeven en werd keurig in bed geplaatst.

Snel besteld, en snel geleverd…

Goed produkt, goed verpakt geleverd.

Even wennen,maar daarna fantastisch!

Ik moest even wennen aan het feit dat de matras wat harder was en beter ventileerde.Maar na drie dagen merk ik dat ik heerlijk slaap en niet wakker word van teveel warmte of van pijn.Fit en uitgerust weer op!

Lekker uitgerust wakker worden

De matras ligt erg lekker en word weer uitgerust wakker

super cool !

De Cool Motion hybride 6 is van prachtige kwaliteit. Ligt perfect - heel blij mee. Goede nachtrust wordt gekoppeld aan beter bewegen. Dan maak ik me eerst geen zorgen meer bij het ouder worden. Sleep well - move better ! Het beste medicijn.

snelle vlotte levering met een goede aktie

zie boven

Snelle levering, tevreden met kussen

Kussen bevalt goed. Baal wel dat ik via deze shop besteld heb omdat ik het kussen later bij andere webshops voor 30 euro minder zag. Had de hoop dat je via de website van de fabriek altijd de beste prijs krijgt, maar dat was helaas niet zo

Zeer slecht vaak bellen voordat er wat mee gedaan werd

Bestelling geplaatst, gratis dekbed en kussen. Lag al in de winkelwagen. Kreeg factuur 500,- meer. Na drie keer bellen was dit opgelost. Krijg ik de bestelling, zitten erger poten bij het bed. Na weer twee keer heen en weer bellen zal het opgelost zijn. Ik wacht er nu na ruim twee weken nog op. Ze zouden ze met de post sturen. Dat duurt toch niet zo lang lijkt mij. Wat heb in aan een bed zonder poten. Ik ga morgen maar weer bellen.

Heerlijk kussen om op te slapen!

Voor de tweede keer het m-line orthopedisch kussen gekocht. Wederom een goede keuze geweest.

compact en snel , geen toeters en bellen

het bestel proces en het uitzoeken gaat makkelijk , alleen is er bij het betalen niet vooraf meer informatie over Hoe het gaat en dat je dan ineens met een aanbetaling wordt geconfronteerd , bovendien ging de gewenste leverdatum niet door omdat de website had besloten dat de matras via postnl geleverd ging worden , wat niet zo bleek te zijn en daarom pas een week later werdt geleverd

Als ze mij bij het kopen van Mline matrassen meteen hadden geadviseerd om er een bijpassende lattenbodem bij de te kopen had ik dat meteen gedaan. Ik wist dus niet van het bestaan dankzij beterbed… het matras slaapt heerlijk als nooit te voren. Dat werd tijd. En mijn man geen rugpijn meer.

Linie 27

5405AR Uden