Ligt prima

Je wordt uitgerust wakker

Super kussen voor nek en rug

Snelle levering super kussen had er al 1 maar was 5 jaar oud was toe aan een nieuwe

Bestellen was makkelijk en zeer snel in huis!

Mijn bestelling had ik snel in huis. Bestelproces was ook makkelijk.

Fijn kussen.

Alleen de bezorging was even raar omdat hij die dag niet bezorgd werd,en ook niet wisten wanneer ie kwam. Is toch nog goed gekomen.

Wederom fantastisch

Wij hebben al vele jaren M-line kussens, naar volle tevredenheid

Uitstekend.

Alles dik in orde.

De kussen slapen heerlijk, geen nekklachten meer

Uitgerust

Prima kussen

Al vele kussens geprobeerd maar bleef er altijd mee vechten. Dit kussen van m line bevalt me tot nu toe prima, gaat boven mijn verwachting. Veel minder last van hoofdpijn ‘s morgens en minder last van mijn nek

Snel in huis

Prima op tijd volgens de planning

Top kussen

sinds ik dit kussen heb ben ik van mijn nek klachten af.

Goed en snel

Snelle levering. Product naar volle tevredenheid.

Snelle levering, goed product

Zowel de aankoop als de levering verliepen erg vlot.

De athletic pillow is z’n geld waard!

Na jarenlang te kampen met chronische nekklachten, eindelijk een goed kussen gevonden. Heb ook de kussenhoes besteld, vind het wel een klein nadeel dat je dan minder profijt het van het gat in het kussen, doordat de stof van de hoes er strak omheen zit. Maar verders zéér tevreden.

Vlotte verwerking bestelling en omruilproces!

Had per ongeluk verkeerde maat besteld, omruilen snel en eenvoudig afgehandeld via whatsapp.

Super snelle levering.

TOP PRODUCT - Athletic pillow

Ik kan niet meer zeggen dat , PERFECT. ik ben altijd een buikslaper geweest. Door enkele operaties, hadden ze me verplicht om enkel nog maar op men rug te slapen. Met dit kussen gaat dit zonder problemen! Word niet te warm, ligt lekker, pakt de vorm van je hoofd in en voor de zijslapers zit er een uitsparing in voor het oor. Het is wel een zeer kostelijk kussen, .oet ik eerlijk toegeven. Maar zeker de moeite waard om aan te kopen... als je moet rugslapen of gewoon beter wil slapen. Ik heb het het alvast aangeraden aan verschillende mensen.

Prima kwaliteit voor een goede prijs

De matrasbeschermer sluit goed aan op het matras en is van degelijke kwaliteit. Een echte aanrader.

Goed product, snelle levering.

Goede communicatie via e-mail. Prima product!

Kussen werd snel en goed verpakt geleverd. Lag helaas niet zo lekker. Het is erg eenvoudig om het terug te sturen en heb snel mn bedrag retour ontvangen

Goeie kwaliteit

Dekbedovertrek besteld, goeie kwaliteit. Ben er erg blij mee

Mooi op tijd bezorgd, goede kwaliteit

Het product kwam zodra het op voorraad was, wat eerder was dan de datum waarop het product verwacht werd. Ik ben daarnaast heel tevreden over de kwaliteit! Het product is wat duurder dan gelijkaardige producten die ik normaal koop, maar dat voel je wel!

I havent received my mattress after 3 weeks

I havent received my mattress after 3 weeks

Geen reactie van klantenservice

Ik heb het product met schade direct vanuit de doos ontvangen. Ik heb een bericht naar de klantenservice van mline gestuurd en tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Werd zelfs geholpen met matras naar boven te brengen !

Linie 27

5405AR Uden