Top service. Heel mooie huisnummer!!!

Ben er blij mee!! Ga zo door!

Goede samenwerking

Ik werd heel goed geholpen. Meermaals het ontwerp aangepast omdat ik twijfelde en dat was geen probleem. Heel netjes geleverd en mooi verpakt.

Super service, persoonlijk en heel flexibel

Zie bovenstaand

Geweldig product

Geweldig product en perfect afgewerkt.

Goede service, prachtig resultaat

Alles is snel en goed geregeld. Het huisnr. bordje is prachtig geworden. Het was er sneller dan verwacht en prachtig ingepakt.

Goede ervaringen met saar!

Uniek en mooi huisnummer

Uniek en mooi huisnummer, goed product, eenvoudig te bevestigen

Top naamplaatje

Snelle levering, mooie kwaliteit

Geweldig.

Het was precies zoals we het samen hadden ontworpen en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Superrrr!

We hadden een heel mooi gevel bord besteld enkele maanden geleden. We zijn er heel blij mee! Op gegeven moment zijn de aanhechtingspunten losgekomen. Na kort contact te hebben opgenomen mochten we het bordje terugzenden en hebben ze het hersteld en teruggestuurd. Super service!

Snel gereageerd en duidelijke uitleg

Service is uitstekend. Goed advies, voorbeelden aangedragen. Duidelijke uitleg van procedure. Helemaal top. Mooi in RVS uitgevoerd, leuk design.

Netjes geleverd en mooi resultaat

Vriendelijk, geen lange wachtijd, netjes geleverd en bijzonder fraai resultaat. Helaas woon ik op nummer 1, had liever een groter cijfer op meer cijfers gehad :-)

Schitterend naamplaatje!

Goede en fijne communicatie en zeer behulpzaam met het ontwerp!

Communicatie verliep goed en we zijn erg tevreden over het bestelde product.

Helemaal zoals ik het bedacht had.

Website is duidelijk en ook de communicatie. Goede service.

Fijn contact en extra snelle service

Ik had het naambordje net iets sneller nodig en daar werd super fijn in meegedacht. Het was ook nog eens feestelijk verpakt, dus extra leuk om als cadeau te geven.

Vriendelijke en heldere communicatie, snelle reactie en mooi product

Na een eerste bestelling die prima is gegaan een aanvulling besteld, ook deze weer keurig in de afgesproken termijn geleverd. Communicatie per mail is vriendelijk en persoonlijk. Voldoet volledig aan de verwachting, aanrader.

Goede website, met veel voorbeelden om uit te kiezen. Na de bestelling was er ruimte voor wijzigingen, alles verliep soepel. En het eindresultaat is echt prachtig!

Geweldige service!

Wij hadden enkele jaren terug een bordje besteld bij StudioSaar maar hadden steeds verzuimd het op te hangen. Nu we dat laatst wilden doen bleken de bevestigingsonderdelen te missen; kwijtgeraakt. Na contact gezocht te hebben met StudioSaar konden we het bordje opsturen want in de tussentijd was het bevestigingssysteem veranderd. Ze hebben nieuwe dopjes op het bordje gemaakt en het geheel met het juiste bevestigsmateriaal retour gestuurd. En dat binnen 1,5 week! Top! Inmiddels hangt het bordje eindelijk.

Mooie ontwerpen en heel fijn geholpen

Twee ontwerpen nav voorbeelden op de website laten maken aangezien we enorm twijfelden. Vanwege privé omstandigheden waren we niet in staat om snel te reageren, maar daar was ook alle begrip voor. De aanpassing die we wilde op 1 van de ontwerpen was snel doorgevoerd. Na onze uiteindelijke keuze een heel mooi product afgeleverd. Fijne communicatie met Studie Saar.

Fantastisch!

Super service en overleg, fijne communicatie! Prachtig product! Heel erg blij mee, uniek, vrijwel niemand heeft deze naambordjes. Bevestigen was nog even een uitdaging maar het was het helemaal waard

Goede service!

Het huisnummerbord hangt nog niet maar het is erg leuk geworden! En de service is super. We kregen snel en duidelijk antwoord op onze vragen.

Mooi, jammer dat het niet zo blinkt

Mooi design, goeie bevestigingsinstructies. Ik had enkel een iets blinkendere uitvoering verwacht

Zeer klantvriendelijk en mooi product

Zeer snelle reactie op de geplaatste aanvraag van het naambord. Wij zijn er blij mee.

Mooi naambordje!

Goede communicatie tijdens bestelproces. Duurt even voordat het bezorgd wordt, maar dan heb je ook mooi eindresultaat!

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard