100% tevreden

Prima provider, goede service, vriendelijk personeel

Snel en vriendelijk.

Telefonisch om uitleg gevraagd. Prima en vriendelijk geholpen.

Uitstekende profider

% sterren

Fijn dat in principe alles online te regelen is

Positief

Doen wat ze beloven

Enorm geholpen met het beste pakket voor onze behoefte.

Ben tevreden

Alleen jammer dat jullie maar met 1 provider samen werken.

Beste Astrid, Bedankt voor de review! Allereerst fijn om zien dat je tevreden bent over ons! Wij zijn een mobiele provider en werken inderdaad niet met een andere provider samen. We hebben per mail nog enkele vragen gesteld zodat we je review vraag verder kunnen beantwoorden. Groet, Evelyn

Snel en netjes geregeld !

Hi Christel, Vervelend natuurlijk dat je nog geen bericht gehad hebt van het combi-voordeel. Heb je wel internet van ZIggo? Zou je willen nakijken of je adres overeenkomt met de gegevens bij Ziggo? Ik heb je per mail nog enkele vragen gesteld. Ik zie je reactie graag op de e-mail tegemoet! Groet, Evelyn

De beste.

Super.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij goed voel als klant bij HollandsNieuwe.

Het is zeker een aanrader

waardeloos

Ik heb een nieuwe telefoon besteld. Omdat er bij ontvangst een handtekening nodig is heb ik gekozen voor de door hollandsenieuwe aangeboden optie om de telefoon naar een pakketpunt te laten verzenden. Vervolgens heeft het pakketpunt de order geweigerd en is de telefoon dus teruggestuurd naar hollandsenieuwe. Ik zit nu dus zonder telefoon. Hollandsenieuwe vertelt mij vervolgens dat dat mijn probleem is. Zij kunnen niets voor mij doen. De telefoon moet eerst door hun terug ontvangen zijn in het magazijn, dan administratief verwerkt worden en vervolgens zullen zij dan de order annuleren... En dan kan ik dus weer een nieuwe telefoon bestellen. Gaat meer dan een week duren.. Optie om order te annuleren en nieuwe telefoon te bestellen kan niet volgens klantenservice. Waarom niet? Omdat dat niet de procedure is...Ik moet zelf maar gaan klagen bij postnl....

Hi Rosa, Vervelend om te lezen dat je telefoon door het pakketpunt is geweigerd. We kunnen ons voorstellen dat dit uiteraard niet prettig is, vooral als je zonder telefoon zit. Helaas kunnen wij inderdaad niets ondernemen als de bestelling retour komt naar ons, dit omdat we dan de retourzending eerst dienen af te wachten. Zolang de retourzending nog niet verwerkt is, mogen en kunnen wij de huidige bestelling niet annuleren. Op het moment dat de retourzending bij ons is binnen gekomen, zullen wij deze uiteraard zo snel mogelijk verwerken. Hier krijg je dan ook per e-mail bericht van en dan kan er opnieuw besteld worden. Zojuist hebben we je per e-mail nog enkele vragen gesteld, dit in verband met het pakketpunt. We kunnen dan samen met je kijken naar de mogelijkheden. Zien we uiteraard je reactie op deze e-mail graag tegemoet. Groet, Amanda

Mooi product en goede prijs/kwaliteits verhouding

Tot nu toe een mooi product en een fijne app. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. De vernieuwde app geeft in sommige gevallen problemen en deze worden afgedaan met verouderde telefoon besturing. Jammer is dat. Geeft die klanten de kans om de oude app te blijven gebruiken zodat ook zij inzicht houden in hun verbruik e.d.

Snelle en goede service

Prima prijs/verbruik verhouding

Je kunt in minder actieve tijden het maandabonnement wat inkrimpen. Dus bij verblijf in het buitenland staat dat op z'n hoogst, en na die periode kan ik hem lager zetten. Dat is best comfortabel.

Wat fijn om te lezen dat je op deze manier gebruikt maakt van het bundelwijzigen. Op deze manier kun je het abonnement zo goed mogelijk aanpassen op jouw persoonlijke wensen! Groet, Amanda

Betrouwbare provider

Staniel netwerk in NL. in buitenland is dekking veel slechter. Weet niet of de automatische keuze voor providers daar gekoppeld is aan de nederlandse

Goed geholpen en goed bereikbaar.

Nadat ik de computer de antwoorden gegeven had waar deze naar vroeg, kreeg ik een aardige vrouw aan de telefoon. Ze luisterde goed naar mijn vraag en zo was het zo opgelost. Dank je wel.

Wat fijn om te lezen dat je ervaring met onze klantenservice zo prettig hebt ervaren het het zo opgelost is! Groet, Amanda

Top geholpen

Het is heel goed gegaan ik ben heel goed geholpen door jullie

Plezierig en deskundige medewerkers

Erg prettig telefoongesprek met de medewerkster van hollandsnieuwe. Deskundige informatie en duidelijke uitleg.

Snel en helder

Altijd is alles zo gepiep

Hi Gerard, Bedankt voor de 5 sterren! Groet, Amanda

Ben zeer goed geholpen

Ben zeer goed geholpen

Maak al vele jaren zonder problemen gebruik van hun diensten

Stabiel nerwrrk

Stabiel netwerk goede prijsverhouding voor wat je krijgt.

Wel duur buiten je tegoed als abonee

Mijn data was op en kon ik opwaarderen wat ik erg duur vond ten opzichte van het normale tarief van het abonnement.

Hi Mark, Vervelend om te lezen dat je tegoed op was en je hierdoor diende op te waarderen. Het klopt dat een extra opwaardering inderdaad een ander tarief heeft dan in de bundels. Dit is € 0,01 per MB. Mocht je merken dat je vaker een extra opwaardering dient te doen, dan is het raadzaam om te kijken naar een bundelwijziging. Dit is namelijk voordeliger dan een extra opwaardering doen. Mocht je willen dat we met je mee kijken naar de beste opties, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via www.hollandsnieuwe.nl/contact. Groet, Amanda

Goed bereik en bereikbaar ook in het grensgebied.

Geen problemen Communicatie zo als het hoort

Prima!!

Nooit problemen met de provider, geen storingen ,altijd bereik, prijs is goed! Mooie aanbiedingen vaak..ik ben al jaren een tevreden klant. Je gegevens overzichtelijk in je account, makkelijk in gebruik.

Boven Vredenburgpassage 128

3511 WR Utrecht