Super opslag!

Ik heb hier een jaar een opslag gehuurd! Super service.

Uitstekend.

Geen problemen gehad. Edelbox doet wat het belooft.

NOOIT meer Edelwonen

NOOIT MEER EDELWONEN!!!! Pas op! Want je betaald hier meer aan stroom dan aan huur. Ik twijfel er ook aan of er word gesjoemeld met deze cijfers. Ik heb in een jaar tijd meer als 7.000Kwh stroom verbruikt. In een box van 16 vierkante meter. Dat is ongeveer net zo veel als een normaal huishouden in 3/4 jaar. Dit brengt bij mij vraagtekens naar boven. Comminucatief ook erg slecht! Aangezien de eigenaar mij eenvoudig weet te bereiken over een (torenhoge) eindfactuur voor stroom (waar ik wachtende op was), en het niet gedaan heeft. Hij koos er voor om een gerechtsdeurwaarder in te schakelen en werd ik dus flink op extra kosten gejaagd. Wanneer ik contact opnam werd ik gemaild met alle eerdere mails die mij toegezonden zouden zijn. Vaak kreeg ik ook mails binnen waar geen enkele zin van klopt, erg onprofessioneel. De eigenaar zelf kan nog geen fatsoenlijke mail sturen. Wat vreemd is is dat ik ze dan ineens wel in mijn inbox binnen krijg. Wanneer ik contact met de eigenaar opneem probeerd hij je zo snel mogelijk af te wimpelen met zakelijke praatjes en er word totaal geen begrip getoond. Je betaald hier bij edelbox meer aan stroomkosten etc. dan dat je aan huur betaald (ookal denk je bijna niks te verbruiken) Kortom; mijn ervaring met dit bedrijf is zeer slecht en ik zal ook nooit meer wat bij deze partij huren. Ik adviseer iedereen sterk om hier nooit te huren.

Goede service en communicatie

Garagebox gehuurd, netjes afgewerkt. Vriendelijk personeel en goede duidelijke communicatie. Zeker aan te raden!

Klantvriendelijk

Goed geregeld allemaal. Kon snel mijn box in. Goede service!

Top service, schone en ruime locatie!

De boxen zijn erg schoon en ruim. Er zijn veel mogelijkheden en er wordt goed met je mee gedacht welke box het beste bij je past. Zeker een aanrader!

Top opslag!

Goede service, ruime opslag box!

Uitstekend.

Ontzettend blij met de opslagbox, die vele mogelijkheden bied! En ook voor de communicatie een 10.

Super tevreden!

Een erg professioneel bedrijf! Belde voor extra informatie over de boxen en werd goed geholpen. Mooie boxen! Raad het daarom erg aan om hier een box te huren!

Prima tijdelijke oplossing van mijn opslag probleem

Het is schoon, warm, goed verlicht en beveiligd en 24/7 bereikbaar. Er is 1 minpuntje. De verhuurprijs is in kubieke meters en daardoor wat aan de dure kant. Je kan niet alles tot 3 meter hoog stapelen in een beperkte ruimte.

Pure Misleiding

Eerst box van m10 genomen, komen ze er later achter dat ik me daar niet kan inschrijven voor de KVK, dus moest ik maar naar een andere box nemen als ik me wil inschrijven. Een box van 16 m2 waar ik bijna nooit aanwezig was heeft volgens Edelbos meer dan 8600 KWH verbruikt op basis van 1 jaar dit is vrijwel onmogelijk als je er bijna niet bent. Verkeerde factuur sturen, stroom viel vaak uit, adverteren met een verwarming terwijl het geen verwarming is, kortom ik raad iedereen ten strengste af als je niet misleid wilt worden!!

Beste Max, Iedere box heeft een eigen elektra tussenmeter waardoor maandelijks bij te houden is wat een huurder aan stroom verbruikt. Wij weten niet wat huurders zoal in hun box doen en waardoor een huurder, zoals in jouw geval, veel stroom in zijn garagebox verbruikt. Met de gemaakte regeling tussen jou en Edelbox gaan wij ervan uit je zo goed als mogelijk is in deze situatie te kunnen helpen. Groet Shelly

Prima boxen, af en toe storingen met het alarmsysteem

Prima, nette garageboxen. Gebruikt voor opslag en werkzaamheden voor motoren. Kachel verwarmt snel wanneer nodig, dus prettig. Wel zo nu en dan storingen bij het alarmsysteem waardoor ik een aantal keer valse inbraakmeldingen heb gehad. Ook technische vragen en uitbreidingen werden snel geregeld.

hele slechte communicatie

mijn ervaring met edelbox is uitermate slecht, de communicatie tussen de huurder en verhuurder is niet goed. afspraken worden niet nageleefd en ik raad dan ook zeker af om hier dan ook een garage box te huren.

Beste Bente, jammer te vernemen dat je alsnog deze review schrijft. Volgens mij hebben we het netjes met je opgelost door de huurovereenkomst direct te ontbinden zonder je aan de contractvoorwaarden te houden die je zelf hebt getekend. Hier had je, ondanks dat je het wellicht anders begrepen hebt, kunnen lezen welk huurbedrag we rekenen voor de garageboxen. Groet Shelly

Prima box

Prima box voor een mooie prijs.

Ruime nette box makkelijke app voor toegang

Top service je wordt goed geholpen. Boxen zijn zeer modern.

Ik heb geen opmerkingen alles goed geregeld

Nog steeds positief over Edelbox

Mooie boxen en goede service.

Geen volle sterren vanwege wat gedoe met de box openen in het begin. Maar alles loopt nu gesmeerd en ben zeer tevreden over alles!

goed en snel

zelfs in het weekeind werd er gereageerd op mijn vragen. en binnen een dag kon ik in mijn zeer nette en betaalbare box in groningen.

Ik huur nu 3 maanden, tot nu toe prima. communicatie beveiliging/meldkamer kan beter naar huurder.

Melding gedaan in de avond van openstaande box van andere huurder. Mijn vraag en melding hierover aan beveiliging/meldkamer is niets mee gedaan naar de huurder van betreffende box.

Gewoonweg super

Goed en netjes afgehandeld en de box is een aanrader

Algeheel positief

Duidelijk, efficiënt en kwaliteit

Prima geregeld

Aanbeveling: kan slecht rond rijden met aanhanger. Misschien een paar platte karretjes voor transport?

Garage box nieuw, compleet en schoon

Garage box nieuw, compleet en schoon

redelijk tot goed

Blij met de plek, want gemakkelijk te bereiken vanaf de kanaalzijde. Vanaf de Sleutelbloemstraat is het lastig om bij mijn plek te komen. Minder blij met het haperend systeem, soms staat mijn deur open die ik toch echt gesloten heb. eerder rij ik niet weg. zien dat de deur dicht is. Ik word/werd regelmatig gebeld door de beveiliging dat er een activiteit rond mijn opslag gaande is. lastig want nooit is er iets aan de hand achteraf. Hopelijk is het euvel verholpen. Ik heb bij invullen ja gezet, maar wel met deze kanttekening, zie boven