goed geregeld

Goede mogelijkheden om zelf je kussen te kiezen en snel geleverd.

Heerlijk kussen

Beide een nieuw kussen gekocht, en we slapen nu als een roosje.

Her ging vlot en snel

Bestellen en bezorgen ging helemaal naar wens, snel, vlotjes, keuze van betalen, etc. Het omruilen (matras voor mij te hard) duurt helaas langer en kost €75, daarvan was ik van te voren, helaas niet van op de hoogte. Vriendelijke telefoniste geeft het uitgelegd.

Bestelling ging prima maar afspraak maken was lastig.

Bestellen ging zoals het hoort. Daarna kreeg ik een mail met een leverdatum. Omdat wij er die dag niet waren wilde ik die verzetten. Echter verzetten was vrijwel onmogelijk, meerdere dagen geprobeerd maar alleen datums 2 maanden later waren mogelijk terwijl de voorgestelde datum binnen 1 week na bestelling was. Paar dagen later nog een keer geprobeerd en toen kon het ineens op een dag die eerder was als de eerst voorgestelde leverdatum. Dus uiteindelijk gelukt maar wel heel raar dat het zo gaat.

Levering was snel. Geen problemen. Kussen ligt voor mij heerlijk

Met Mline rust je goed uit, en slaap je lekker

Ik heb ook een matras van Mline. En dan nu met mijn nieuwe kussen, heb ik weer de ideale nachtrust. Voor mij geen andere merken. Ben echt een Mline fan.

De pijn in mijn nek is zo goed als over.

Ben uiterst tevreden over het kussen. Help zeker tegen nek pijn

Alles naar wens

Goede kwaliteit van kussen en ligt heerlijk, snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de bestelling

Best makkelijk

De bestelling gaat vlug, alleen de levering mag wel vlugger.

De matras voldoet aan alle verwachtingen.

Prima, matras is volgens afspraak geleverd en de kwaliteit is erg goed.

Prima matrassen en kussen

Matrassen geven prima ondersteuning, evenals het kussen. Aanrader!

Zoals het hoort beantwoord beter bed volledig aan haar beloftes Dank je René.

Goede service en kwaliteit

Matrashoes gekocht. Snelle levering en de hoes, geschikt voor 2 matrassen, bevalt goed. Zeer tevreden.

Na het aankopen van het kussen gelijk veel beter geslapen en geen spierpijn meer in mijn nek

2nieuwe kussens besteld en zeer tevreden over. Betere ondersteuning voor mijn hoofd waardoor ik snachts minder vaak hoef te draaien.

Heb het kussen gekocht en na twee nachten merkte ik al verschil in mijn nekklachten Inmiddels ook een mline matras aangeschaft Uitstekend

Top qauliteit

Perfecte producten met nog een oprechte kwaliteit. Behoud comfort en een goede klantenservice.

Erg fijne bezorging!

Bed is heel fijn. De bezorging was perfect! Ik was even bang dat het niet zou passen maar het ging top.

Snelle levering van een topproduct!

Hoofdkussen online besteld vanwege forse nek- en schouderklachten. Gelukkig kon ik aan de hand van een paar vragen, snel een goede keuze maken. Bestellen en levering verliepen snel en makkelijk, inmiddels 2 maanden verder en zonder pijn!

correcte, snelle aflevering van kwaliteitsvolle producten

correcte, snelle aflevering van kwaliteitsvolle producten

Slecht bestelproces

Al twee keer een mailtje gestuurd dat ik een factuur nodig heb normaal word die meteen meegestuurd per mail misschien een verbeterpunt

Nn

Nn

Bestelling en retour sturen verliep vloeiend

Erg lange levertijd voor een off-the-shelf product

Voor een off-the-shelf product als een hoofdkussen vond ik een maand levertijd veel te lang. Ook vond ik de prijs wel erg hoog voor een kussen.

Top bedrijf

Snelle levering en meestal op voorraad.

Linie 27

5405AR Uden