Kwaliteit zoals altijd

Bedankt voor het mooie naambordje

Goede service en kwaliteit in combinatie met prijs

Duidelijke communicatie naar klant en duidelijk en dat in coronatijden. Prima gewerkt en goede kwaliteit afgelevverd. Het is een positief bedrijf wat aan te bevelen is. Top

Alles is correct geregeld. Ook de bestelling was keurig ingepakt met een duidelijke beschrijving voor het ophangen van het huisnummer.

Wat een geweldig naambordje! De bestelling ging ook vlot. Eerst krijg je een concept tekening via de mail. Wij wilde een paar aanpassingen en dat was geen probleem. Het nieuwe concept werd gelijk gemaakt en verstuurd. Toen we het naambordje in de brievenbus kregen waren we zo blij! Erg mooie kwaliteit en ontzettend leuk ingepakt :-). Is ook erg leuk om als kadootje te geven. We hebben het met vol trots opgehangen op de muur van ons nieuwe huis! Heel erg bedankt toppers!

perfecte product

Voor de tweede keer een bestelling bij studio Saar geplaatst. Prima service en een kwalitatief hoogstaande product. Echt een versiering voor onze huis

Heel erg blij mee, precies als het voorbeeld.

Fijne samenwerking, ik had twijfels hoe het zou worden werd heel begripvol begeleid. Snelle en duidelijke mail reacties.

Ontzettend mooi!!

Het naambord is ontzettend mooi! We hebben het alleen nog niet opgehangen. Wij zijn zelf niet handig en hebben het gereedschap daar niet voor, dus zijn afhankelijk van anderen. Maar als het hangt, stuur ik een foto!

prima service

bestelde naambord ziet er mooi uit.

Mooi resultaat en goede communicatie!

Er werd snel gereageerd op mijn vragen en het eindresultaat was super mooi!

Geweldig en uniek naambord

We zijn erg tevreden. Snelle levering, geweldig product en een persoonlijke benadering. We krijgen veel complimenten over het naambord.

Mooi product en goede service!

Wij hebben bij studio Saar een RVS naambordje besteld. Helaas was het eerste bordje beschadigd. Ik heb hierover gemaild en we werd meteen voorgesteld om een nieuw bordje op te sturen. Super service. Wij zijn heel blij met ons nieuwe naambordje en het hangt prachtig!

Het naambord is heel mooi geworden!

Fijne communicatie en goed afgeleverd! We zijn dik tevreden!

Vriendelijk, komen belofte na!

Fantastisch eindresultaat! Erg blij mee! Had een speciaal verzoek voor bij het naambordje (zwart metaal), keurig een ontwerp gekregen en kon hieraan ook nog aanpassingen aangeven! Harstikke bedankt!

Leuk en orgineel

Hele goede communicatie vooraf over het ontwerp. Levertijd duurde even maar is ook te verwachten in deze drukke periode. Heel blij met het resultaat van ons naambordje.

Bestelling> goed contact daarna> slecht

Het overleg over het ontwerp verliep goed en netjes. De bestelling werd netjes geleverd, de wachttijd was lang. De montage is heel moeilijk (de beschrijving zat er netjes bij, maar het is bijna niet uitvoerbaar op een stenen muur) en toen er bij het monteren een heel klein inbusschroefje op de grond viel en dit niet meer terug te vinden was, hebben wij een mail gestuurd met de vraag of zij een paar nieuwe konden opsturen. Vervolgens hebben wij niets meer gehoord! Jammer, want het is best een heel prijzig huisnummerbordje.

Mooi naambord en huisnummer met uniek design

Mooi design, bestellen ging gemakkelijk en snel en was gemakkelijk te installeren

Je bestelt je naambordje en die word keurig voor je ontworpen. Nadat je het goed gekeurd hebt gaat het in bestelling. Ze reageren snel op je mails dus een uitstekende service. Het product is netjes en leuk verpakt!

Geweldig bedrijf!

In goed verleg tot een prachtig resultaat gekomen! Als een cadeau ingepakt!

Was prima, heldere communicatie

Het is een leuke webshop. Mijn naambordje met huisnummer is erg mooi geworden!

Prima service!

Via de mail mijn wensen door kunnen geven en een op maat gemaakt huisnummer ontvangen. Zeer tevreden over de service, levering en het eindresultaat.

Degelijk product, goede service

Een naambord op maat laten maken. Snelle en vriendelijke service. Mooi gemaakt en netjes geleverd.

Wauw prachtig nummerbord

Dankjewel! Precies zoals we hoopte

Top !

Snelle en vriendelijke communicatie ! Duidelijke informatie via website en mail en prachtig en geweldig eind resultaat ! Heel blij mee en het pakket was ook heel leuk en met zorg ingepakt. Aanrader dus en ik zal zeker nog eens bestellen !!

Mooi naambordje geleverd volgens afspraak

Leuke site met mooie producten. Bij interesse in een naambord kreeg ik eerst een proef om te kijken of dit naar wens is. Bij bestelling is het duidelijk dat het zes weken duurt en levering was inderdaad na 6 weken. Keurig volgens afspraak en mooi product met duidelijke instructie!

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard