Gewoon goed

Zoals een website moet werken en je wordt goed geïnformeerd als je bestelling later komt

vlotte levering en support na foutief adres

vlotte levering en support na foutief adres

Dit is wat ik zocht

Na een nacht was ik het kussen al gewoon prachtig.

Ik heb m’n bestelling nooit gekregen. Reageren slecht

Een fijn kussen bestellen, dacht ik. Vervolgens meerdere keren erachteraan gemaild, geappt en gebeld. Maar ik krijg iedere keer het zelfde bericht terug of zelfs helemaal geen bericht. Dat ze hem gaan opsturen. Vervolgens nooit een bestelling of track en trace die ik kan volgen ontvangen. Moedeloos word ik er van. Jammer want de kussens slapen wel lekker als je er eentje hebt.

alles vlot verlopen

We hebben nu 2 hoofdkussen besteld en eigenlijk binnen de 2 dagen hadden we deze al thuis. Alles verliep zeer vlot van bestelling tot levering

Heel tevreden, goede levering

Levertijd matras duurde iets langer (160 X200) maar uiteindelijk hele acceptabele wachttijd. Zowel matras als kussen (een direct geleverd via Mline, een via beter bed) netjes verpakt. Ligt allebei goed, direct blij met mijn keuze. Ik lig eindelijk zacht maar toch ondersteund genoeg. Voor in in jaren zonder dove ledenmaten wakker. Matras met 50% korting kunnen bestelling, daarom nu betaalbaar voor mij.

Fijn kussen, niet zweterig en geeft goede steun

Het kussen slaapt heerlijk, heb ook de bijbehorende slopen gekocht. Prima kwaliteit. Wel prijzig

Zeer goede matras voor mensen die rug/schouder en heup problemen hebben.

De ligcomfort is snel merkbaar, ik kom uitgeruster mijn bed uit. De matras is en blijft zeer cool gedurende de nacht.

M-line medium Kussen (te zacht)

Kussen was niet helemaal juist gekozen, maar kan helaas niet meer retour gestuurd worden. Heb een medium kussen gekozen maar had toch graag een hardere versie gehad.

heldere side

overzichtelijke side ,bestelling duurde iets langer dan aangegeven ,side geeft aan de volgende dag bezorgt ,iets voorbarig ,hoeft ook niet speciaal binnen 1 dag te zijn , vervolgens via berichtgeving van DHL zou de Koerier op bepaalde dag bezorgen maar werd 1 dag later. Product bevalt in ieder geval zeer goed.

uitstekend

Wij hebben onze 2e matras van M-Line nu en we zijn erg tevreden ! Wij hebben allebei lichamelijk zwaar werk en voor onze rug zijn deze matrassen erg goed

Retour is na versturen 3 wkn geleden nog niet verwerkt

Zie zin

Een heel comfortable qualitieit matrass

The coolmaster matress is very comfortable and supportive. The top layer is soft without being too deep while the middle layer supports the body. This sense of support is missing in the matresses I've slept on in the past . Even in the warm nights of the past few days the matress is not overly hot - I did buy the coolmaster so maybe it works like it says. Sleeping on side or stomach I'm very satisfied with the purchase and have been sleeping well since I received it.

Goede informatieve site

Alles staat erop, mooie test waaruit je op kunt maken wat je precies nodig hebt.

Zeer snelle levering

Besteld en de volgende dag al geleverd. Als je eenmaal een fijn kussen hebt moet je daar niet meer van afwijken!

Eindelijk slaap ik weer

Vanwege artrose in mijn nek en schouders kon ik niet meer op mijn zij slapen. Erg veel pijn in mijn schouder. Op internet kwam ik M-line hoofdkussen tegen. Ik dacht ik probeer het gewoon. Deed de test en kreeg een hoofdkussen als advies. Bij het uitpakken viel die erg tegen. Maarja, toch maar proberen. Geloof het of niet, hij ligt perfect. Ik kon weer op mijn zij liggen en eindelijk weer lekker slapen. Ik weet niet waar dat in zit, want ik zie het er niet vanaf. Maar het werkt wel. Ik ben er erg blij mee. Trusten allemaal :)

Boxspring bestellen was heel simpel

Het samenstellen van een tweepersoons boxspring was echt heel makkelijk, en het bestelproces verliep heel vlot. Leuk hoor je kleuren en onderdelen kunt variëren om te zien wat je het leukst vindt. De levering was ook op de aangegeven dag, en ook daar waren geen problemen mee.

Naar verwachting

Goed product, snelle levering. Tevreden mee

Goede kwaliteit.

Gewoon goed

Netjes afgeleverd en snel. Hoeslakens passen goed. Matras 220x90. Maar ruim om de matras heen.

Goede kwaliteit, snelle levering

Boven verwachting fijn in gebruik

Het produkt online besteld, gemakkelijk te monteren en zeer gebruiksvriendelijk. Boven verwachting

Goed bestelproces, slechte aflevering

Het bestelproces verliep prima, duidelijke website en snelle verwerking. Iets wat je van een premium product en firma mag verwachten. Echter bij de aflevering was het premium gevoel snel bij me weg. Aangezien het een matras van louter schuim betrof, de medic motion plus, kwam deze opgerold aan in een anonieme bruine doos. Deze doos was op alle hoeken kapotgescheurd alsof er met het product was gegooid. Ik twijfelde of ik hem aan zou nemen. De aflevering van een matras wat 1300 euro kost, mag wel wat professioneler geleverd worden lijkt mij! Dit was ver beneden de maat.

Goed matras

Ik had wel een paar weken nodig om te wennen, daarna slaapt het heerlijk

Fijne website, erg duidelijk Gemakkelijk bestellen en levering netjes op tijd

Linie 27

5405AR Uden