Heel goede matrassen

We slapen nu twee weken op onze nieuwe matrassen van M-Line, de Slowmotion 5 (ik) en 6 (mijn man). We zijn er heel tevreden over. Onze vorige matrassen waren ook van M-Line, deze gingen 15 jaar mee. De Slowmotion 5 is wat zachter, maar biedt toch voldoende ondersteuning, de slowmotion 6 is wat steviger, en bevalt ook prima!

Drama

Mijn pakket was zoek. Het was bij postnl aangemeld en door DHL bezorgd. Niemand was thuis en niemand heeft het pakket aangenomen, maar het stond wel in het systeem. Meerdere keren gebeld om achter te halen waar het nu is. Telkens weer moest er opnieuw een “onderzoek” gedaan worden. Uiteindelijk was de schuld bij Klarna weggehaald. Ik bestel niet meer bij Mline

Positief

Heb geen track en tracé ontvangen terwijl dat wel aangegeven wordt.

Erg fijn kussen.

Ik twijfel alleen of ik de goede maat gekozen heb. Dat wil ik eigenlijk in de winkel mog een keer ervaren hoe een kleiner formaat ligt.

Afvoerputje

Snel geleverde cool Motion 7 matrassen . Geweldig ligcomfort. Dat nieuwe matrassen ruiken in het begin is bekend. Maar dat de slaapkamer begeven is van een afvoerlucht is nieuw en niet te verdragen bijna. Klantenservice benaderd,.. we krijgen nieuwe. Hopelijk geen afvoer lucht. Alleen moeten we er in totaal 4 weken op wachten! Zeer spijtig. Ook kussens gekocht. Die zijn perfect en stinken niet

Jammer dat de matrassen niet naar de slaapkamer werden gebracht.

Zie hierboven

Lekker geslapen

Heerlijk geslapen en andere dingen gedaan op het matras

Geen track & trace code ontvangen en geen reactie op mails, daardoor pakket gemist.

We hebben onze bestelling bij M-Line tot op heden niet ontvangen. In de bevestiging van de bestelling is aangegeven dat we een track&trace code van PostNL zouden krijgen zodra de bestelling verzonden zou worden. Na een aantal dagen bij de klantenservice geïnformeerd of de bestelling al verzonden was omdat de voorkeursdatum voor bezorging inmiddels was gepasseerd maar we nog niks gehoord hadden. Geen reactie. Nog eens gemaild. Geen reactie. Bericht gestuurd via whatsapp. Een dag daarna eindelijk reactie dat de bestelling naar een servicepunt van DHL was gebracht maar inmiddels werd teruggestuurd naar M Line omdat we het niet hadden opgehaald. Nee natuurlijk niet als we geen informatie hebben… We kunnen de bestelling niet alsnog krijgen en ook niet opnieuw bestellen omdat de items uit de collectie zijn. Slechte communicatie en paarse krokodil bureaucratie.

Zwaar teleurstellend

Na een bestelling te hebben geplaatst heb ik vanwege problemen met de voorraad 3 weken moeten wachten. Na eindelijk het kussen te hebben ontvangen zit de hoes helemaal vol met zwarte vlekken alsof het over de grond heen is gesleept en vervolgens zit er op het kussen zelf ook nog vlekken. Hoe kunnen jullie als bedrijf dit überhaupt durven te versturen naar een klant?

Prima ervaring.

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Slechte afhandeling klacht

Kussen gekocht, bij openen doos bleek het kussen vol te zitten met haren van iemand anders. Toen de klantenservice gebeld. Er werd aangegeven dat ik het kussen moest retourneren en een nieuw kussen zou worden toegestuurd. In plaats van een nieuw kussen toegestuurd te krijgen, heb ik geld retour gehad. Verder had ik betaald met een kortingsvoucher, deze ben ik nu ook kwijt.

Prachtige kwaliteit met een hele goede pasvorm

Ik had hoeslakens besteld voor mijn Mline matras van 100x220, snelle levering en werkelijk een prachtige kwaliteit. Blijft er ook mooi strak omheen zitten.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Fantastisch dat het matras binnen 24 uur op ons bed lag. Bij het proefliggen zeiden we na tien minuten tegen elkaar dat het toch echt nog geen avond was en dat we dus weer op moesten staan

Me kussen was verdwenen met de post heb over gebeld binnen 10 dagen sturen een nieuwe kussen naar me toe die is wel aan gekomen

top matras na twee nachten was hij prima op sterkte

website duidelijk en klopte precies wat matras doet ben erg blij

Ik slaap heerlijk

Na jaren op een pull man matras gelegen te hebben overgestapt op mline. In het begin erg wennen dat je zo “in”het matras ligt. Maar ben nu helemaal om . Voel me uitgerust, en weer wat energieker.

Matrassen zijn super

Je ligt heerlijk in het matras, vormt goed naar je lichaam en echt veel minder last van onze heupen en rug. Echt een aanrader!

Hele fijne cover dik tevreden!!

Het kussen voldoet aan mijn wensen.

Het kussen gebruik ik nu een paar weken en het slaapt zeer goed. Heel comfortabel en ik heb het gevoel dat het mijn rug en nek goed ondersteunt.

Goed te bestellen en snel bezorgd

fijne site

product werd snel geleverd

Duidelijke website

Het zoeken naar het soort matras gaat erg makkelijk

Fijn kussen, niet te groot, goed hoog voor je schouders voor een zijslaper maar had nog iets steviger gekund.

Oplichters

als je je geld kwijt wilt vooral hier bestellen, stelletje sukkels

Slechte service en geld weg

Ik bestel een kussen met korting voor 96,75 euro. Met 2 kussensloop van 35 euro (zonder korting) De kussenslopen pasten niet dus heb ik deze terug gestuurd. Ik kreeg maar 28,12 terug. Hierbij heb ik gemaild dat ik 35 euro heb betaald, met het bestel overzicht met deze prijzen meegestuurd. Nu zeggen ze dat de kussenslopen in het systeem maar 28,12 zijn en het kussen opeens 103,63. Op de site staan nog steeds de prijzen 96,75 en 35 euro. Nogmaals de bestelbon laten zien dat ik toch echt 35 euro heb betaald voor de kussenslopen. Dit zou volgens hen nog steeds niet kloppen. Het is maar 6,88 maar het gaat om het principe. Dus een tip bestel een mline kussen voor 96,75, stuur het retour en je krijgt 6,88 winst. Wantja in het systeem is het 103,63! ;) Op het kussen is niks aan te merken, deze is aan te raden. Maar nooit meer via mline bestellen.

Linie 27

5405AR Uden