personeel dat geen zin heeft

na dat ik mij had ingeschreven voor een box ging alles best prima. door mijzelf had ik een belangrijke email gemist waardoor ik iets later bij mijn box kon dan gepland. helaas ging het hier helemaal fout. probeerde een afspraak te maken om mij box te bekijken en dat ging alles behalve soepel. ik had data door gegeven op welke dagen ik wel zou kunnen. krijg ik een email terug of ik ook op een dag zou kunnen die ik er niet bij had gezet. ik neem aan dat het nogal duidelijk zou zijn dat ik dan niet zou kunnen, maar dit is schijnbaar erg moeilijk te begrijpen. toen werd met mij gecommuniceerd over de tijd. ik wilde eigelijk een uur eerder wegens wat persoonlijke dingen en hebben het neergelegd op een half uur eerder. maar had al zo'n gevoel dat hij daar helemaal geen zin in zou hebben en het zal ook niet anders dan dat ik gelijk had. want die dag zelf kreeg ik een bericht dat hij iets later zou zijn want "mijn auto is stuk". sorry, maar dit is echt een middelbareschool excuus ala "de brug stond open". toen we eenmaal de box hadden bekeken werd mij verteld dat ik een sms gekregen zou hebben met een code. deze had ik niet gekregen en zou hij achteraangaan zodat ik deze die avond aldanniet de volgende dag zou hebben. 2 dagen later had ik nog niks gehoord. toen ik via whatsapp hier om vroeg kreeg ik 4 dagen geen gehoor, ook niet op smsjes die ik had verstuurd. 5dagen na mijn eerste bericht kreeg ik eindelijk een mager excuus bij mijn code. behalve dat het pand mooi is, zijn de wc's vies, het personeel uitermate slecht. de box, die is perfect voor de prijs.

Beste Dwight, bedankt voor je reactie. Jammer te vernemen dat ik je het gevoel heb gegeven er geen zin in te hebben, dat heb ik namelijk zeker wel en ik ben erg blij met jou als huurder! De locatie en de werking van alle systemen zaten nog in de opstart fase en waren mij nog niet allemaal bekend. Mijn excuses dat je hier last van hebt gehad. Ten aanzien van de toiletten, wij zullen de schoonmaak extra aansturen voor de toiletten. In ieder geval wel heel fijn dat het pand mooi is en de box perfect is voor de prijs. Ik hoop je binnenkort te treffen in Groningen om mijn excuses voor deze eerste indruk te maken. Groet Raymond

Really bad coordination and communication

I never got the pincode for the door to enter the building. Had to call several times to try and get it sorted to get access on the day of moving. Then apparently IT problems prevented the message from getting send to me and it took over 5 hours to get it working. There was no apparent communication between the customer service and the person at the location.

Mooie opslagruimte, goed verzorgd en toegankelijk.

Keurig

Alleen alarm moet anders

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. De instellingen van het alarm worden momenteel nagekeken door de installateur. Deze staat nu te scherp afgesteld. Groet, Shelly

Fijne opslagruimte weinig omkijken naar administratieve lasten etc

Ik ben er heel blij mee!

Beste Laura, wij zijn ook heel blij met jou als huurder ;) Groet Shelly

Super!!

Alles is goed geregeld en het is een hele fijne plek om te zitten! Heel erg blij mee

Hoi Bente, bedankt voor je beoordeling, we hopen je nog lang als huurder te mogen verwelkomen! Groet Shelly

Prima box, goed verzorgd, goede prijs

Gezien verhuisplannen naar Apeldoorn in zomer 2021 een box gehuurd om teveel aan huisraad in op te slaan. Contact verliep prettig, was snel en goed geregeld. Verhuizing met lift liep ook lekker, ik heb box op eerste etage, kan het iedereen aanraden. Ook top dat er internet, stroom en verwarming zit en zelfs aan de gevel een AED, gewoon top locatie !

Beste Frits, bedankt voor je beoordeling! Groet Shelly

Introductie bij aanvang ging niet geheel volgens afspraak en was wat chaotisch, ook de uitleg m.b.t. pasjessysteem en afsluiting en opening van de box ging niet geheel vlekkeloos. Verder ziet het geheel er keurig uit en werkt het systeem voor ons goed.

Prima communicatie

Communicatie verliep vlot n duidelijk. Box zelf is erg netjes afgewerkt en en stuk voordeliger qua prijs vergeleken met twee andere, grote, spelers.

Prima goede kwaliteit tegen redelijke prijs

Bereikbaarheid lastig

De plek is prima, de ruimte mooi, blij met de elektronische deur. Alles werkt prima. Maar de bereikbaarheid laat te wensen over. Ik vind dat bij de bezichtiging moet worden gewezen op dit euvel. Met een personenauto kan ik er net komen. Maar er ging frustratie aan vooraf. Als je met een bus met spullen staat die je niet kunt lossen. Nu is de doorgang aan de kanaalzijde gelukkig in werking. Dat scheelt een heleboel. Tip: kan er verharding komen bij de toegangspaal, want er staan diepe modder sporen van auto’s en je moet de auto uit om te scannen.

direkt zakelijk en behulpzaam

direkt zakelijk en behulpzaam

Prima opbergruimtes voor scherpe prijs

Goed concept, prima organisatie en ondersteuning. Ruimtes van kwalitatief hoog niveau en goed beveiligd.

Prima box

Prima box. Ruimte wat krap om het gebouw heen. Zeker als er ook nog andere voertuigen geparkeerd staan. De toegang aan de kanaalkant is prima, alleen veel modder bij de pasjespaal. Bestraten zou een top oplossing zijn.

Beetje kinderziektes .zal wel opgelost worden

Professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht

Zoals boven

Afspraken worden nagekomen

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Correspondentie is correct.

Alles goed op 1 nadeel na

Om naar de lokatie nr 13 te rijden is het zelfs een opgave om met een personenwagen naartoe te rijden. Het zal een stuk makkelijker gaan wanneer de poort aan de kanaalzijde open gaat.

Locatie met veel mogelijkheden en prijstechnisch scherp in de markt

Goede service. Snelle reactie. Denkt mee in oplossing en staan open voor uitdagingen. Altijd met respect behandeld en zeer tevreden met de prijzen en flexibiliteit van de beheerders

Erg vriendelijk en terzakekundig

Prima aanbod en voor relatief goede prijs.

Mooi nieuwe opslagbox. Prima ontvangst en goede service!

De opstart met de overeenkomst ging wat rommelig omdat de nieuwe vestiging in Apeldoorn net was opgeleverd. Medewerker heeft alles zeer duidelijk uitgelegd en alles ziet er zo uit als op de foto's en werkt prima. Complimenten voor het mooie terrein.

Super fijne box op goede locatie

Alles us nieuw. Een puntje van critici. De ruimte om eromheen te rijden is te krap voor een grote bus.

goed en netjes.

Het is goed verzorgd en ziet er netjes uit, het is alleen wachten op de sleutel van je brievenbus. En het wachten op een extra gat voor de airco. Jammer dat dat pas na de bouwvak kan omdat de grootste warmte nu gaat komen. En met snoep is de tempratuur erg belangrijk.

Bedank super mooie nette box super schoon beveiligd, bedank edelbox